VISOKA TEHNOLOGIJA
VISOKA TEHNOLOGIJA
VISOKA TEHNOLOGIJA
VISOKA TEHNOLOGIJA

Najnovejše tehnologije za vaš užitek 

Več dinamike in več voznega udobja: novi motorji modela ŠKODA Superb zagotavljajo optimalno razmerje med porabo in zmogljivostmi.

Popolnoma nova generacija motorjev z neposrednim vbrizgom in prisilnim polnjenjem je sestavljena iz petih TSI motorjev in treh TDI dizelskih motorjev s tehnologijo skupnega voda, vsi pa so skladni z EU6 okoljskimi normami.

Potrebujete stalni štirikolesni pogon? ŠKODA Superb je pripravljen. Izbirate lahko med dvema dizelskima in dvema bencinskima motorjema. 

TDI motorji 

Če letno prevozite na desetine tisočev kilometrov in je tako nizka poraba za vas poglavitnega pomena, potem so TDI motori za vas pravšnji izbor. 

  • 4-valjni dizelski motorji
  • neposreden vbrizg goriva
  • turbinski polnilnik z variabilno geometrijo
  • DOHC, 4 ventili na valj
  • izravnavalni gredi (2.0 TDI)
  • odmično gred žene zobati jermen

TSI motorji  

TSI motor je zagotovilo za izjemno dinamiko, visoke zmogljivosti in izredno tih tek.

  • 4-valjni bencinski motorji
  • neposreden vbrizg goriva
  • turbinski polnilnik z obtočnim ventilom
  • DOHC, 4 ventili na valj
  • izravnavalni gredi (2.0 TSI, 1.8 TSI)
  • odmično gred žene zobati jermen (1.4 TSI)
  • odmično gred žene vergia (1.8 TSI, 2.0 TSI) 

Zelene tehnologije 

ŠKODA Superb prehiteva svoje konkurente ne samo z vozno dinamiko, ampak jih pušča za seboj tudi s svojo skromno porabo in nizkmi vrednostmi izpustov CO2.

Vsi motorji so novi, v skladu z EU6 normami ter se pohvalijo s številnimi sodobnimi tehnologijami, med njimi serijsko tudi s sistemom Start-Stop ter z rekuperacijo zavorne energije.

Superb je tudi prva ŠKODA, ki uporablja tehnologijo odklopa valjev (ACT). Pri motorju 1.4 TSI 110 kW/150 KM znaša poraba le 4,8 l/100 km, kar ustreza izpustu 112 g CO2.

Aktivni odklop valjev
(Active Cylinder Technology - ACT)

ACT tehnologija pomeni, da je motor sposoben začasno odklopiti drugi in tretji valj. V primeru, ko delujeta dva valja, je motor precej bolj učinkovit. Odvisno od načina vožnje lahko ta tehnologija pomaga prihraniti do pol litra goriva na 100 km. ACT je aktiven le v vrtljajskem oknu med 1.400 in 4.000 vrtljaji, ob navoru med 25 in 100 Nm ter do hitrosti 130 km/h. 

Start-Stop sistem

Ideja za Start-Stop sistemom je izklop motorja v trenutkih, ko za njegovo delovanje ni nobene potrebe, predvsem v urbanem okolju, kjer so lahko prihranki največji. Ta sistem deluje samodejno, mogoče pa ga je tudi izklopiti.

Priporočena prestava

Izbira pravilnega prestavnega razmerja lahko prihrani precej goriva in izboljša vozno udobje. Nižja hitrost vrtenja motorja je enaka nižji porabi in tišjemu teku motorja. Simbol v zgornjem desnem kotu zaslona potrjuje pravilno izbrano prestavo ali pa svetuje višjo ali nižjo prestavo.

Izbor voznega profila - Eco mode 

Eden od voznih profilov, ki jih ponuja sistem Driving Mode Selection, je tudi profil Eco - način za ekološko najbolj osveščene voznike, ki jim je ekonomičen način vožnje prednosten. Posebna možnost, ki jo ponuja ta način, je tudi način 'jadranja' za avtomobile z DSG menjalnikom. Ta način se vklopi, ko voznik dvigne nogo s pedala plina, medtem ko se približuje zavoju ali oviri. 

Aktivne lopute 

Aktivne lopute na maski motorja zmanjšujejo upor zraka in s tem zmanjšujejo porabo in emisije modela Superb. Če motor ali klimatska naprav ne zahtevata polnega dotoka zraka, se lopute priprejo in zračni tok steče ob karoseriji, s tem pa so tudi izgube ob uporu manjše. Te lopute pomagajo tudi pri hitrejšem ogrevanju motorja na delovno temperaturo.

Rekuperacija zavorne energije

Kaj se dogaja, ko se energija rekuperira? Kinetična energija, ki se sprošča ob zaviranju, se pretvarja v uporabno električno energijo, ki se shranjuje v baterijo električnega sistema. Med motornim zaviranjem alternator tako napaja električne porabnike in polni baterijo. Na ta način varčuje z gorivom, ki bi ga motor sicer porabil v te namene. 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj