Povsod kot doma
Kot prvo serijsko električno vozilo znamke Škoda, izdelano na modularni platformi za električni pogon, vas bo Enyaq iV razvajal z izjemno prostornostjo, urejeno po vaših željah. Kako bo torej videti vaš dom na kolesih?
Običajne opremske pakete je zamenjal princip Design Selection. Na izbiro je šest različnih konceptov notranjosti kabine, ki se z materiali, barvami, okrasnimi elementi in osvetlitvijo spogledujejo z udobjem in sproščenim vzdušjem doma ter dajejo užitku v vožnji trajnostni pečat. Izbrani videz notranjosti lahko dopolnite s številnimi tehničnimi elementi, ki slog zaokrožijo še z vašim razumevanjem voznega udobja.
STUDIO DESIGN SELECTION
To puristično notranjost najdete v osnovni različici Enyaq 50 iV.
Pred volanskim obročem je 5,3-palčni aktivni informacijski zaslon. Z njega lahko voznik takoj odčita najpomembnejše podatke o vožnji, navigaciji, delovanju varnostnih sistemov … Hkrati lahko prikaz podatkov spreminja glede na svoje potrebe. Bistveno večji je seveda zaslon infotainment sistema, ki je na desni.
LOFT DESIGN SELECTION
Moderna in hkrati udobna notranjost Loft je zahtevnejša različica notranjega dizajna pri vstopnem modelu Enyaq 50 iV ter obenem standardna za model Enyaq 60 iV. Navdih za harmonično elegantno brezčasno kombinacijo sive in črne so moderna funkcionalna stanovanja mladih družin. In prav tisti z otroki bodo posebej hvaležni za izbiro materialov, ki omogočajo preprosto vzdrževanje in čiščenje.
Naslon za roke med sedežema je oblazinjen in višinsko nastavljiv, da bo kar najbolj ustrezal zahtevnim kupcem različnih višin. Pod naslonom se skriva tako imenovani Jumbo Box, ki meri kar 6,2 litra, še več prostora pa je pod navideznim osrednjim grebenom pred njim - tam lahko shranite celo za 11,4 litra drobne prtljage. O prostornosti novega modela govori tudi podatek, da ima prtljažnik kar 585 litrov prostornine.
LODGE DESIGN SELECTION
Ekologija, inovativnost, trajnostnost: mehki materiali in svetle barve ustvarjajo očarljiv in udoben ambient ter zagotavljajo prijetno potovalno vzdušje. Prevleke sedežev so izdelane iz mešanice volne (40 odstotkov) in poliestra, ki ga pridobivajo iz reciklirane plastike. Rezultat je na otip prijeten hipoalergeni material, ki diha in ni nikoli prevroč ali prehladen.
Odlagalnih mest je v modelu Enyaq iV ogromno: poleg predala pred sovoznikom je v obeh sprednjih vratih prostor za 1,5-litrsko steklenico, zložljiv dežnik je v posebnem vratnem utoru, odsevni brezrokavnik ravno tako, pod naslonjalom za roke je Jumbo Box z dobrimi šestimi litri prostora, pod osrednim grebenom se lahko shrani za dobrih enajst litrov drobnarij, za telefone potnikov zadaj pa so v sedežih posebni žepki.
LOUNGE DESIGN SELECTION
Inovativnost električnega avtomobila se tukaj odkrito spogleduje z dinamičnejšimi lastnostmi in videzom.
Že tako dobro opremljeno in urejeno kabino lahko voznik še nadgradi, na primer s paketom za udobje Basic. Ta osnovna različica ponuja udobnejšo in preprostejšo uporabo vozila. Vključuje sistem KESSY - brezkontaktni ključ, ki omogoča vstop in zagon brez fizične uporabe ključa, predal za telefon (Phone Box), zatemnjena stekla (SunSet) in akustična bočna stekla, ki še dodatno zvočno zatesnijo kabino.
Enyaq iV je prvi model znamke Škoda, pri katerem se voznik lahko odloči tudi za najnovejšo generacijo projicirnega zaslona s tako imenovano obogateno resnično - stjo (AR). Tako se del podatkov še vedno prikazuje na vetrobranskem steklu tik nad instrumentno ploščo v vidnem polju voz - nika, drugi del, predvsem smerne puščice navigacijskega sistema, pa sistem projicira višje, navidezno na cesto nekaj metrov pred avtomobilom, ter s tem usmerja (in opozarja) voznika.
ECO SUITE DESIGN SELECTION
To je izbor najzahtevnejših, a ozaveščenih kupcev. Usnjene sedežne prevleke v barvi konjaka so namesto s kemikalijami pobarvane z ekstrakti iz oljčnih listov (oljčno usnje). Enyaq iV kljub kompaktnim dimenzijam zaradi baterije v dnu vozila ponuja več prostora za potnike in prtljago, kot smo ga vajeni iz klasičnih avtomobilov. V dolžino meri 4648 milimetrov, v širino 1877 in v višino 1618 milimetrov. Njegova medosna razdalja je 2765 milimetrov, prostornina prtljažnika pa je 585 litrov.
Sprednji sedeži modela Enyaq iV so poudarjeno ergonomsko oblikovani in vsestransko električno pomični ter imajo spominsko funkcijo. Voznik pa se lahko odloči tudi za masažno funkcijo, ogrevanje in električno nastavljivo ledveno oporo. Na zadnjih sedežih je zaradi darežljivih 2765 milimetrov medosne razdalje obilo prostora. Družinski paket udobje razširi z zložljivo mizico na naslonih sprednjih sedežev, dodatnimi USB-vtičnicami zadaj in s spalnim paketom, v katerega sodijo udobna naslonjala za glavo in odeja.
Za tiste, ki od svojega električnega SUV-a želijo še več, so na voljo trije vozni paketi. Že v osnovnega sta vključena nov dvokraki in večfunkcijski volanski obroč ter izbira voznega profila, medtem ko paket Sport Basic dodaja še dinamično krmiljenje. V paketu Sport Plus boste našli tudi sistem DCC (uravnavani blažilniki), ki odziv podvozja prilagodi trenutnim zahtevam.
Zaslon pred voznikom (5,3-palčni) je namenjen osnovnim in najnujnejšim podatkom o vožnji in pogonu, desno od voznika pa je velik osrednji zaslon infotainment sistema, ki meri kar 13 palcev. Na njem se bodo prikazovali vsi pomembni in manj pomembni podatki, hkrati pa je nanj mogoče zrcaliti zaslon pametnega telefona in na njem uporabljati številne povezljivostne storitve.
SUITE DESIGN SELECTION
Klasični luksuz s številnimi dodelanimi podrobnostmi: notranjost plemenitijo ekskluzivni materiali, med katerimi prevladujejo mehko usnje in mikrovlakna.
Enyaq iV omogoča polnjenje z različnimi močmi. Razen pri običajni gospodinjski 230-voltni električni vtičnici z izmeničnim tokom moči 2,3 kilovata ga lahko doma preprosteje polnimo čez noč na stenski polnilni postaji z močjo do 11 kilovatov. Glede na velikost baterije posamezno polnjenje traja od šest do osem ur. Tretja možnost pa je polnjenje na hitri polnilni postaji z enosmernim tokom in polnilno močjo do 125 kilovatov. V tem primeru se baterija v idealnih razmerah z 10 na 80 odstotkov napolni v slabih štiridesetih minutah
Osrednji del novega infotainment sistema je prostostoječi 13-palčni zaslon, največji od vseh v modelih Škoda. Sistem omogoča nadzor z gestami, dotikom, potegom, z drsniki (na dotik) pod zaslonom in tudi z glasovnimi ukazi digitalni pomočnici Lauri, ki razume že petnajst jezikov (še vedno pa ne tudi slovenščine). S sistemom SmartLink je poskrbljeno za popolno povezljivost tako s spletom (vgrajena kartica eSIM) kot s pametnimi napravami, tu pa so tudi vse povezljivostne storitve Škoda Connect, vključno z nadzorom avtomobila na daljavo z aplikacijo. Ta omogoča tudi nekaj priročnih funkcij, lastnih le električnim modelom, kot je na primer vklop ogrevanja na daljavo, da tudi v mrzli zimi sedete v ogret avtomobil.
V tako imenovanem predalčku Phone Box na vrhu osrednje konzole je mogoče istočasno indukcijsko oziroma brezžično polniti kar dva telefona, nad predalčkom pa je mogoče najti tudi nekaj zelo praktičnih bližnjičnih stikal. Hkrati je pametni telefon med polnjenjem lahko brezžično povezan v infotainment sistem avtomobila s tehnologijo SmartLink.
Enyaq iV 60
Pri modelu Enyaq iV 60, ki ga poganja motor s 132 kilovati in ima baterijo s kapaciteto 62 kilovatnih ur (neto 58 kilovatnih ur), zaloga elektrike zadošča za doseg do 390 kilometrov (WLTP)*.
Enyaq iV 80
• Največji doseg do 500 kilometrov (po kriterijih WLTP)* ima Enyaq iV 80 s pogonom zadaj in močjo 150 kilovatov.
• Njegova baterija z zmogljivostjo 82 kilovatnih ur (neto 77 kilovatnih ur) se vgrajuje tudi v obe različici z dodatnim elektromotorjem in štirikolesnim pogonom, ki nosita oznako 80X oziroma RS in razvijeta moč 195 oziroma 225 kilovatov.
• Najzmogljivejši model hitrost sto kilometrov na uro doseže v samo 6,2 sekunde, njegova največja hitrost pa je 180 kilometrov na uro. Obe različici s štirikolesnim pogonom imata največji doseg do 460 kilometrov*.
*Razpoložljivost največje moči je lahko omejena. Količina moči, ki je razpoložljiva v posameznih voznih situacijah, je odvisna od različnih dejavnikov, kot so temperatura okolice in nivo napolnjenosti ali dejanska starost visokonapetostne baterije.