Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Modeli

17.04.2020

Končno spet odprto

Po več kot mesecu dni so se s ponedeljkom, 20.4., ponovno odprla vrata vseh pooblaščenih prodajnih salonov in servisov ŠKODA po Sloveniji! 

 

Z veseljem vas bomo postregli in se z vami dogovorili glede nakupa ali popravila, vulkanizerskih storitev oziroma servisa vozila, vendar vas ob tem hkrati prijazno prosimo, da v primeru bolezenskih znakov, kot so vročina, kašljanje in bolečine v mišicah, ostanete doma. Sicer pa si je pred vstopom obvezno nadeti zaščitno masko ali drugo obliko zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta), prav tako je obvezno tudi razkuževanje rok.

Za zaščito strank bomo poskrbeli z razkuževalniki, ki vam bodo na voljo pred vhodom, v notranjosti in ob izhodu, prav tako pa bo naše osebje spoštovalo vse trenutno veljavne odloke vlade in NIJZ o varovanju zdravja in omejitvah gibanja. Pri vsakokratni obravnavi strank, prevzemu in predaji vozil, rokovanju s plačilnimi sredstvi, podpisovanju poslovnih listin ipd. je obvezna uporaba zaščitnih mask in rokavic. Zaposleni bodo na delo prihajali le v primeru, da ne bodo imeli nikakršnih bolezenskih znakov nalezljive bolezni.

Po navodilih vlade moramo vsaki stranki zagotoviti 20 kvadratnih metrov površine, zato vas prosimo za razumevanje v primeru potrebe po omejevanju vstopa v naše prostore. Prav tako bomo skrbeli za redno in temeljito prezračevanje prostorov. Več podrobnosti si lahko preberete spodaj:

 

1.     Servis

 

Pri izvajanju storitev izvajamo posebne varnostne ukrepe, ki jih morajo spoštovati tudi stranke.  Ob telefonskem naročanju in z opozorilnimi tablami pred vhodom vas bomo seznanili z novostmi pri obravnavi strank in vseh samozaščitnih ukrepih, ki smo jih sprejeli in kamor sodijo: 

 

-       spoštovanje opozoril že ob vhodu v poslovne prostore,

-       posamičen pristop v poslovne prostore (v salon, do zaposlenega ...),

-       spoštovanje varne razdalje (najmanj 2 metra).

 

Prav tako mora stranka poskrbeti za:

-       predhodno temeljito zračenje vozila (vsa okna odprta) in

-       izklop klimatske naprave.

 

Le ob upoštevanju sprejetih varnostnih ukrepov se izvajajo storitve: 

-         servisiranje skladno z navodili proizvajalcev o rednem vzdrževanju,

-         popravila resnih poškodb na vozilih, ki vplivajo na varno udeležbo v cestnem prometu,

-         popravila vseh varnostnih okvar,

-         odprava vseh napak iz naslova vpoklicev proizvajalcev,

-         estetska popravila,

-         odprava drugih okvar/težav,

-         menjava pnevmatik,

-         nadgradnje, predelave, demontaže,

-         pranje vozil,

-         storitve vlečne službe in nudenja pomoči na cesti,

-         tehnični pregledi in registracije motornih vozil,

-         izvajanja postopkov registracije motornih vozil ...

 

2.     Servisni sprejem in plačila storitev

 

Servisni svetovalec pri obravnavi stranke in v komunikaciji z drugimi zaposlenimi obvezno uporablja vsa samozaščitna sredstva, ki jih ima na voljo (dezinfekcija, zaščitne rokavice, zaščitna obrazna maska). 

Pri plačilu storitev priporočamo brezstični način plačevanja s karticami oziroma z nakazili prek tekorčega računa. V primeru poslovanja z gotovino in rokovanja z denarjem je obvezna uporaba rokavic, obraznih mask in dezinfekcijskih sredstev.

 

3.     Sprejem / predaja vozila

 

Pred prevzemom oziroma predajo vozila v delo oziroma iz dela posebej določeni sodelavec poskrbi za dezinfekcijo vsakega vozila.

Pri sprejemu v delo: z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno. Nato sledi zaščita volana, prestavne in zavorne ročice ter voznikovega sedeža z namensko zaščitno folijo.

Pred predajo vozila: odstrani vse namenske zaščitne folije, nato z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno.

 

4.     Delo na vozilu

 

Vsakokratni mehanik/klepar/ličar/vulkanizer je med rokovanjem z vozilom stranke dolžan uporabljati vsa samozaščitna sredstva (rokavice, masko, dezinfekcijo ipd.) ter upoštevati primerno varnostno razdaljo medzaposlenimi. Ob uporabi skupnih orodij je ta potrebno večkrat dnevno dezinficirati.

 

5.     Prodaja novih vozil

 

Pri prodaji novih vozil je potrebno upoštevati enaka pravila za sprejem in obravnavo strank kot velja v primeru sprejema strank ob servisiranju vozil. 

V času veljave posebnih ukrepov testnih voženj iz preventivnih razlogov ne omogočamo.

Večina informacij, ki pomembno vplivajo na nakupne odločitve strank, se nahaja na spletni strani skoda.si oziroma hudobro.si ter na spletnih straneh pooblaščenih trgovcev, zato fizični stik pri ogledu vozil ni nujno potreben. Vozila so zato na razstavnih prostorih zaklenjena. 

V primeru potrebe po podrobnejšem ogledu vozila je tak ogled izjemoma možen, a je potrebno takšno vozilo v ta namen ustrezno dezinficirati.