Slavia logotip (1895 - 1905) 

Kolesa in motorje so pod blagovno znamko Slavia izdelovali v delavnici v mestu Mladá Boleslav. Logotip je sestavljalo kolo z lipovimi listi, ki so simbolizirali slovanske narode. Priimka ustanoviteljev podjetja (Laurin & Klement) so dodali naknadno in tako sta postala osrednji motiv novega logotipa.  

L&K logotip (1905 - 1925) 

Na obliko logotipa podjetja L&K je vplivalo umetniško gibanje Art Nouveau z začetka 20. stoletja. Začetnici ustanoviteljev je obkrožal lovorjev venec (bržkone zaradi priimka Václava Laurina, lovor oz. Laurus nobilis v latinščini), ki ga že od nekdaj povezujejo z zmagovalci. Morda pa je prav lovorjev venec napovedal poznejši uspeh podjetja L&K. 

Škoda logotip (1926 - 1933) 

Avtomobile pod blagovno znamko Škoda so začeli v mestu Mladá Boleslav proizvajati leta 1926. Čeprav je bilo ime znamke popolnoma novo, pa je oblika novega logotipa kazala na kontinuiteto s predhodnikom. Novi logotip je prevzel ovalno obliko, ime znamke pa je ostalo glavni in osrednji element, obkrožen z lovorjevimi listi.  

Škoda logotip (1926 - 1990) 

Logotip s slavno krilato puščico so prvič uporabili leta 1926. Izvor logotipa je ovit v tančico skrivnosti. Nekateri menijo, da je avtor stilizirane indijanske glave s perjanco iz petih peres komercialni direktor Škode Plzeň, T. Maglič. Modro-beli okrogli logotip, ki ga dopolnjuje puščica s stiliziranim zobnikom, dandanes najdemo na nekaterih originalnih delih Škode (denimo na vetrobranskih steklih in glavi motorja).

ŠKODA AUTO logotip (1999 - 2011) 

Čeprav velja logotip Škoda Auto za enega najbolj izvirnih in stilistično dovršenih prepoznavnih znakov svetovnih avtomobilskih proizvajalcev, je njegov avtor neznan. Črno-zeleni logotip, ki je v uporabi od leta 1999, je podjetju prinesel precej večjo prepoznavnost in izvirnost. Medtem ko črna predstavlja stoletno tradicijo, je zelena simbol za varovanje okolja. 

ŠKODA logotip (od 2011) 

Na avtomobilskem salonu v Ženevi je podjetje pod sloganom »Nova moč Škode« predstavilo ključne elemente novega korporativnega oblikovanja, ki ga odlikujejo svežina in natančnost. Tradicionalni logotip je osvežil nov spekter barv, s katerimi izstopa in je bolj prepoznaven kot kdaj koli prej. Največjo spremembo je doživela prav krilata puščica, osrednji del logotipa, ki je postala večja in vidnejša. Spremenil se je tudi odtenek zelene, iz naravno zelene v bolj intenzivno, »Škoda zeleno«. Zunanji del logotipa poudarja kromiran okvir.         

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj