Kompaktna zasnova. Veliko zabave.
Kompaktna zasnova. Veliko zabave.
ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo
Kompaktna zasnova. Veliko zabave.
Kompaktna zasnova. Veliko zabave.
ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo

Čustva v gibanju 

ŠKODA Rapid Spaceback Monte Carlo je vrhunska izbira za tiste, ki bi radi izstopali. Ta kompaktni petvratnk ponuja tudi precej zabave. Obenem je v notranjosti tudi dovolj prostoren, tako da tozadevno ni potrebno sklepati nobenih kompromisov. Zakaj torej izbirati med petvratnikom in kombijem, ko pa lahko izberete vse omenjeno pod enim velikim panoramskim strešnim oknom.

Črna je nova seksi barva

Izredno oblikovanje športnih modelov ŠKODA je poudarjeno s črnimi elementi, kot so na primer veliko panoramsko strešno okno, maska hladilnika, lita platišča ali ohišje bočnih ogledal. Še več - zatemnjena so tudi zadnja bočna stekla, ki se tako bolje ujemajo s celotno podobo avtomobila.

Med športnimi copati in lakastimi čevlji 

Črno na črnem - prednji usmernik zraka, zadnji difuzor in aluminijasta  platišča učinkovito skrbijo za dinamiko in slog.

Pojavnost avtomobila pa dobesedno nadgradi tudi panoramsko strešno okno, ki je narejeno iz enega kosa zatemnjenega stekla.

Naslonite se in - se nikar ne sprostite

Notranjost Rapida Spaceback Monte Carlo je idealen prostor za motošportne navdušence. Pohvali se lahko z odličnimi športnimi sedeži, jeklenimi pedalkami in armaturno ploščo, prevlečeno z imitacijo ogljikovih vlaken. Za izvedbo Monte Carlo je posebno športna tudi podlaga merilnikov.

Pozornost podrobnostim

Kar bi se lahko v drugih primerih slišalo kot oguljena fraza, je v Rapidu Spaceback Monte Carlo dejstvo. Celotna notranjost namreč izžareva kvaliteto in natančnost v vseh pogledih. Prepoznavno oblikovan športni volan je oblečen v perforirano usnje z rdečimi šivi.

Zabavna vožnja

Poudarjeno dobra vodljivost ni edina lastnost, zaradi katere so potovanja z modelom Rapid Spaceback Monte Carlo zabavna in uživaška. Omogoča namreč, da sami izberete, ali se naj vaš avtomobil prelevi v adrenalinski stroj, večerni klub ali komunikacijski center. Lahko pa postane kar vse to naenkrat!

Včlanite se v klub

Družina ŠKODA Monte Carlo je kot ekskluzivni klub s strogo omejitvijo članstva. Trenutno se lahko včlanijo le stilsko osveščeni prebivalci urbanih središč in prepričani avanturisti.. Pripravite se na veliko veselja v kompaktni obliki!   

Izkušnje iz dirk prenašamo v serijske modele od leta 1895 

Vsi modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon junakom volana, ki so posvetili svoje srce in  življenje temu, da so češko znamko pripeljali na zmagovalne podije. Od začeta proizvodnje v Mladi Bolesav leta 1895 je znamka poklonila svetu številne dirkaške legende, nepozabne zmage in izjemne stroje. Ta dolga dirkaška tradicija se je sčasoma prelila v serijske modele ŠKODA v obliki družine Monte Carlo. Naši najnovejši modeli si tako marsikaj delijo s svojimi predniki - predvsem poudarek na vozni dinamiki, vodljivosti in zanesljivosti.

Dvokolesni original 

Laurin in Klement sta se odpravila na prvo dirko že leta 1901 in dosegla izjemen rezultat. Njuni motocikli so zmagovali zaradi vozne dinamike in zanesljivosti. Leta 1905 je Vaclav Vondrich končal takrat najbolj znano motociklistično dirko v francoskem Dourdanu 9 minut pred drugouvrščenim konkurentom. Takrat je vozil tovarniški dvovaljnik s 693 ccm prostornine, ravno tak, kot je na fotografiji.

Krogi po dirkališču 

ŠKODA ni bila uspešna le v relijih in na prvenstvih turnih avtomobilov. Znamka je namreč tekmovala tudi v pokalu Formule 3. Povrh vsega je ŠKODA v poznih petdesetih letih izdelala štiri 1100 OHC modele - dva kupeja in dva spiderja. Elegantne poteze karoserije z jasno določenimi robovi in ravnimi površinami so izžarevale dinamičnost in svojstven slog. In z 1,1 litrskim štirivaljnikom, ki je zmogel 78 kW (92 KM), so avtomobili že takrat dosegli skoraj 200 km/h.

Lepotica ... 

Tako kot se ljudje danes obračajo za modelom Citigo Monte Carlo, ko pelje mimo, so se v 60-ih letih obračali za modelom Felicia, ki je takrat igral vlogo Škodinega magneta za poglede. Elegantni kabriolet je poganjal štirivaljni motor s prostornino 1.089 ccm, ki je zmogel 37 kW (50 kM), s katerim je Felicia dosegla 128 km/h.

Dodaten par koles

Leta 1905, ko je Vondrich zmagal na dirki v Dourdanu, je tovarna naredila zgodovinski korak naprej - Laurin&Klement je namreč predstavil svoj prvi avtomobil. Za svoj čas je bil Voiturette type A s svojimi sedmimi konji in litrskim dvovaljnikom hiter, enostaven za rokovanje in predvsem zanesljiv avtomobil, hkrati pa so kupci za odštet denar dobili res veliko. Se vam zdi vse to kaj znano?  

...in zver 

Legendarni 'RS' je bil eden od najbolj uspešnih reli in turnih dirkalnikov svojega časa. ŠKODA 130 RS ima na svojem seznamu kar nekaj pomembnih zmag, med drugim tudi dvojno zmagoslavje na reliju Monte Carlo leta 1977. Z 1,4 litrski motorjem, ki je zmogel 102 kW (139 KM), je bila končna hitrost 200 km/h. Serijska različica izjemnega 'RS' se je imenovala 110 R coupe in je bila na voljo vsakdanjim kupcem. 

Pra-Monte Carlo 

Modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon več kot stoletje dolgi zgodovini znamke ŠKODA v motošportu. Češka znamka je svoj prvi reli Monte Carlo odpeljala že leta 1936. ŠKODA Popular je namreč v prvem nastopu zapeljal naravnost do stopničk, saj sta posadki osvojili drugo in tretje mesto v svojem razredu. Da bi dostojno obeležili ta rezultat, je konec 30. let ŠKODA svojim strankam ponudila posebno verzijo Monte Carlo coupe.

Slog po razumni ceni 

Osupljivi, všečni, dinamični - modeli ŠKODA Garde (po prenovi leta 1984 so jih preimenovali v Rapid) so ponujali športni slog po razumni ceni. Kupeji z zadnjim pogonom in zadaj nameščenim motorjem so dosegli 150 km/h končne hitrosti

Poklon motošportni zgodovini

Prava zmagovalka: Fabia Super 2000 je več kot očitno dokazala svoje kvalitete na dirkah. Ravno tako kot v slavnih dnevih ustanoviteljev podjetja je dirkalnik iz Mlade Boleslav slovel po svojih zmogljivostih, zanesljivosti in vzdržljivosti. To pa so kvalitete, v katerih lahko uživa vsak voznik avtomobila znamke ŠKODA.

6 razlogov zakaj ŠKODA Rapid Spaceback

Razen tega, da je bil načrtovan in oblikovan tako, da izstopa iz množice, ima tudi tale Monte Carlo prav vse izjemne kvalitete, ki določajo Rapid Spaceback. Kar pomeni, da boste ob vsem ponujenem slogu dobili tudi 'Simply clever', udoben in kompakten avtomobil, ki je poln naprednih varnostnih sistemov in sodobne tehnologije. 

