Modeli

27.06.2017

ŠKODA bo že 14-ič podprla Tour de France

Organizatorjem dirke bo na voljo kar 250 spremljevalnih vozil in vozil za organizatorje. Trije čisto novi modeli ŠKODA KAOROQ pa bodo spremljali tudi prve tri ekipe v prvi etapi

Prvega julija se bo začela 104. izvedba kolesarske dirke Tour de France. Po začetku Grand Depart v Dusseldorfu se bodo kolesarski profesionalci spopadli s skupno 21 etapami, ki so skupaj dolge kar 3,500 kilometrov. Veliki finale pa bo na sporedu 23. julija na Elizejskih poljanah v Parizu, kjer bodo kolesarji tudi prečkali ciljno črto. ŠKODA podpira najbolj slavno kolesarsko dirko na svetu kot uradni pokrovitelj in dobavitelj uradnih vozil že od leta 2004, na dirki pa letos sodeluje že 14-ič. Največji model SUPERB bo spremljal celoten Tour kot tako imenovan Rdeči avto, ki ga direktor dirke Christian Prudhomme uporablja kot mobilni nadzorni center. Tradicionalna češka znamka bo tako priskrbela 250 vozil za organizatorje in spremljevalce. Ena od glavnih atrakcij bodo trije novi modeli ŠKODA KAROQ, ki bodo vozili ob boku izbranih ekip na prvi etapi v Dusseldorfu. ŠKODA je že tretjič tudi pokrovitelj tako imenovane Zelene majice za najboljšega šprinterja.

 

V začetku julija bodo oči vse svetovne kolesarske javnosti uprte v Nemčijo.

Dusseldorf bo namreč gostil prvo etapo letošnje dirke Tour de France, ki se začne 1. Julija. Samo dan pozneje bodo kolesarji krenili proti Liegu v Belgiji in šele tretji dan se bo dirka preselila na francoska tla. Kolesarji bodo tako na letošnjem Touru skupaj prečkali kar štiri države, vključujoč tudi Luxembourg. Cilj letošnje dirke bo 23. julija na Elizejskih poljanah v Parizu, po tem, ko bodo športniki prevozili 3,540 kilometrov v 21. etapah.

 

ŠKODA bo pripravila kar 250 organizacijskih in spremljevalnih vozil

ŠKODA podpira znamenito kolesarsko dirko Tour de France že od leta 2004 in letos je znamka uradni partner dirke ter uradni dobavitelj vozil že 14-ič. Pri znamki bodo skupaj pripravili kar 250 vozil, ki bodo služila kot vozila organizatorja in kot spremljevalna vozila. Flota med drugim vključuje tudi nov model ŠKODA KODIAQ, povsem prenovljen model ŠKODA OCTAVIA in model ŠKODA SUPERB. Tradicionalno največji model češke znamke bo vodil dirko kot 'Rdeč avto'. Limuzinski SUPERB v izraziti Korida Rdeči barvi je med drugim opremljen tudi z velikim panoramskim strešnim oknom, ki ga je mogoče odpreti s pritiskom na stikalo v drugi vrsti sedežev. Na ta način lahko direktor dirke  Christian Prudhomme stoji v avtomobilu z odprto streho. Tako lahko dobro vidi vodilne kolesarje, preden bo dal znak za štart vsake etape. SUPERB je opremljen tudi z drugimi tehničnimi elementi, zaradi katerih je tako rekoč idealen avtomobil za mobilni nadzorni center.  Tako lahko direktor spremlja številne radijske frekvence, preko katerih dobiva informacije o poteku dirke in dogajanju na progi, ter potem posreduje sodnikom potrebne informacije o varnosti ali pa napotke o poteku dirke. Ena od glavnih atrakcij bodo tudi trije novi modeli ŠKODA KAROQ, ki bodo vozili ob boku izbranih ekip na prvi etapi v Dusseldorfu kot servisna vozila.

 

V teh treh tednih intenzivne rabe bo flota 250. vozil ŠKODA prevozila približno 2.8 milijona kilometrov.

Od leta 2004 pa so vozila na dirki Tour de France skupaj prevozila že več kot 30 milijonov kilometrov. Ob tem pa servisna ekipa ŠKODA vsak dan zagotavlja, da je vsako od teh 250-ih vozil v vrhunski formi in pripravljeno za naslednjo etapo.

Sicer pa je ŠKODA ob partnerstvu kot dobavitelj vozil že tretje leto zapovrstjo tudi pokrovitelj Zelene majice za najboljšega šprinterja dirke.

 

Nov slogan kampanje je : 'Ride On'

Trije tedni, kar poteka Tour de France, predstavljajo vrhunec sezone za kolesarske profesionalce, amaterje in navijače. Za tekmovalce je bistvo vztrajati, pa naj si bodo gore še tako visoke in jih je na videz še tako nemogoče prevoziti. Ta zmes borbenega duha in motivacije je vključen v novo 360-stopinjsko kampanjo znamke šKODA, ki se bo začela na letošnjem Touru. S sloganom 'Ride on'.

ŠKODA bo to  kampanjo izrazito vključevala v socilane medije, vključno s Facebookom, Twitterjem in Instagramom in seveda na internetni strani www.welovecycling.com. Navdušeni ljubitelji kolesarjenja lahko na tej strani najdejo  vse zadnje informacije o poteku najbolj znane dirke na svetu in celo posebno verzijo znane pesmi Queenov 'Bycicle race'. Obiskovalci strani lahko sodelujejo tudi v nagradni igri in osvojijo eksluzivno potovanje na Tour de France.

Sicer pa na tej internetni strani ŠKODA predstavlja posebno internetno platformo namenjeno kolesarjenju. Obiskovalci strani lahko najdejo tukaj zanimive in koristne informacije o nakupu kolesa ali celo nasvete o kolesarski prehrani. Na strani je tudi nekaj videov s portreti kolesarskih zvezd, kot na primer s šestkratnim paraolimpijskim zmagovalcem Jirijem Ježkom in Stephenom Rochejem, ki je zmagal na dirkah Tour de France, Giro d'Italia ter dobil UCI svetovno prvenstvo. Navdušenci lahko sodelujejo v nagradni igri o Touru na strani www.welovecycling.com in zadenejo zanimive nagrade.

 

Zgodba znamke ŠKODA se je začela s kolesom

Strast do kolesarjenja gre pri znamki daleč nazaj, do časov ustanovitve podjetja, ki se je začelo s - kolesom. Med leti 1895 - torej pred 122. leti sta Václav Laurin in Václav Klement ustanovila kolesarsko tovarno v češkem mestu Mlada Boleslava. Deset let kasneje pa je iz tovarne prišel prvi avtomobil Voiturette A. In leta 1925 sta se Laurin & Klement odločila združiti s podjetjem ŠKODA. Dandnes je kolesarstvo ena od ključnih sponzorskih strategij podjetja ŠKODA. Poleg dirke Tour de France in španske Vuelte, podpira ŠKODA tudi nekatere druge mednarodne kolesarske dirke kot tudi številne kolesarske dogodke na nacionalni in  internacionalni ravni. Sicer pa so kolesa in kolesarska oprema tudi del dodatne opreme znamke ŠKODA.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj