Kodiaq ponuja novo raven povezljivosti

09.11.2016

Hkrati s predstavitvijo novega modela ŠKODA Kodiaq predstavlja znamka tudi nove in inovativne rešitve na področju povezljivosti. Infotainment Online je tu za informacije, Care Connect za pomoč in (oddaljen) dostop do vozila. Vse omenjene povezljivostne usluge so prvo leto brezplačne

Z začetkom prodaje novega modela Kodiaq je ŠKODA predstavila tudi novo ponudbo na področju povezljivosti, vse pod skupno blagovno znamko ŠKODA Connect. Le-te se delijo v dve kategoriji: Infotainament Online je servis namenjen informacijam in navigaciji, Care Connect pa pomoči vozniku in oddaljenemu dostopu do avtomobila.

 

Infotainment Online

Vse možnosti tega sistema so na voljo kupcem, ki se odločijo za model Kodiaq, opremljen z navigacijskim sistem Amundsen ali Columbus. Najbolj pomemben element med ponudbo so pravzaprav prometne informacije, ki jih sistem pridobiva v realnem času: sistem namreč prikazuje realno sliko prometnega toka na izbranih cestah in hkrati, če je to potrebno, predlaga smiselni obvoz. Za večji užitek in učinkovitost sta sistema opremljena tudi z možnostjo prikaza Google Earth in Streetview. Ob tem sistem prikazuje tudi cene goriv, informacije o parkirnih prostorih, o vremenu … Skratka vse potrebne podatke, ki jih voznik tega velikega SUV-ja med vožnjo potrebuje.

Care Connect

Pri tem sistemu gre za proaktivne usluge in za oddaljen dostop do vozila. Na voljo je  vsem lastnikom modela Kodiaq od opreme Ambition naprej - ne glede na to, za kakšen multimedijski sistem se kupec odloči. Prenos podatkov omogoča posebna, v avto integrirana  SIM kartica.

Zelo pomemben del tega sistema je seveda klic v sili (t.i. emergency call): ta se lahko ob nesreči sproži tudi samodejno, takoj ko se aktivira kateri od sistemov pasivne varnosti (npr. zračna blazina). Neposredno za tem vzpostavi sistem zvočno in podatkovno povezavo s klicnim centrom in tja prenese vse potrebne informacije. Operater potem sproži ustrezne službe in, če je seveda potrebno, pošlje na kraj nesreče tudi reševalno vozilo. Seveda pa lahko s posebnim stikalom na stropnem modulu ta klic sproži tudi voznik ali sovoznik.

V ta sistem je vključena tudi pomoč pri načrtovanju termina na pooblaščenem servisu - glede na podatke iz vozila bo serviser sam poklical lastnika in se z njim dogovoril za ustrezen servisni termin.

Oddaljen dostop do avtomobila

K paketu Care Connect spada tudi možnost oddaljenega dostopanja do določenih sklopov avtomobila preko posebne aplikacije za pametne telefone. Tako lahko sistem na daljavo opozori voznika o morebitnih vklopljenih lučeh avtomobila, o stanju rezervoarja za gorivo, o odklenjenih oz. zaklenjenih vratih … S funkcijo Parkposition pa lahko voznik ugotovi položaj parkiranega avtomobila. Tudi funkcija 'troblja in luči' pomaga najti parkiran avtomobil - z logičnim aktiviranjem obojega!    

ŠKODA Connect aplikacija pa ponuja tudi možnost dostopa do portala ŠKODA Connect, s katerim je mogoče dostopati do portala iz hišnega računalnika.  Preko portala je mogoče namreč  konfigurirati izbrane poti in cilje ter jih nato prenesti neposredno v navigacijski sistem avtomobila. Za registracijo na portalu pa lahko lastnik poišče tudi pomoč pooblaščenih prodajalcev.

Brezplačna uporaba prvo leto

Uporaba sistema in uslug Care Connect je prvo leto po nakupu modela Kodiaq brezplačna. Po tem obdobju  je oddaljen dostop do funkcij avtomobila plačljiv. Vse ostale funkcije (proaktivnost in klic v sili) pa so brezplačne nadaljnjih 13 let.

 

Podobno je tudi pri naboru uslug Infotainment online. Prvo leto je uporaba brezplačna, po tem obdobju se lahko voznik odloči podaljšati možnost uporabe.  Pri navigacijskem sistemu Amundsen lahko tečejo storitve naprej preko povezanega telefona lastnika ali preko (opcijskega) podatkovnega ključa. Pri sistemu Columbus je ravno tako moč uporabiti hotspot pametnega telefona ali pa uporabiti LTE modul za SIM kartico, ki je vgrajena v avtomobil. 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj