Modeli

30.11.2020

Tu je še skavtinja!

ŠKODA z uvedbo modela OCTAVIA RS in karavana v terenski preobleki, modela OCTAVIA SCOUT, zaokroža menjavo generacij pri svoji prodajni uspešnici.

Nova top modela iz družine OCTAVIA v četrti generaciji ponujata še večjo varnost, nove asistenčne sisteme, več udobja in sodobne rešitve za povezljivost. Kar zadeva pogon, pa ŠKODA pri novem modelu OCTAVIA ponuja najpestrejšo paleto motorjev v dosedanji zgodovini te modelske serije.

Christian Strube, direktor tehničnega razvoja pri znamki ŠKODA, je povedal: "ŠKODA OCTAVIA RS in OCTAVIA SCOUT zaokrožata najnovejšo generacijo našega prodajno zelo uspešnega modela. Vesel sem, da pri športnosti in aktivnem življenjskem slogu nadaljujemo uspešno tradicijo modelov RS in SCOUT. Naša družina OCTAVIA še nikoli prej ni bila tako raznolika, digitalizirana in trajnostna. Naš legendarni model ponujamo kot limuzino in v izvedbi Combi, s sprednjim ali štirikolesnim pogonom, z najso­dob­­nejšimi bencinskimi, dizelskimi in CNG‑motorji ter kot elektrificirani blagi ali priključni hibrid. Ta celoviti paket prepriča naše stranke, saj se aktualna generacija odlično prodaja."

 

 

Modeli RS in SCOUT že več generacij veljajo kot top modeli na vrhu ponudbe družine OCTAVIA. Po predstavitvi različice OCTAVIA RS iV, prvega modela RS s priključnohibridnim pogonom pri znamki ŠKODA, torej zdaj prihajata še različici z najzmogljivejšimi dizelskimi in bencinskimi motorji te modelske serije. OCTAVIA RS je tako prvič na voljo s tremi različnimi vrstami pogona. Motor 2.0 TDI generacije EVO zdaj razvije 147 kW (200 KM) in je na voljo v kombinaciji s sprednjim ali štirikolesnim pogo­nom. Novi bencinski motor 2.0 TSI generacije EVO razvije moč 180 kW (245 KM), ki se na cesto prenaša prek sprednjih koles. Za novo različico OCTAVIA SCOUT je na voljo pet dizelskih in bencinskih motor­jev, poleg njih pa še bencinski 1.5 TSI z blago hibridno tehnologijo. Karavan z robustno opremljeno karoserijo in terensko preobleko je prvič na voljo bodisi s štirikolesnim ali s sprednjim pogonom.

 

 

OCTAVIA RS in OCTAVIA SCOUT se ponašata z vsemi izboljšavami, ki jih je prinesla aktualna generacija modela OCTAVIA; izpostaviti velja še večjo prostornost, še več udobja, večjo aktivno in pasivno varnost ter sodobne rešitve za povezljivost. Ponudba pogonov za prodajno uspešni model, ki ga pri znamki ponujajo v limuzinski izvedbi ali kot karavan z oznako Combi (izjema je OCTAVIA SCOUT, ki je na voljo samo kot karavan), je tako široka kot še nikoli do zdaj. Poleg učinkovitih dizelskih in bencinskih motorjev in modela OCTAVIA G-TEC, ki ga poganja okolju prijazni zemeljski plin (CNG), so prvič v ponudbi tudi elektrificirani pogoni. Priključnohibridni sistem v modelu OCTAVIA iV zagotavlja sistemsko moč 150 kW (204 KM), v modelu OCTAVIA RS iV pa kar 180 kW (245 KM). OCTAVIA e-TEC je kot prvi  model ŠKODA z blago hibridno tehnologijo opremljena z 48-voltnim jermenskim zagonskim alternatorjem in 48-voltno litij-ionsko baterijo. Za ta model sta na voljo dva motorja: z 81 kW (110 KM) in s 110 kW (150 KM).

OCTAVIA RS se lahko pohvali z izvrstno aerodinamičnostjo; količnik zračnega upora znaša le 0,25. Emisije CO2 so zaradi tega nižje, poraba pa manjša. Mnogi karoserijski deli so bili optimizirani z vidika aerodinamike, na primer navpični usmerniki zraka (zračne zavesice) na spodnjem podaljšku sprednjega odbijača, aerozaslonke, difuzor na spodnjem podaljšku zadnjega odbijača in zadnji RS usmernik zraka pri limuzini. K boljši aerodinamičnosti prispevajo tudi aerodinamično optimizirana aluminijasta platišča.