Meni

Leta 2014 je Škoda z oblikovalsko študijo VisionC predstavila svoje nove oblikovalske smernice, ki jih zdaj vnaša v segment športnih terenskih vozil. S študijo VisionS ("S" je oznaka za SUV) znamka prvič razkriva, kakšen bi lahko bil videz športnega terenca, ki se po razredih uvršča višje od uspešnega kompaktnega športnega terenca Škoda Yeti. Zanjo velja, da z dolžino 4,70 m, širino 1,91 m in višino 1,68 m na cesti spontano vzbuja pozornost. V notranjosti znamka kot običajno stavi na zavidljivo prostornost: Škoda VisionS ima tri sedežne vrste in ponuja prostor za šest potnikov. ŠKODA  bo konceptno vozilo VisionS predstavila marca 2016 na avtomobilskem salonu v Ženevi. 

Na ženevskem avtomobilskem salonu predstavljeni koncept VisionS razkriva oblikovalsko smer prihajajočega športnega terenca znamke Škoda.

Škoda VisionS z dolžino 4,70 m, medosno razdaljo 2,79 m, širino 1,91 m in višino 1,68 m na cesti deluje zelo suvereno. Pohvali se lahko s 6 sedeži v 3 sedežnih vrstah.

Zadek Škode VisionS je izrazito skulpturalen. Mogočen difuzor zaobjema veliki izpušni cevi in vizualno ponazarja, kako suvereno lego ima športni terenec na cesti. Pod nizkim zadnjim steklom so Škodin logotip in ozke zadnje luči z dinamično zasnovanim kristalastim ohišjem. Za znamko Škoda značilna linija v obliki črke C iz zadnjih luči prehaja v ploska odsevnika, ki sta integrirana v odbijaču.

V obliki žarometov, logotipu znamke s krilato puščico in sprednji maski so prepoznavni elementi t.i kristalastega dizajna. To je tudi poklon znamke Škoda češki tradiciji  izdelovanja  kristala.

Svetel, zračen in prostoren. Jasno strukturiran dizajn zunanjosti se nadaljuje tudi v notranjosti. Skladno z oblikovalskimi usmeritvami znamke ima tudi notranjost konceptnega vozila pridih »demokratičnosti: vsi potniki so enako pomembni. Prostor imajo enako tisti spredaj in tisti zadaj.  

Vsak potnik ima svoj lasten zaslon, s katerim je preprosto upravljati. Preko njega vsakdo dostopa do njemu prilagojenih informacij in zabavnih vsebin.

Mogočen difuzor zaobjema veliki eliptično oblikovani izpušni cevi in daje konceptnemu športnemu terencu na cesti suveren videz.

Široka, trapezoidna maska z navpičnimi režami skupaj s štirimi žarometi tvori obraz novega koncepta, LED tehnologija »oči« modela pa je le še korak od serijske proizvodnje.

Petkraka platišča ne skrivajo spogledovanja z aerodinamičnimi linijami.

Zadnje žaromete odlikuje LED tehnologija. Za Škodo tipična C-oblika se začne pri zadnjih lučeh in se nadaljujejo z odbojnikom, ki teče vzdolž zadnjega odbijača vozila.

Škodina oblikovalska študija VisionS:

Na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi je znamka Škoda pokazala, kakšen naj bi bil videz novega športnega terenca, ki bo večji od uspešnega kompaktnega terenca Yetija.

VisionS Škodin novi oblikovalski jezik prenaša v razred športnih terencev (SUV). Navdih je očiten: češki kubizem in češka tradicija oblikovanja kristala.

Linije so čiste, natančne in ostro začrtane. Igra svetlobe in sence na markantno oblikovanih površinah ustvarja vznemirljive učinke, ki jih na svojstven način še dodatno poudarja islandsko zelena barva laka.

VisionS - S posluhom za ljudi 

Pri oblikovanju avtomobila je treba razmišljati širše in se osredotočiti na tisto, kar je najbolj pomembno: na vas.

Zunanji dizajn študije Škoda VisionS jasno kaže, da znamka odslej daje močnejši poudarek emocionalni plati svojih vozil: vsi robovi in vse linije so začrtani jasno, natančno in ostro. Značilni kristalasti oblikovalski elementi dajejo svojstven pečat zunanjosti vozila. Igra svetlobe in sence na markantno oblikovanih površinah ustvarja markantne učinke.

Pokrov motornega prostora je izrazito plastično oblikovan, njegove linije se stekajo v logotip znamke. Široka mreža hladilnika in štirje klinasto oblikovani, visoko nameščeni žarometi s svetlečimi diodami so svojstvena posebnost sprednjega dela in jasno kažejo, da se študija uvršča med športna terenska vozila. Tako zanje kot tudi za logotip in navpične prečke so značilni kristalasti elementi, s katerimi Škodin dizajn izreka poklon češki steklarski umetnosti.

Stranska dela zrcalita robustni športno-terenski značaj študije Škoda VisionS. Ostro začrtana tornado linija se razteza vzdolž mogočne karoserije. Kolesna ohišja so oglata in poudarjajo terenski značaj vozila. Za vrata je značilno, da je predel nad pragom izrazito poglobljen. Strešna linija se že zgodaj začne spuščati in se steka v dolg usmernik zraka in kompakten zadek, kar že v mirovanju ustvarja vtis gibanja.

Zadek Škode VisionS je izrazito skulpturalen. Mogočen difuzor zaobjema veliki izpušni cevi in vizualno ponazarja, kako suvereno lego ima športni terenec na cesti. Pod nizkim zadnjim steklom so Škodin logotip in ozke zadnje luči z dinamično zasnovanim kristalastim ohišjem. Za znamko Škoda značilna linija v obliki črke C iz zadnjih luči prehaja v ploska odsevnika, ki sta integrirana v odbijaču.