Varnost je na prvem mestu 

Zaneste se lahko na to, da vas bo vaš ŠKODA Rapid Spaceback zaščitil tudi v najbolj nevarnih razmerah.

Serijska oprema vsebuje širok nabor varnostnih elementov, kot so sistemi ESC (stabilnostni program), ABS (protiblokirni sistem) in šest varnostnih zračnih blazin. Zračna blazina za varovanje glave je serijska, in ko je aktivirana, predstavlja varnostni zid za zaščito potnikov spredaj in zadaj pred morebitno nevarnostjo poškodbe glave. 

Opcijsko je mogoče avtomobil opremiti tudi s sitemom Front Assist in Driver Avctivity Assist (prepoznavanje utrujenosti voznika).

Izjemno oblikovanje 

Originalnost modela Rapid Spaceback poudari še paket Emotion, ki kombinira panoramsko strešno okno in peta prtljažna vrata s podaljšano zateklitvijo do prostora za registrsko tablico. Paket vključuje še v črno obarvana vzvratna ogledala, zatemnjene meglenke in zatemnjene zadnje luči.

Vedno praktičen 

Ker so za oblikovanje poskrbeli domiselni strokovanjaki, je Rapid Spaceback poln praktičnih Simply Clever rešitev, ki so danes nepogrešljive pri vsakodenvni rabi. 

Te vsebujejo tako strgalnik za led v pokrovu rezervoarja  za gorivo kot nosilec za multimedijsko napravo, odstranljivo posodo za smeti v vratih in nosilec varnostnega odsevnega jopiča pod voznikovim sedežem. Njihova samoumevnost vas bo vedno znova presenetila, ko jih boste najbolj rabili.

Prostorna notranjost in prtljažni prostor 

Bogato odmerjen prostor v notranjosti in v prtljažnem prostoru je ena najbolj pomembnih lastnosti avtomobilov ŠKODA. In Rapid Spaceback seveda ni nobena izjema, saj lahko brez težav prevaža do pet potnikov. Z notranjo širino 1,428 mm in veliko prostora za noge potnikov na zadnji klopi lahko štirje odrasli potniki z dovolj udobja premagujejo tudi daljše razdalje. 

Prtljažnik, ki v osnovi ponuja 415 litrov prostora, je mogoče z zlaganjem naslonjala zadnje klopi povečati do neverjetnih 1381  litrov.

SmartLink in SmartGate

SmartLink predstavlja elegantno povezavo med  avtomobilom in pametnim telefonom, ki uporablja SmartLink, Apple CarPlay ali Android Auto vmesnik. 

Če želite izbrati in predvajati glasbo, ki je shranjena na vašem telefonu, ali pa spremljati navodila navigacije - vse to se s telefona preprosto prezrcali na ekran v vašem avtomobilu.

Dinamična družina 

Škoda ponuja celo paleto modelov, namenjenih voznikom, ki iščejo dinamično oblikovanje in želijo športno vožnjo. 

Citigo Monte Carlo 

Poraba: 4 l/100 km

Prostornina: 251 l / 259 l


Majhen avto z veliko privlačnosti 

  • Posebni elementi v črni barvi in paket SunSet
  • Športna notranjost in podrobnosti v črnem usnju z rdečimi šivi
  • Športno podvozje in 15 palčna Auriga aluminjasta platišča v kovinsko črni barvi

Do podstrani

 

Fabia Monte Carlo

Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 330 l / 1150 l

 

 

Dovolj stila in udobja

  • Črni elementi, panoramsko strešno okno in aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v črno/rdeči kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč
  • Največji prtljažnik v svojem razredu

Do podstrani

Yeti Monte Carlo 


Poraba: 
4,4 l/100 km 

Prostornina prtljažnika: 510 l / 1760 l 

 

 

Pustolovska narava

  • Na voljo s črno streho in črnim usmernikom zraka zadaj
  • LED zadnji luči, okrasni zaključek izpušne cevi in 17 palčna loščena Origami aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v rdeče-črni barvni kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč

Do podstrani

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj