Tehnologija
za ljudi
Tehnologija
za ljudi
Tehnologija
za ljudi
Tehnologija
za ljudi

Srce avtomobila …

Nova generacija motorjev, ki je vgrajena v modularno platformo MQB koncerna Volkswagen, ponuja veliko moči ob zmerni porabi goriva ter nizkih emisijah. Za ŠKODA KODIAQ je bilo skrbno izbranih pet motorjev - dva dizelska in trije bencinski stroji. Ti sodobni, prisilno polnjeni štirivaljniki prostornine od 1,4 do 2,0 litra zmorejo od 92 kW (125 KM) do 140 kW (190 KM) in so opremljeni s sistemoma start-stop ter z rekuperacijo zavorne energije. 

Štirikolesni pogon

Novi ŠKODA KODIAQ je na voljo z zadnjo generacijo elektronsko nadzorovanih večploščnih sklopk.

Štirije motorji (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/132 kW, 2.0 TDI/110 kW and 2.0 TDI/140 kW) so na voljo s tehnično najsodobnejšim štirikolesnim pogonom, ki zagotavlja odličen oprijem, stabilnost in varnost tudi izven urejenih cest.

Nadzorna enota nenehno preračunava idealno razporeditev navora med obema osema, da ne bi prišlo do izgube nadzora nad vozilom. V običajnih pogojih, zaradi varčevanja z gorivom, prenaša večino navora na prednjo os.

Srce avtomobila …

Nova generacija motorjev, ki je vgrajena v modularno platformo MQB koncerna Volkswagen, ponuja veliko moči ob zmerni porabi goriva ter nizkih emisijah. Za ŠKODA KODIAQ je bilo skrbno izbranih pet motorjev - dva dizelska in trije bencinski stroji. Ti sodobni, prisilno polnjeni štirivaljniki prostornine od 1,4 do 2,0 litra zmorejo od 92 kW (125 KM) do 140 kW (190 KM) in so opremljeni s sistemoma start-stop ter z rekuperacijo zavorne energije. 

Štirikolesni pogon

Novi ŠKODA KODIAQ je na voljo z zadnjo generacijo elektronsko nadzorovanih večploščnih sklopk.

Štirije motorji (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/132 kW, 2.0 TDI/110 kW and 2.0 TDI/140 kW) so na voljo s tehnično najsodobnejšim štirikolesnim pogonom, ki zagotavlja odličen oprijem, stabilnost in varnost tudi izven urejenih cest.

Nadzorna enota nenehno preračunava idealno razporeditev navora med obema osema, da ne bi prišlo do izgube nadzora nad vozilom. V običajnih pogojih, zaradi varčevanja z gorivom, prenaša večino navora na prednjo os.

Zelene tehnologije

Aktivna tehnologija valjev (ACT)

ACT pomeni, da se začasno izklopita drugi in tretji valj. V dvovaljnem načinu delovanja je štirivaljnik bolj učinkovit. Odvisno od načina vožnje zmore ta tehnologija privarčevati tudi več kot 0,5 l/100 km. ACT deluje v območju od 1.400 do 4.000 vrt./min, pri navoru od 25 do 100 Nm in pri hitrosti do 130 km/h.

Sistem Start-Stop

Namen sistema Start-Stop je izklopiti motor vsakič, ko ni potrebe za njegovo delovanje. Ta način je še posebej uporaben v urbanem okolju, kjer je mogoče porabo goriva občutno zmanjšati. Sistem Start-Stop se aktivira samodejno po zagonu motorja in ga je mogoče ročno izklopiti v vsakem trenutku. 

Priporočljiva prestavna razmerja

Izbira pravega prestavnega razmerja lahko zmanjša porabo goriva in poveča udobje med vožnjo. Nižji vrtljaji motorja sovpadajo z manjšo porabo goriva in tišjim delovanjem. Simboli v desnem zgornjem kotu zaslona prikazujejo, ali je izbrana prestava pravilna, ter priporočajo izbiro višje oziroma nižje prestave.

Eco Mode (izbira voznega programa)

Eden izmed načinov, ki jih ponuja nabor programov Driving Mode Selection, je Eco - način za okoljsko ozaveščene voznike, ki dajejo prednost gospodarni vožnji. Posebnost tega programa v kombinaciji s samodejnim menjalnikom DSG je način 'jadranja', ki je v uporabi, ko vozite brez desne noge na stopalki plina.

Rekuperacija zavorne energije

Kaj se zgodi pri rekuperaciji energije? Kinetična energija se pretvori v uporabno električno, ki se hrani v akumulatorju ali je namenjena električnim sistemom. Alternator med zaviranjem z motorjem dovaja energijo električnim porabnikom in polni akumulator. To pomaga varčevati z gorivom, ki bi ga sicer porabili za ta opravila.

Prvi 7-sedežni model ŠKODA

Novi KODIAQ je prvi model ŠKODA, zasnovan za sedem ljudi

KODIAQ se po dolžini nahaja nekje med modeloma OCTAVIA in SUPERB, vendar je na področju prostornosti v segmentu SUV na vodilnem mestu. Z medosno razdaljo 2.791 mm ter kolotekoma širine 1.586 mm spredaj in 1.576 mm zadaj ponuja boljši izkoristek notranjega prostora, namenjenega potnikom in prtljagi.

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj