Za varno vožnjo
Za varno vožnjo
Za varno vožnjo
Za varno vožnjo

Cela paleta asistenčnih sistemov za vašo zaščito

Cela paleta asistenčnih sistemov, ki so bili še do pred nedavnim rezervirani za višje razrede, je zdaj na voljo za še boljšo zaščito. ŠKODA OCTAVIA je lahko opremljena s sistmom Blind Spot detect (nadzor mrtvega kota), Rear Traffic Alert (nadzor prometa za avtomobilom) ali pa s sistemom Front Assist (zaviranje v sili) s predvidevalno asistenco za pešce.

V državah evropske unije so ESC (stabilnostni sistem), večnalenta zavora in XDS+ (napredna simulacija zapore diferenciala) v serijski opremi, ravno tako kot sedem zračnih blazin.

Berite naprej, da boste prišli do seznama vseh inovativnih asistenčnih sistemov za vašo varnost na vseh poteh.

 

Front Assist …

Front Assist je asistenčni varnostni sistem, ki opozarja na nevarnost trka in v primeru, ko ugotovi, da se trku ne bo moč izogniti, aktivira zavore, da bi omilil posledice.

Sistem dela z radarskim senzorjem, ki je integriran v masko hladilnika in nenehno spremlja razdaljo do prometa pred avtomobilom.

Če razdalja med avtombilom in vozilom pred njim postane premajhna ali sistem oceni, da gre za možnost trka, voznik pa ne reagira pravočasno, sistem poseže v vožnjo na eni od štirih ravni:

  • vizualno opozorilo, da je varnostna razdalja prekratka
  • zvočni in vizualni opozorilni signal
  • samodejno kratko opozorilno zaviranje
  • samodejno zaviranje, da bi se avtomobil izognil nesreči ali vsaj zmanjšal posledice nesreče

 

 

 

… predvidevalna zaščita pešcev

Ta sistem nadgrajuje Front Assist. Pri hitrostih med 10 in 60 km/h zmore samodejno zavirati, če se pešec nevarno približa oziroma prekriža načrtovano pot avtomobilu. Pri hitrostih nad 40 km/h pa sistem sproži še dodatno opozorilo.

 

Blind Spot Detect in …

Ta sistem pomaga vozniku varno menjati vozne pasove na cesti, saj prepoznava vozila v tako imenovanem mrtvem kotu.

Dva radarska senzorja, ki sta nameščena v spodnjem delu odbijača, nadzorujeta do 20 metrov okolice za vašo ŠKODA OCTAVIO.

Ko sistem zazna vozilo v mrtvem kotu avtomobila ali ko se vašemu avtomobilu od zadaj bliža drugo vozilo, se vklopi LED opozorilni signal v zunanjem vzvratnem ogledalu in posvari voznika. Če voznik v tem trenutku aktivira smernik, pa začne opozorilni signal utripati in tako posvari voznika na bližajočo se nevarnost.

Blind Spot Detect je aktiven od 10 km/h do končne hitrosti vozila.

 

 

 

… Rear Traffic Alert

Ko voznik začne z manevrom vzvratnega speljevanja iz parkirnega mesta, sistem Rear Traffic Alert zazna vozila, ki se približujejo avtomobilu s strani.

Zvočni signal posvari voznika pred bližajočo se nevarnostjo trka. Dodatno pa se vklopi še oranžna in kasneje rdeča opozorilna luč na "kritični strani" infotainment sistema. Če je potrebno, pa sistem sproži tudi zavore.

 

Lane Assist

Ta sistem ugotovi, da je voznik nenamerno zapeljal s svojega voznega pasu, in o tem obvesti voznika preko instrumentne plošče, hkrati pa sproži samodejne popravke krmilnega sistema. Ta sistem je aktiven pri hitrostih nad 65 km/h, pod pogojem, da so talne oznake za vozni pas vidne. In seveda pod pogojem, da voznik pred zavijanjem ni sprožil smernika.

Druge varnostni elementi

Pri modelu ŠKODA OCTAVIA je vse povezano z varnostjo, in to brez kompromisov. Poleg vseh omenjenih varnostnih sistemov skrbijo za varnost še naslednji elementi, ki so serijsko vgrajeni v model OCTAVIA:

  • ABS sistem preprečuje blokiranje koles med paničnim zavranjem ali zaviranjem na spolzki podlagi
  • S trenutnim maksimalnim povečanjem tlaka v zavornem sistemu zavorni pomočnik pomaga vozniku pri paničnem zaviranju. Na ta način se lahko bistveno skrajša zavorna pot.
  • MSR preprečuje zavorni učinek koles, ki lahko nastane ob nenadnem popuščanju plina na spolzki podlagi
  • ASR zagotavlja učinkovito speljevanje brez vrtenja koles v prazno na spolzki podlagi.
  • EDL pomaga vozniku pri speljevanju ali vožni navkreber na podlagi s slabim oprijemom.
  • XDS+ pomaga vozniku usmerjati vozilo skozi dinamično odpeljane ostre zavoje in hkrati skrbi za stabilnost in nevtralno lego. Nadzorna elektornika s pomočjo senzorjev in zavornih impulzov simulira delo zapore diferenciala in tako omogoča enostavnejšo, suverenejšo in varnejšo vožnjo skozi zavoje.
  • Nadzor pritiska v pnevmatikah skrbi, da je voznik vselej seznanjen s trenutnim pritiskom v pnevmatikah.
  • Opcijski pomočnik Hill-Hold pomaga vozniku pri varnem speljevanju navkreber. Ta sistem se vključi samodejno na naklonih, ki so večji od pet stopinj, in zagotavlja enostavno in varno speljevanje s pomočjo uporabe zavor. Pravzaprav sistem zadržuje avtombil, da se med speljevanjem ne bi odpeljal vzvratno.
  • Utripajoče zavorne luči zmajšujejo možnost naleta od zadaj, posebno še pri približevanju prometnim zamaškom na avtocesti ali ob odločnem zaviranju pred nepričakovano oviro na cesti.
Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj