Škoda Citigo Monte Carlo
Škoda Citigo Monte Carlo
Majhen avto z veliko privlačnosti
Škoda Citigo Monte Carlo
Škoda Citigo Monte Carlo
Majhen avto z veliko privlačnosti

Slog v gibanju 

Okretnost modela ŠKODA Citigo Monte Carlo gre z roko v roki z lahkotnostjo parkiranja, zaradi česar je to  ultimativni mestni uporabnež. Ob tem pa s svojim domiselnim videzom izstopa iz množice povsod, kjerkoli ga boste parkirali. In če k temu dodate še prostorno notranjost ter izjemno nizko porabo goriva, dobite majhen avtomobil z veliko mero privlačnosti.

Črna je nova seksi barva

Izredno oblikovanje športnih modelov ŠKODA je poudarjeno s črnimi elementi, kot so na primer maska hladilnika, lita platišča ali ohišje bočnih ogledal. Še več - zatemnjena so tudi zadnja bočna stekla, ki se tako bolje ujemajo s celotno podobo avtomobila.

Med športnimi copati in lakastimi čevlji

Športno podvozje z manjšo oddaljenostjo od tal in aluminijasta platišča v črni barvi dodatno začinijo model Citigo Monte Carlo z več dinamike in stila. 15 in 16 palčna platišča so na voljo v več izvedbah, da bo vsakdo lahko našel kaj zase. 

Naslonite se in - se nikar ne sprostite 

Notranjost modela Citigo Monte Carlo je idealno mesto za motošportne navdušence, saj premore športne sedeže, jeklene pedalke in armaturno ploščo s črnimi elementi.

Pozornost podrobnostim 

Kar bi se lahko v drugih primerih slišalo kot oguljena fraza, je v modelu Citigo Monte Carlo dejstvo. Celotna notranjost namreč izžareva kvaliteto in natančnost v vseh pogledih. Kadarkoli boste odprli vrata, vas bo v notranjost povabil tudi napis Monte Carlo na vstavkih v pragovih vrat. Prepoznavno oblikovan športni volan je oblečen v  usnje z rdečimi šivi.

Zabavna vožnja 

Poudarjeno dobra vodljivost ni edina lastnost, zaradi katere so potovanja z modelom Citigo Monte Carlo zabavna in uživaška. Majhen mestni avtomobil vam namreč omogoča, da sami izberete, ali se naj vaš avtomobil prelevi v ekspedicijsko bazo, večerni klub ali komunikacijski center... Lahko pa postane kar vse to naenkrat!

Včlanite se v klub 

Družina ŠKODA Monte Carlo je kot ekskluzivni klub s strogo omejitvijo članstva. Trenutno se lahko včlanijo le stilsko osveščeni prebivalci urbanih središč in prepričani avanturisti.

Izkušnje iz dirk prenašamo v serijske modele od leta 1895 

Vsi modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon junakom volana, ki so posvetili svoje srce in  življenje temu, da so češko znamko pripeljali na zmagovalne podije. Od začeta proizvodnje v Mladi Bolesav leta 1895 je znamka poklonila svetu številne dirkaške legende, nepozabne zmage in izjemne stroje. Ta dolga dirkaška tradicija se je sčasoma prelila v serijske modele ŠKODA v obliki družine Monte Carlo. Naši najnovejši modeli si tako marsikaj delijo s svojimi predniki - predvsem poudarek na vozni dinamiki, vodljivosti in zanesljivosti.

Dvokolesni original 

Laurin in Klement sta se odpravila na prvo dirko že leta 1901 in dosegla izjemen rezultat. Njuni motocikli so zmagovali zaradi vozne dinamike in zanesljivosti. Leta 1905 je Vaclav Vondrich končal takrat najbolj znano motociklistično dirko v francoskem Dourdanu 9 minut pred drugouvrščenim konkurentom. Takrat je vozil tovarniški dvovaljnik s 693 ccm prostornine, ravno tak, kot je na fotografiji.

Krogi po dirkališču 

ŠKODA ni bila uspešna le v relijih in na prvenstvih turnih avtomobilov. Znamka je namreč tekmovala tudi v pokalu Formule 3. Povrh vsega je ŠKODA v poznih petdesetih letih izdelala štiri 1100 OHC modele - dva kupeja in dva spiderja. Elegantne poteze karoserije z jasno določenimi robovi in ravnimi površinami so izžarevale dinamičnost in svojstven slog. In z 1,1 litrskim štirivaljnikom, ki je zmogel 78 kW (92 KM), so avtomobili že takrat dosegli skoraj 200 km/h.

Lepotica ... 

Tako kot se ljudje danes obračajo za modelom Citigo Monte Carlo, ko pelje mimo, so se v 60-ih letih obračali za modelom Felicia, ki je takrat igral vlogo Škodinega magneta za poglede. Elegantni kabriolet je poganjal štirivaljni motor s prostornino 1.089 ccm, ki je zmogel 37 kW (50 kM), s katerim je Felicia dosegla 128 km/h.

Dodaten par koles

Leta 1905, ko je Vondrich zmagal na dirki v Dourdanu, je tovarna naredila zgodovinski korak naprej - Laurin&Klement je namreč predstavil svoj prvi avtomobil. Za svoj čas je bil Voiturette type A s svojimi sedmimi konji in litrskim dvovaljnikom hiter, enostaven za rokovanje in predvsem zanesljiv avtomobil, hkrati pa so kupci za odštet denar dobili res veliko. Se vam zdi vse to kaj znano?  

...in zver 

Legendarni 'RS' je bil eden od najbolj uspešnih reli in turnih dirkalnikov svojega časa. ŠKODA 130 RS ima na svojem seznamu kar nekaj pomembnih zmag, med drugim tudi dvojno zmagoslavje na reliju Monte Carlo leta 1977. Z 1,4 litrski motorjem, ki je zmogel 102 kW (139 KM), je bila končna hitrost 200 km/h. Serijska različica izjemnega 'RS' se je imenovala 110 R coupe in je bila na voljo vsakdanjim kupcem. 

Pra-Monte Carlo 

Modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon več kot stoletje dolgi zgodovini znamke ŠKODA v motošportu. Češka znamka je svoj prvi reli Monte Carlo odpeljala že leta 1936. ŠKODA Popular je namreč v prvem nastopu zapeljal naravnost do stopničk, saj sta posadki osvojili drugo in tretje mesto v svojem razredu. Da bi dostojno obeležili ta rezultat, je konec 30. let ŠKODA svojim strankam ponudila posebno verzijo Monte Carlo coupe.

Slog po razumni ceni 

Osupljivi, všečni, dinamični - modeli ŠKODA Garde (po prenovi leta 1984 so jih preimenovali v Rapid) so ponujali športni slog po razumni ceni. Kupeji z zadnjim pogonom in zadaj nameščenim motorjem so dosegli 150 km/h končne hitrosti

Poklon motošportni zgodovini

Prava zmagovalka: Fabia Super 2000 je več kot očitno dokazala svoje kvalitete na dirkah. Ravno tako kot v slavnih dnevih ustanoviteljev podjetja je dirkalnik iz Mlade Boleslav slovel po svojih zmogljivostih, zanesljivosti in vzdržljivosti. To pa so kvalitete, v katerih lahko uživa vsak voznik avtomobila znamke ŠKODA.

6 razglov zakaj ŠKODA Citigo Monte Carlo

Pravi mestni nastopač. Prava ŠKODA.  

Poleg tega, da je bil načrtovan in oblikovan tako, da izstopa iz množice, ima tale Monte Carlo prav vse izjemne kvalitete, ki določajo model Citigo. Kar pomeni, da boste ob vsem dodatnem slogu dobili preprosto brihten in udoben mali avto, poln naprednih varnostih elementov in sodobne tehnologije. 

Oblikovanje 

Prava ŠKODA. 

Samo bežen pogled je dovolj, da boste avtomobil prepoznali kot tipičen model ŠKODA. Prepoznavna in jasna maska motorja, s kromom obrobljena značka, velike steklene površine in ostro začtani žarometi naredijo tudi iz modela Citigo ponosnega člana družine ŠKODA.

Kompaktne mere

Kako si pri znamki ŠKODA predstavljamo mestni avtomobil 

Citigo redefinira meje mogočega v razredu majhnih mestnih vozil - premore kompaktne zunanje mere in izredno prostornost v notranjosti, ki ponuja prostor štirim odraslim. Z okretnostjo in udobjem pa lahko Citigo z lahkoto opravi z vsemi situacijami, v katerih se znajde. 

Premetena zasnovana notranjost 

Uporabna odlagalna mesta, spretno zamišljeni predali in domiselni nosilci. 

Kamorkoli pogledate lahko najdete uporabne odlagalne prostore, kot so uporabni predali in domiselni nosilci. Kljuka ob predalu spredaj pa lahko priročno drži vašo nakupovalno vrečko.

Move & Fun 

Vaša talentirana večnamenska prenosna naprava

Predstavljate si, kako bi bilo, če bi lahko na vsako vožnjo z modelom Citigo vzeli s seboj kup prijateljev, dobrega DJ-a in najboljšega sostanovalca iz študentskega doma … 

… ali pa jih preprosto pustite, da gredo po svoje, vi pa uživajte s pomočjo brihtne elektronike. "Move & Fun" je originalna prenosna infotainment naprava, ki vam ponuja kup možnosti uporabe -  potovalni računalnik, navigacijski sistem, Bluetooth prostoročno telefonijo in predvajalnik medijskih vsebin

Prtljažnik 

Prostor za vse, kar potrbujete v mestu

Njegov prtljažni prostor ponuja dovolj prostora za vse, kar bi lahko potrebovali v mestu. 

V normalni postavitvi ima 251 litrov prostornine, kar je nad povprečjem v razredu. Če pa potrebujete še več prostora, lahko zložite zadnjo klop in ga povečate na izjemnih 959 litrov.

 

Varnost 

Precej dolg spisek varnostne opreme vključuje tudi samodejno zaviranje sistema City Safe Drive.

Eden od najbolj pomembnih varnostnih asistenčnih sistemov v modelu ŠKODA Citigo je prav City Safe Drive. Gre za preboj na področju varne vožnje, posebno tam, kjer gre za vožnjo v natrpanih urbanih središčih. Sistem premore funkcijo zaviranja v sili in senzor približevanja, ki nadzira promet pred avtomobilom do 10 m in do 30 km/h. Če voznik ne reagira na morebitno oviro v predvidenem času, sistem sproži zavoranje v sili, da pomaga preprečiti nalet.

Dinamična družina 

Škoda ponuja celo paleto modelov, namenjenih voznikom, ki iščejo dinamično oblikovanje in želijo športno vožnjo. 

Fabia Monte Carlo

Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 330 l / 1150 l

Emisije: 88 g/km 
 

Dovolj stila in udobja

  • Črni elementi, panoramsko strešno okno in aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v črno/rdeči kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč
  • Največji prtljažnik v svojem razredu

Do podstrani

Yeti Monte Carlo 


Poraba: 
4,4 l/100 km 

Prostornina prtljažnika: 510 l / 1760 l 

Emisije: 115 g/km
 

Pustolovska narava

  • Na voljo s črno streho in črnim usmernikom zraka zadaj
  • LED zadnji luči, okrasni zaključek izpušne cevi in 17 palčna loščena Origami aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v rdeče-črni barvni kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč

Do podstrani

Rapid Spaceback Monte Carlo


Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 415 l / 1381 l

Emisije: 89 g/km


Vznemirljiv mestni postopač kompaktnih mer 

  • Črni oblikovalski elementi, panoramsko strešno okno in peta prtljažna vrta s podaljšano zasteklitvijo
  • 16 palčna aluminijasta platišča v svetleči črnini
  • Športni sedeži v rdeče/črni barvni kombinaciji, trikrak usnjen športni volan

Do podstrani

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj