Klasičen pustolovec
Klasičen pustolovec
ŠKODA Yeti Monte Carlo
Klasičen pustolovec
Klasičen pustolovec
ŠKODA Yeti Monte Carlo

Slog brez meja

Osebnost modela ŠKODA Yeti Monte Carlo odlično ustreza vsem voznikom pustolovskega duha. Še posebej pa se ujema z idejo razburljivega vikenda z nekaj zabave v naravi. Karkoli boste že izbrali, kamorkoli boste šli, vožnja z modelom Yeti Monte Carlo bo zagotovo nekaj posebnega.

Črna je nova seksi barva

Izredno oblikovanje športnih modelov ŠKODA je poudarjeno s črnimi elementi, kot so na primer veliko panoramsko strešno okno, maska hladilnika, lita platišča ali ohišje bočnih ogledal. Še več - zatemnjena so tudi zadnja bočna stekla, ki se tako bolje ujemajo s celotno podobo avtomobila.

Med športnimi copati in lakastimi čevlji 

Črno na črnem - prednji usmernik zraka, zadnji difuzor in aluminijasta platišča učinkovito skrbijo za dinamiko in slog.

Še več oblik aluminijskih platišč je mogoče najti v ponudbi originalne dodatne opreme ŠKODA.

Naslonite se - in se nikar ne sprostite

Notranjost Rapida Spaceback Monte Carlo je idealen prostor za motošportne navdušence. Pohvali se lahko z odličnimi športnimi sedeži, jeklenimi pedalkami in armaturno ploščo, prevlečeno z imitacijo ogljikovih vlaken. 

Pozornost do podrobnosti

Kar bi se lahko v drugih primerih slišalo kot oguljena fraza, je v Yetiju Monte Carlo dejstvo. Celotna notranjost namreč izžareva kvaliteto in natančnost v vseh pogledih. Prepoznavno oblikovan športni volan je oblečen v perforirano usnje z rdečimi šivi.

Zabavna vožnja 

Poudarjeno dobra vodljivost ni edina lastnost, zaradi katere so potovanja z modelom Yeti Monte Carlo zabavna in uživaška. Kompaktni športni terenec vam namreč omogoča, da sami izberete, ali se naj vaš avtomobil prelevi v popotniško bazo, večerni klub ali komunikacijski center. Lahko pa postane kar vse to naenkrat! Še to - spoznajte tudi, kako enostavno je parkiranje z uporabo kamere za vzvratno vožnjo.

Včlanite se v klub

Družina ŠKODA Monte Carlo je kot ekskluzivni klub s strogo omejitvijo članstva. Trenutno se lahko včlanijo le stilsko osveščeni prebivalci urbanih središč in prepričani avanturisti.

Izkušnje iz dirk prenašamo v serijske modele od leta 1895 

Vsi modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon junakom volana, ki so posvetili svoje srce in  življenje temu, da so češko znamko pripeljali na zmagovalne podije. Od začeta proizvodnje v Mladi Bolesav leta 1895 je znamka poklonila svetu številne dirkaške legende, nepozabne zmage in izjemne stroje. Ta dolga dirkaška tradicija se je sčasoma prelila v serijske modele ŠKODA v obliki družine Monte Carlo. Naši najnovejši modeli si tako marsikaj delijo s svojimi predniki - predvsem poudarek na vozni dinamiki, vodljivosti in zanesljivosti.

Dvokolesni original 

Laurin in Klement sta se odpravila na prvo dirko že leta 1901 in dosegla izjemen rezultat. Njuni motocikli so zmagovali zaradi vozne dinamike in zanesljivosti. Leta 1905 je Vaclav Vondrich končal takrat najbolj znano motociklistično dirko v francoskem Dourdanu 9 minut pred drugouvrščenim konkurentom. Takrat je vozil tovarniški dvovaljnik s 693 ccm prostornine, ravno tak, kot je na fotografiji.

Krogi po dirkališču 

ŠKODA ni bila uspešna le v relijih in na prvenstvih turnih avtomobilov. Znamka je namreč tekmovala tudi v pokalu Formule 3. Povrh vsega je ŠKODA v poznih petdesetih letih izdelala štiri 1100 OHC modele - dva kupeja in dva spiderja. Elegantne poteze karoserije z jasno določenimi robovi in ravnimi površinami so izžarevale dinamičnost in svojstven slog. In z 1,1 litrskim štirivaljnikom, ki je zmogel 78 kW (92 KM), so avtomobili že takrat dosegli skoraj 200 km/h.

Lepotica ... 

Tako kot se ljudje danes obračajo za modelom Citigo Monte Carlo, ko pelje mimo, so se v 60-ih letih obračali za modelom Felicia, ki je takrat igral vlogo Škodinega magneta za poglede. Elegantni kabriolet je poganjal štirivaljni motor s prostornino 1.089 ccm, ki je zmogel 37 kW (50 kM), s katerim je Felicia dosegla 128 km/h.

Dodaten par koles

Leta 1905, ko je Vondrich zmagal na dirki v Dourdanu, je tovarna naredila zgodovinski korak naprej - Laurin&Klement je namreč predstavil svoj prvi avtomobil. Za svoj čas je bil Voiturette type A s svojimi sedmimi konji in litrskim dvovaljnikom hiter, enostaven za rokovanje in predvsem zanesljiv avtomobil, hkrati pa so kupci za odštet denar dobili res veliko. Se vam zdi vse to kaj znano?  

...in zver 

Legendarni 'RS' je bil eden od najbolj uspešnih reli in turnih dirkalnikov svojega časa. ŠKODA 130 RS ima na svojem seznamu kar nekaj pomembnih zmag, med drugim tudi dvojno zmagoslavje na reliju Monte Carlo leta 1977. Z 1,4 litrski motorjem, ki je zmogel 102 kW (139 KM), je bila končna hitrost 200 km/h. Serijska različica izjemnega 'RS' se je imenovala 110 R coupe in je bila na voljo vsakdanjim kupcem. 

Pra-Monte Carlo 

Modeli Monte Carlo so pravzaprav poklon več kot stoletje dolgi zgodovini znamke ŠKODA v motošportu. Češka znamka je svoj prvi reli Monte Carlo odpeljala že leta 1936. ŠKODA Popular je namreč v prvem nastopu zapeljal naravnost do stopničk, saj sta posadki osvojili drugo in tretje mesto v svojem razredu. Da bi dostojno obeležili ta rezultat, je konec 30. let ŠKODA svojim strankam ponudila posebno verzijo Monte Carlo coupe.

Slog po razumni ceni 

Osupljivi, všečni, dinamični - modeli ŠKODA Garde (po prenovi leta 1984 so jih preimenovali v Rapid) so ponujali športni slog po razumni ceni. Kupeji z zadnjim pogonom in zadaj nameščenim motorjem so dosegli 150 km/h končne hitrosti

Poklon motošportni zgodovini

Prava zmagovalka: Fabia Super 2000 je več kot očitno dokazala svoje kvalitete na dirkah. Ravno tako kot v slavnih dnevih ustanoviteljev podjetja je dirkalnik iz Mlade Boleslav slovel po svojih zmogljivostih, zanesljivosti in vzdržljivosti. To pa so kvalitete, v katerih lahko uživa vsak voznik avtomobila znamke ŠKODA.

6 razglov zakaj ŠKODA Yeti

Pravi mestni nastopač. Prava ŠKODA.  

Poleg tega, da je bil načrtovan in oblikovan tako, da izstopa iz množice, ima tale Monte Carlo prav vse izjemne kvalitete, ki določajo model Yeti. Kar pomeni, da boste ob vsem dodatnem slogu dobili kompakten športni terenec s prilagodljivo notranjostjo, z izjemnimi Simply Clever rešitvami, kupom naprednih varnostnih sistemov in sodobno tehnologijo

Oblikovanje modela ŠKODA Yeti 

Unikatnost in šarm pojavnosti modela Yeti sta od prenove ter z novim oblikovalskim jezikom ŠKODA še bolj izrazita. Jasne poteze žarometov vlivajo spoštovanje in prispevajo k dostojanstvenemu izgledu. Pod izrazito masko je odbijač, na katerem prevladuje velika odprtina za zajem zraka, ki jo dopolnjuje eleganten spojler. Zadnji del avtomobila pa določa kubistična trikotna oblika, v katero je pogreznjen prostor za registrsko tablico. 

Oblika avtombila odraža okolje, v katerem se bo največkrat pojavljal. Yeti tako daje vtis mestnega športnega terenca. V tem duhu so v barvo avtomobila obarvani tudi pragovi, spodnji del vrat in odbijači.

Varnost ni le občutek 

Nov mejnik pri pasivni varnosti pomeni do 9 varnostinh zračnih blazin, ki ščitijo potnike na prednjih in zadnjih sedežih. Vrhunsko varnost potrjuje tudi pet zvezdic po Euro NCAP preskusu leta 2009. 

Ena od tehnološko najbolj zanimivih varnostnih rešitev je gotovo uporaba biksenonskih žarometov z LED dnevnimi lučmi in osvetlitvijo zavojev.Te luči dodatno osvetljujejo zavoje in tako vozniku pomagajo hitreje zaznati morebitna tveganja.   

Vozni asistenčni sistemi (ABS, MSR, EBD, ESBS, ASR, ESC, EDL, AFM in DSR) pa izboljšujejo vodljivost vozila v izjemnih primerih. Med odločnim zaviranjem zasveti zavorna luč, hkrati pa se vklopijo tudi vse varnostne utripalke, ki s tem posvarijo avtomobil za vami pred možnostjo trka.   

Videti nazaj 

Vozniki, ki imajo mnogokrat težave z oceno dolžine parkirnega prostora pri vožnji vzvatno, bodo zelo cenili tega parkirnega pomočnika. Ta bo pomagal tudi pri manevriranju v sam parkirni prostor. 

Le pritisk na gumb je potreben, da avtomobil, ki je opremeljen s parkirnim pomočnikom, najde ustrezno velik parkirni prostor. Ko ga najde (dolžina avtomobila plus 60 cm), avtomobil prosi voznika, da ta prestavi v vzvratno, in potem sam izpelje parkirni manever. Avtomobilova elektronika sama nadzoruje vrtenje volana, medtem ko mora voznik le nadzorovati pedal plina in zavore. Sistem komunicira z voznikom s pomočjo zvoka in simbolov na zaslonu. 

Parkiranje je še lažje s pomočjo optičnega parkirnega pomočnika in kamere v kljuki petih vrat. Ta pokaže področje za avtomobilom, hkrati pa pokaže tudi linijo za predvideno gibanje avtomobila. To je prvič, da je kak avtomobil ŠKODA opremljen s tem sistemom.  

Notranjost kot čisto vaš osebni prostor

Obstaja mnogo načinov, kako čisto po svoje opremiti vašega Yetija. Dobiti ga je moč v štirih paketih opreme: Active, Ambition, Elegance in L&K. Kar 17 različnih barvnih kombinacij je na voljo za instrumentno ploščo, okrasne elemente in obazinjenje.

Električno vodeno prekrivalo panoramskega strešnega okna ponuja občutek svobode in sproščenosti. Del okna je  mogoče tudi odpreti za boljše prezračevanje. S pritiskom na stikalo je moč s prekrivalom zatemniti cel stekleni del in tako preprečiti pregrevanje avtomobila v vročih poletnih dneh. 

Športni terenec postaja bolj zelen 

ŠKODA Yeti ni boljši od svojih tekmecev le po vozni dinamiki, ampak jih pusti za seboj tudi s svojo skromno porabo in nizkimi izpusti CO2. 

Vsi motorji so novi in ustrezajo okoljski normi EU6, hkrati pa imajo serijsko vgrajen sistem Start-Stop ter rekuperacijo zavorne energije.

Bolj prilagodljiv kot bi pričakovali 

Trije ločeni sedeži zadaj ponujajo zelo prilagodljivo razporeditev. Vsakega je moč poljubno prilagoditi, prav tako tudi kot naklona naslonskega dela. Zunanja sedeža je moč potisniti nazaj in naprej. Srednji sedež je moč celo odstraniti in potem zunanja dva potisniti proti sredini ter tako ustvariti izjemen prostor za dva potnika. 

Pritrjevalni sistem v prtljažniku ponuja številne možnosti ureditve prostora in prevoza prtljage: od obešanja vrečk na kljuke, uporabe predelnih mrež ali celo pritrditev prtljage s pomočjo dvižnega dna oziroma pregrade.  

Dinamična družina 

Škoda ponuja celo paleto modelov, namenjenih voznikom, ki iščejo dinamično oblikovanje in želijo športno vožnjo. 

Citigo Monte Carlo 

Poraba: 4 l/100 km

Prostornina: 251 l / 259 l

Emisije: 93 g/km


Majhen avto z veliko privlačnosti 

  • Posebni elementi v črni barvi in paket SunSet
  • Športna notranjost in podrobnosti v črnem usnju z rdečimi šivi
  • Športno podvozje in 15 palčna Auriga aluminjasta platišča v kovinsko črni barvi

Do podstrani

 

Fabia Monte Carlo

Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 330 l / 1150 l

Emisije: 88 g/km 
 

Dovolj stila in udobja

  • Črni elementi, panoramsko strešno okno in aluminijasta platišča
  • Športni sedeži v črno/rdeči kombinaciji in trikrak usnjen volanski obroč
  • Največji prtljažnik v svojem razredu

Do podstrani

Rapid Spaceback Monte Carlo


Poraba: 3,4 l/100 km

Prostornina prtljažnika: 415 l / 1381 l

Emisije: 89 g/km


Vznemirljiv mestni postopač kompaktnih mer 

  • Črni oblikovalski elementi, panoramsko strešno okno in peta prtljažna vrta s podaljšano zasteklitvijo
  • 16 palčna aluminijasta platišča v svetleči črnini
  • Športni sedeži v rdeče/črni barvni kombinaciji, trikrak usnjen športni volan

Do podstrani

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj