Modeli
Meni
12.04.2021

To je novi KODIAQ

Spoznajte ga v sliki in besedi. Navdušeni boste.

 

 

Prijavite se in obvestili vas bomo, ko bo mogoče naročiti prenovljeni model KODIAQ. 

 

Nov in še bolj čustven dizajn bo ključna prepoznavna lastnost osveženega modela KODIAQ. Sprednji del je dobil bolj pokončno masko s šestimi stranicami in nov, dvignjen pokrov motorja. Druge podrobnosti mu dajejo še bolj terenski videz, posebej novi odbijači. Ti so uokvirjeni s paneli na obeh straneh v obliki črke L. Med ostalimi opaznimi lastnostmi je še širši sredinski vstopnik zraka in dodatki v barvi aluminija. 

Nove so tudi sprednje luči. Žarometi so ožji in bolj dinamičnega videza. V kombinaciji z meglenkami prinašajo novi »štirioki« videz. Sprednji žarometi zdaj serijsko uporabljajo LED tehnologijo, opcijsko podprto z LED matričnimi lučmi.

 

 

Zadnji odbijač je dobil prepoznaven difuzor, dizajn pa je podoben sprednjemu. Prenovljen zadnji odbijač s poudarjenimi robovi deluje optično širši in bolj dinamičen. To dopolnjuje še novi spojler na vrhu prtljažnih vrat in na novo oblikovane luči, ki uporabljajo LED tehnologijo ter so ožje in bolj izklesane. 

 

 

Za razliko od ostalih različic ima novi KODIAQ RS masko z dvojnimi rešetkami v lakirani črni barvi. V primerjavi s predhodnikom ima KODIAQ RS tudi izstopajoč in prepoznaven sprednji odbijač. 

 

 

Notranjost je bila seveda prav tako deležna sprememb. »Novi kontrastni šivi in LED ambientalna osvetlitev s številnimi nastavitvami ustvarjajo nove vizualne poudarke, medtem ko subtilni detajli harmonično poudarjajo celotno podobo našega velikega SUV-a,« opisuje vodja oblikovanja Oliver Stefani. 

Ena največjih sprememb notranjosti z opcijo sedmih sedežev sta sprednja ergonomska sedeža. Sta tudi električno nastavljiva z ročno izvlačljivim sedalnim podaljškom. Ob spominski peni in perforirani usnjeni prevleki sta lahko tudi  ogrevana, hlajena in imata masažno funkcijo. 

Ob novih dekorativnih elementih lahko zdaj kupci izbirajo med novimi oblazinjenji. Opremi Ambition in Style ponujata opcijo oblazinjenja iz recikliranih materialov. Vsaka od oprem - Ambition, Style, Laurin&Klement, Sportline in RS - ima svoje značilnosti. Ambition ponuja detajle iz brušenega aluminija, Style ima detajle z diamantno strukturo, Laurin&Klement pa vstavke kroma v kljukah vrat.

 

 

Vse različice so dobile nov volan: osnovni ima dve prečki, športnejši za različici Sportline in RS pa tri.

KODIAQ ima seveda prvovrstni informacijsko zabavni sistem na dosegu roke, ki vključuje 9,2-palčni zaslon na dotik. Opcijsko je na voljo tudi 10,2-palčni zaslon aktivnega informacijskega zaslona, pri katerem ima v primeru različic Sportline in RS voznik na voljo še s peti, športni slog prikaza. 

Infotainment sistemi Bolero, Amundsen in Columbus imajo vgrajeno eSIM kartico in uporabniki se lahko veselijo sodobnih funkcij, ki jih lahko nadzirajo tudi preko mobilne aplikacije. Tu je tudi Laura, zvočna asistentka, ki govori 15 jezikov (žal ne slovenščine. Sistem se lahko poveže z mobilnimi telefoni preko Apple CarPlaya, Android Auta ali MirrorLinka. Tu je tudi Phone Box, predal za brezžično polnjenje mobilnikov. Nadgrajen je tudi napredni avdio sistem Canton, ki ima zdaj skupno 12 zvočnikov, torej dva več kot prej.

 

 

Izboljšani asistenčni sistemi prispevajo k prepričljivosti vožnje in seveda varnosti potnikov. Aktivni tempomat deluje do hitrosti 210 km/h, zaviranje v sili pa prepozna tako pešce kot kolesarje. Kot del nove proaktivne zaščite potnikov lahko radar zadaj pripravi vozilo in potnike na možnost trčenja od zadaj. 

 

 

 

ŠKODA KODIAQ ima sedaj pet motorjev: dva turbo dizelska in tri turbo bencinske motorje. Vsi so del nove linije EVO z nizkimi emisijami. 

»Motorji Evo združujejo odlično moč z izboljšano porabo in nižjimi emisijami CO2 in NOx. Posebna metoda upravljanja izpušnih plinov v dizelskih motorjih znižuje emisije dušikovih oksidov za 80 odstotkov, medtem ko je poraba pri bencinskih motorjih med drugim manjša zaradi zvišanega tlaka vbrizga goriva do 350 barov. V modelu KODIAQ RS imamo prvič bencinski motor, ki je močnejši in hkrati lažji, kar dela tega najbolj športnega predstavnika še bolj dinamičnega,« pojasnjuje Johannes Neft, član upravnega odbora znamke ŠKODA, zadolžen za tehnični razvoj.

Osnovni motor modela KODIAQ je 110-kilovatni 1.5 TSI z deaktivacijo valjev. To je edini KODIAQ, ki ima kombinacijo šeststopenjskega ročnega menjalnika in prednjega pogona. Štirivaljni 2.0 TDI razvija enako moč, serijsko pa ima sedemstopenjski samodejni DSG menjalnik in nudi možnost pogona na sprednji kolesni par ali na vsa štiri kolesa. Vse ostale motorne različice imajo štirikolesni pogon in DSG menjalnik.

Močnejši od obeh dizlov razvije 147 kW moči, srednji bencinski motor pa je 140-kilovatni 2.0 TSI. Na vrhu palete je različica RS z 2.0 TSI motorjem, ki zmore 180 kW, kar je 4 kW več kot pri prejšnjem RS. Hkrati je ta motor tudi 60 kilogramov lažji od predhodnika, 5,2 kilograma pa je lažji tudi DSG menjalnik.

 

Oglejte si posnetek premiere