Kaj pomeni oznaka Easy?

18.03.2016

Kdaj je avto prepoceni, da bi bil dober? Vsekakor ne takrat, kadar nosi oznako Easy! Tudi avtomobilistični novinar in urednik Matjaž Korošak (EVO, Večer) ter nekdanji prvak v reliju Tomaž Kaučič sta kljub začetni skepsi prišla do enakega sklepa. Za imenom Škoda Easy se skriva pameten nakup.

 

Povedano drugače: tako zmogljivo vozilo s štirikolesnim pogonom, kot je Yeti Easy 2.0 TDI 4x4, boste težko kje dobili za tako ugoden denar. Pa tak Yeti sploh ni edini!

 

 

Zakaj gre?

»Z ugodno ceno za vstopni model (in istoimenski opremski paket), ki jo potem še znižajo za vrednost t. i. Škoda bona, so nekaterim Škodam cene porezali tako rekoč do skrajnosti. Pa vendar gre tudi tu za sistematično nadaljevanje uveljavljene Škodine filozofije: kar največ avta za vaš denar,« pojasnjuje Matjaž Korošak in doda: »Yeti je Škodina uspešnica in dokaz, da češka znamka premeteno sledi trendu kompaktnih športnih terencev, med katerimi je Yeti  hitro postal eden uspešnejših. Poleg tega je še vedno eden redkih, ki v tem kompaktnem razredu ponuja tudi stalni štirikolesni pogon. In presenečeni bi bili, kaj zmore z njim!«

Dirkač Tomaž Kaučič se strinja: »Yeti je funkcionalna celota všečnega avtomobila z izrazitim pridihom terenskosti in - avanturizma. Kot nalašč za aktivnega očeta z razposajenim sinom.« A Yeti ni navdušil le Kaučičevega sina Kimija, ampak tudi njegovega prijatelja, ki ni mogel verjeti svojim ušesom, ko je izvedel ceno, ki ne presega 19 tisočakov. »Saj tudi sam nisem, ko sem ugotovil, koliko avtomobila ponujajo pri Škodi za ta denar!« dodaja Kaučič.

Kako se izkaže Yeti z oznako Easy?

Korošak je odločen: »Odlično, glede na ceno pa vsekakor izjemno! Yeti Easy 2.0 TDI 4x4, ki sem ga ravno zaradi njegovega »easy« imena testiral bolj »na hard« in mu nisem prizanašal z izzivi, me je na naših uničenih cestah z vsakim kilometrom znova spomnil na tisti prijetni občutek solidnosti izdelave, kompaktnosti, čvrstosti. Štirikolesni pogon je testnemu Yetiju sicer dodal nekaj deset kilogramov (in kak deciliter porabe), toda kdor je že kdaj obstal v snegu, rinil do svojega vikenda po blatnem makadamu ali speljeval v klanec s prikolico, ta že ve, kakšne prednosti ponuja pogon na vsa štiri kolesa. S tem pogonom se seveda najbolje ujame odločen, sodoben dizelski dvolitrski štirivaljnik, kakršnega je imel tudi testni Yeti. In to v razredu, v katerem imajo domovinsko pravico v glavnem prostorninsko skromnejši, 1,6-litrski dizli!«

Ne bi raje kaj bolj »navitega«?

»Seveda si lahko omislite močnejšega! Ampak - za kakšno ceno? Kljub začetni skepsi moram potrditi, da se mi zdi motorizacija, s katero se je ponašal testni »lahkotnež«, naravnost posrečena kombinacija navora, uporabnosti, zmogljivosti in - kar ni zanemarljivo - porabe (ter cene, seveda),« dodaja Korošak in opozarja še: »Očitno je, da pri Škodi oznaka vstopni model ne pomeni oguljene notranjosti, vrtljivih ročk za bočna stekla ali ventilatorja namesto klimatske naprave. Easy je tu oznaka za smiselnost, logičnost opremskega paketa. Za dobro počutje za volanom je nujna prijetno oblikovana in temeljito izdelana notranjost. Tu ne boste občutili, da kar koli manjka. Proizvajalec zaradi cene ni sklepal kompromisov.«

In sklep?

»Za dobrih 18 tisočakov boste res težko kje dobili več resnega terenca. Če pa tovrstnega pogona ne potrebujete in bo Yeti pri vas le v vlogi vsakodnevnega družinskega spremljevalca, vas bo verjetno več kot zadovoljil tudi 1,2-litrski TSI, in to za dobrih 13 tisočakov,« še dodaja Matjaž Korošak.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj