Modeli

Front Asist

Front Assist je sistem, ki opozarja voznika na možnost naleta. Če oceni, da je nalet neizogiben, začne z zaviranjem, da zmanjša posledice trka.  

Ta sistem deluje z radarskim senzorjem, ki je vgrajen v masko hladilnika in vseskozi nadzoruje razdaljo do prometa pred vozilom.      

Če postane razlika med prometom spredaj in vozilom premajhna ali vozilu grozi nalet, voznik pa ne reagira, sistem samodejno posreduje.

Blind Spot Detect

Sistem prepoznavanja mrtvega kota pomaga vozniku pri menjavi voznih pasov, saj ga opozarja na vozila v mrtvem kotu. 

Dva radarska senzorja sta nameščena v spodnjem delu odbijača in nadzirata prostor za avtomobilom do razdalje 20 metrov. 

Ko sistem zazna vozilo v mrtvem kotu, ki se približuje avtomobilu, sproži opozorilni signal LED sijalke v stranskem ogledalu in s tem opozori voznika. Če voznik nakaže namero zavijanja v trenutku, ko se vozilo približuje, ga na nevarnost opozori LED sijalka z utripanjem.

Blind Sport Detect je aktiven od 10 km/h do končne hitrosti avtomobila. 

Crew Protect Assist

Ta sistem koordinira vse aktivnosti varnostnih sistemov, ki so vgrajeni v avtomobil, da bi kar najbolj zmanjšal tvegane situacije v prometu.

Nov ŠKODA Superb ima vgrajeni dve ravni tega sistema, kar je odvisno od vseh ostalih elementov, ki so v avtomobilu:

Vstopna različica najprej zategne varnostne pasove sedežev. Če začuti nestabilno obnašanje avtomobila (pre- ali podkrmarjenje), hkrati s tem skoraj povsem zapre bočna in strešno okno, da tako prepreči  vdor morebitnih zunanjih predmetov

Pri višji stopnji sistema pa le-ta deluje tudi v povezavi z radarjem v avtomobilu. Crew Protect Assist - Front lahko tudi sam reagira z uporabo senzorjev aktivnega tempomata.

Prepoznavanje utrujenosti voznika

Sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika zmanjušuje tveganje za pojav nevarnih situacij, povezanih s (pre)utrujenostjo.

Pomoč pri menjavi voznega pasu

Ta asistenčni varnostni sistem lahko ugotovi, če je voznik nenamerno zapustil vozni pas in hkrati pomaga ostati v pasu s signalom na instumentalni plošči ter samodejnim popravkom volana.

Traffic Jam Assist (pomoč pri vožnji v gneči)

Ta sistem omogoča varnejšo in udobnejšo vožnjo v prometni gneči in zamaških. 

Traffic Jam Assist pravzaprav povezuje in združuje aktivni tempomat in sistem za preprečevanje nenamernega zapuščanja voznega pasu. 

V primeru gneče na cesti lahko Lane Assist zagotovi aktivno vodenje in pomaga vozniku ostati znotraj oznak za svoj vozni pas pri hitrosti pod 60 km/h. Če je aktivni tempomat (ACC) vklopljen, lahko Superb obvlada tako vodenje kot pospeševanje in zaviranje, ne glede na to, kako polna je cesta. Voznikove roke morajo biti vselej na volanskem obroču, da sistem deluje.  

Emergency Assist (Ustavitev vozila v sili)

Emergency Assist ali zaviranje v sili je sistem, ki pomaga, če postane voznik za volanom nesposoben upravljati z vozilom. 

Če sistem torej v določenem času ne zazna nobenih reakcij na volanu ali drugih potez voznika, potem sproži opozorilni zvočni signal. Če še vedno ni voznikove reakcije, sistem izvede opozorilno zavijanje. Če je voznik še vedno neaktiven, sistem povsem zaustavi avtomobil z vklopljenimi štirimi varnostnimi utripalkami.

Ta sistem deluje v kombinaciji  z DSG menjalnikom, ACC sistemom in Lane Assist sistemom.

ESP z večnaletno zavoro (Multicolision Brake - MCB)

Avtomobil, ki je bil vpleten v trčenje in pri katerem so se sprožile tudi varnostne zračne blazine, se lahko še vedno premika in tako povzroči še kakšno nesrečo … 

Analize vzrokov, poteka in okoliščin prometnih nesreč so ključne za napredno prometno varnost. Rezultati so seveda koristni pri razvoju pasivnih in aktivnih asistenčnih sistemov vozil Škoda. 

Tukaj nastopi večnaletna zavora, ki po trku vozilo povsem ustavi in prepreči nov nalet. 

V novem modelu Superb je ta zavora MCB že vključena v sistem ESP, torej v varnostni sistem, ki po trku preprečuje nastajanje dodatne škode. 

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran
Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj