Intervju: Petr Podlipny

19.07.2016

Petr Podlipny, direktor znamke Škoda, je v intervjuju spregovoril o razvoju Škode, posebnostih slovenskih kupcev, avtomobilski prihodnosti in načrtih, ki jih ima ta znamka v prihodnjih mesecih na slovenskem trgu. 

Leta 1991, ko je Škoda prešla v roke nemškega lastnika, se ji je pridružil tudi Petr Podlipny, ki prihaja prav iz Škodinega mesta - Mlade Boleslav. Pred osmimi leti, ko se je poročil s svojo drugo ženo, Slovenko, je prevzel vodenje blagovne znamke v družbi Porsche Slovenija. Da Podlipny z ekipo opravlja svoje naloge odlično, so priznali tudi v matični tovarni; podelili so jim nagrado za najboljšega uvoznika Škode leta 2015. 

Kateri model Škode je v Sloveniji prodajna uspešnica?

Z vidika količine je zagotovo naša največja uspešnica Octavia, ki je postala nekakšna ikona naše znamke; količinsko zaseda približno tretjino naše prodaje. Zadovoljni smo tudi s prodajo Fabie, ki zajema dobro četrtino našega portfelja, Rapid pa je nekje pri 15 odstotkih. Kot zanimivost naj povem, da smo v raziskavah ugotovili, da ima Škoda v Sloveniji v povprečju najmlajše kupce, kar je bil zame pravi šok. Seveda pozitiven. Povprečna starost je namreč okoli 44 let. Sicer pa kot količinska znamka prodajamo vsem starostnim skupinam, ki se jim približamo tudi s posebnimi paketi opreme, kot so Easy, Family in Monte Carlo. Skratka, za vsakega kupca se pri Škodi kaj najde. 

Celoten intervju si lahko preberete na portalu Simply Clever.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj