Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke
Modeli

01.08.2017

Intervju: Petr Podlipny

"Slovenci znamko Škoda spoznavajo na novo. Mi se trudimo, da 'med vrsticami' predstavljamo tudi zgodovino podjetja. To je tudi del komunikacije, ki jo uporablja tovarna," je v intervjuju povedal Petr Podlipny, direktpr blagovne znamke ŠKODA v Sloveniji. Spregovoril je o prodaji in dojemanju Škodinih vozil v Sloveniji nekoč in danes, o dizajnu novih modelov, kanibalizaciji znotraj koncerna, imenu novega Karoqa in o lekcijah finančne krize ter o prodaji športnih terencev pri nas.