Dovolj stila in udobja
Dovolj stila in udobja
ŠKODA Fabia Monte Carlo
Dovolj stila in udobja
Dovolj stila in udobja
ŠKODA Fabia Monte Carlo

Čustva v gibanju 

ŠKODA Fabia in Fabia Combi Monte Carlo sta idealna za tiste, ki želijo narediti vtis. Oba kompaktna mestna avtomobila ponujata vozniku tudi veliko vznemirjenja. Poleg tega je v obeh dovolj prostora, da vam ne bo treba sklepati prostorskih kompromisov. 

Črna je nova seksi barva 

Izredno oblikovanje športnih modelov ŠKODA je poudarjeno s črnimi elementi, kot so na primer veliko panoramsko strešno okno, maska hladilnika, lita platišča ali ohišje bočnih ogledal

Med športnimi copati in lakastimi čevlji 

Črno na črnem - prednji usmernik zraka, zadnji difuzor in  platišča učinkovito začinijo izgled modela Fabia Monte Carlo in Fabia Combi Monte Carlo z dinamiko in svojstvenim slogom.

Izgled avtomobila dopolni še panoramsko strešno okno iz enega kosa zatemnjenega stekla. Tudi bočna stekla so zatemnjena, da se ujemajo s celoto. 

Naslonite se in - se nikar ne sprostite 

Notranjost Fabi Monte Carlo in Fabie Combi Monte Carlo je idealen prostor za motošportne navdušence. Pohvali se lahko z odličnimi športnimi sedeži, jeklenimi pedalkami in armaturno ploščo z imitacijo ogljikovih vlaken. Samosvoji so tudi napisi na pragovih vrat z napisom Monte Carlo.

Uživajte v pogledu na nebo nad vami

Kar bi se lahko v drugih primerih slišalo kot oguljena fraza, je v modelih Fabia Monte Carlo in Fabia Combi Monte Carlo dejstvo. Celotna notranjost namreč izžareva kvaliteto in natančnost v vseh pogledih. Veliko opcijsko panoramsko strešno okno s senčnikom ponuja dovolj dnevne svetlobe v notranjosti.

Zabavna vožnja

Poudarjeno dobra vodljivost ni edina lastnost, zaradi katere so vožnje z modeli Fabia Monte Carlo in Fabia Combi Monte Carlo zabavne in uživaške. Avto vam namreč omogoča, da sami izberete, ali se naj prelevi v adrenalinski stroj, glasbeni klub ali komunikacijski center... Lahko pa postane kar vse to naenkrat!

Včlanite se v klub

Družina ŠKODA Monte Carlo je kot ekskluzivni klub s strogo omejitvijo članstva. Trenutno se lahko včlanijo le stilsko osveščeni prebivalci urbanih središč in prepričani avanturisti. Pripravite se na razburljivo vožnjo v kompaktni obliki! 

Izkušnje iz dirk prenašamo v serijske modele od leta 1895

Vsi modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon junakom volana, ki so posvetili svoje srce in  življenje temu, da so češko znamko pripeljali na zmagovalne podije. Od začeta proizvodnje v Mladi Bolesav leta 1895 je znamka poklonila svetu številne dirkaške legende, nepozabne zmage in izjemne stroje. Ta dolga dirkaška tradicija se je sčasoma prelila v serijske modele ŠKODA v obliki družine Monte Carlo. Naši najnovejši modeli si tako marsikaj delijo s svojimi predniki - predvsem poudarek na vozni dinamiki, vodljivosti in zanesljivosti.

Dvokolesni original 

Laurin in Klement sta se odpravila na prvo dirko že leta 1901 in dosegla izjemen rezultat. Njuni motocikli so zmagovali zaradi vozne dinamike in zanesljivosti. Leta 1905 je Vaclav Vondrich končal takrat najbolj znano motociklistično dirko v francoskem Dourdanu 9 minut pred drugouvrščenim konkurentom. Takrat je vozil tovarniški dvovaljnik s 693 ccm prostornine, ravno tak, kot je na fotografiji.

Krogi po dirkališču 

ŠKODA ni bila uspešna le v relijih in na prvenstvih turnih avtomobilov. Znamka je namreč tekmovala tudi v pokalu Formule 3. Povrh vsega je ŠKODA v poznih petdesetih letih izdelala štiri 1100 OHC modele - dva kupeja in dva spiderja. Elegantne poteze karoserije z jasno določenimi robovi in ravnimi površinami so izžarevale dinamičnost in svojstven slog. In z 1,1 litrskim štirivaljnikom, ki je zmogel 78 kW (92 KM), so avtomobili že takrat dosegli skoraj 200 km/h.

Lepotica ... 

Tako kot se ljudje danes obračajo za modelom Citigo Monte Carlo, ko pelje mimo, so se v 60-ih letih obračali za modelom Felicia, ki je takrat igral vlogo Škodinega magneta za poglede. Elegantni kabriolet je poganjal štirivaljni motor s prostornino 1.089 ccm, ki je zmogel 37 kW (50 kM), s katerim je Felicia dosegla 128 km/h.

Dodaten par koles

Leta 1905, ko je Vondrich zmagal na dirki v Dourdanu, je tovarna naredila zgodovinski korak naprej - Laurin&Klement je namreč predstavil svoj prvi avtomobil. Za svoj čas je bil Voiturette type A s svojimi sedmimi konji in litrskim dvovaljnikom hiter, enostaven za rokovanje in predvsem zanesljiv avtomobil, hkrati pa so kupci za odštet denar dobili res veliko. Se vam zdi vse to kaj znano?  

...in zver 

Legendarni 'RS' je bil eden od najbolj uspešnih reli in turnih dirkalnikov svojega časa. ŠKODA 130 RS ima na svojem seznamu kar nekaj pomembnih zmag, med drugim tudi dvojno zmagoslavje na reliju Monte Carlo leta 1977. Z 1,4 litrski motorjem, ki je zmogel 102 kW (139 KM), je bila končna hitrost 200 km/h. Serijska različica izjemnega 'RS' se je imenovala 110 R coupe in je bila na voljo vsakdanjim kupcem. 

Pra-Monte Carlo 

Modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon več kot stoletje dolgi zgodovini znamke ŠKODA v motošportu. Češka znamka je svoj prvi reli Monte Carlo odpeljala že leta 1936. ŠKODA Popular je namreč v prvem nastopu zapeljal naravnost do stopničk, saj sta posadki osvojili drugo in tretje mesto v svojem razredu. Da bi dostojno obeležili ta rezultat, je konec 30. let ŠKODA svojim strankam ponudila posebno verzijo Monte Carlo coupe.

Slog po razumni ceni 

Osupljivi, všečni, dinamični - modeli ŠKODA Garde (po prenovi leta 1984 so jih preimenovali v Rapid) so ponujali športni slog po razumni ceni. Kupeji z zadnjim pogonom in zadaj nameščenim motorjem so dosegli 150 km/h končne hitrosti

Poklon motošportni zgodovini

Prava zmagovalka: Fabia Super 2000 je več kot očitno dokazala svoje kvalitete na dirkah. Ravno tako kot v slavnih dnevih ustanoviteljev podjetja je dirkalnik iz Mlade Boleslav slovel po svojih zmogljivostih, zanesljivosti in vzdržljivosti. To pa so kvalitete, v katerih lahko uživa vsak voznik avtomobila znamke ŠKODA.

6 razglov zakaj ŠKODA Fabia in Fabia Combi

Oblikovanje 

Panoramsko strešno okno vam omogoča, da se dotaknete neba. 

Življenje je lepo. Novo panoramsko strešno okno poskrbi tudi za to, da nikoli več ne boste zgrešili kakega izjemnega trenutka. Le še udobno se namestite, nagnite glavo nazaj in občudujte vzorce, ki jih rišejo oblaki ali jate ptic na nebu. Privlačnost in brezčasnost sta kvaliteti, ki ju premoreta tudi Fabia in Fabia Combi.

Prostornost

Dovolj prostora za vas in vaše sanje 

Škoda Fabia in Fabia Combi ponujata dovolj prostora za potnike in njihovo prtljago. Potniški prostor je zdaj nekaj daljši in širši kot prej, hkrati imata voznik in sovoznik več prostora za glave.

Prtljažnik ima kar 330 litrov prostora (530 v Fabia Combi) in je tako največji v tem segmentu.

Simply Clever

Majhne ideje, ki napravijo velik vtis

Kamorkoli se boste ozrli, boste odkrili uporabne shranjevalne možnosti, vključno s predali in nosilci. Mrežasti žepki ob strani prednjih sedežev pa so odlični za shranjevanje drobnih predmetov.

Povezljivost 

Pametni telefon na kolesih

SmartLink vam omogoča elegantno povezavo med avtomobilom in pametnim telefonom z uporabo Mirrorlink, Apple CarPlay ali Android Auto vmesnikov. Bi radi izbirali in poslušali glasbo z vašega pametnega telefona ali spremljali  navodila navigacijskega Sistema? Vse to se neposredno prezrcali na zaslon vašega avtomobila! 

Zelo uporaben je tudi SmartGate. Omogoča namreč, da s pomočjo posebnih aplikacij spremljate, hranite in analizirate določene podatke iz sistemov vašega avtomobila.

 

 

Varnostni pomočniki

Tehnologija modelov višjega razreda

Vsak model Fabia je opremljen z napredno izvedbo elektronske zapore diferenciala XDS+, ki zagotavlja varno vožnjo po zavojih. 

Sistem Front Assistant, ki omogoča samodejno ustavljanje, je še eden od varnostnih angelov v avtomobilu. Pomaga vam pri nadzorovanju dogajanja pred avtomobilom in vas lahko opomni na morebitno nevarnost. Sposoben je tudi zavirati in tako ublažiti posledice nesreče ali jo celo preprečiti.

Omejevalnik hitrosti pa vam ne bo dovolil, da bi vozili hitreje od nastavljene hitrosti omejevalnika.

Dinamična družina 

Škoda ponuja celo paleto modelov, namenjenih voznikom, ki iščejo dinamično oblikovanje in želijo športno vožnjo. 

Citigo Monte Carlo 

Poraba: 4 l/100 km

Prostornina: 251 l / 259 l

 


Majhen avto z veliko privlačnosti 

  • Posebni elementi v črni barvi in paket SunSet
  • Športna notranjost in podrobnosti v črnem usnju z rdečimi šivi
  • Športno podvozje in 15 palčna Auriga aluminjasta platišča v kovinsko črni barvi

Do podstrani

 

Yeti Monte Carlo 


Poraba: 
4,4 l/100 km 

Prostornina prtljažnika: 510 l / 1760 l 

 

 

Pustolovska narava

  • Na voljo s črno streho in črnim usmernikom zraka zadaj
  • LED zadnji luči, okrasni zaključek izpušne cevi in 17 palčna loščena Origami aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v rdeče-črni barvni kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč

Do podstrani

Rapid Spaceback Monte Carlo


Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 415 l / 1381 l

 


Vznemirljiv mestni postopač kompaktnih mer 

  • Črni oblikovalski elementi, panoramsko strešno okno in peta prtljažna vrta s podaljšano zasteklitvijo
  • 16 palčna aluminijasta platišča v svetleči črnini
  • Športni sedeži v rdeče/črni barvni kombinaciji, trikrak usnjen športni volan

Do podstrani

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj