Modeli

25.08.2017

Koncept Vision E bo doživel evropsko premiero

Z revolucionarnim konceptnim vozilom Vision E je Škoda najavila svojo usmerjenost v električno prihodnost že na salonu v Šanghaju aprila letos. Zdaj bo Vision E v svoji drugi evoluciji na ogled tudi v Evropi, saj bo koncept s številnimi spremembami razstavljen tudi na prihajajočem mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu (12-24. septembra). Gre za pionirski projekt električnega vozila znamke Škoda, ki preseneča tako s tehnološkimi kot oblikovalskimi in seveda Simply Clever rešitvami. 

Vision E predstavlja nekoliko drugačen oblikovalski jezik, ki bo značilen za električne avtomobile znamke Škoda. Pri tem so prav nasproti odpirajoča se vrata in štirje posamični sedeži, ki se nekoliko obrnejo eden proti drugemu in omogočajo tudi lažji vstop in izstop, oblikovalska posebnost. Koncept lahko tako shaja tudi brez B stebrička, kar še poudarja prostornost. Vision E, ki bo na ogled v Frankfurtu, se od prvega koncepta razlikuje po prednjem delu, ki je dodobra spremenjen in bolj v slogu prihajajočih modelov, zaradi tega pa tudi nekoliko daljši. Posebnost je tudi zunanjost brez vzvratnih ogledal, ki jih nadomeščajo drobne kamere. 

Prihodnost pripada digitalizaciji, zato so inženirji za vsak sedež oziroma za vsakega potnika  pripravili poseben zaslon na dotik (poleg osrednjega zaslon za voznika in sopotnika), prek katerega je moč upravljati s povezljvostnimi storitvami ter ostalimi zabavnimi vsebinami. V vsakih vratih je tudi poseben Phonebox predal, kjer je moč induktivno polniti pametni telefon, hkrati predstavlja ta predal tudi vmesnik, preko katerega s telefon integrira v infotainment. Tega je moč upravljati tudi z gestikuliranjem in zvočnimi ukazi. O povezljivosti z internetom in lastni LTE dostopni točki pa ni treba izgubljati besed. Vision E lahko preko kamere nadzoruje tudi voznikovo fizično kondicijo in ugotavlja utrujenost s sledenjem voznikovemu pogledu. In ga na to tudi opozori. Obenem avtomobil nadzoruje celo srčni utrip voznika in lahko upočasni tempo, če zasledi težave s srcem.   

Z oblikovno evolucijo je koncept zdaj celo nekoliko zrasel in meri 4,668 mm, z dolgo medosno razdaljo 2,851 mm pa zagotavlja prostorno notranjost s povsem ravnim dnom, saj zaradi električnega pogona ne potrebuje osrednjega tunel za pogonsko gred. Sicer pa je sistemska moč obeh motorjev kar 225 kW (306 KM), teoretični dosega znaša resnih 500 kilometrov, najvišja hitrost pa je omejena na 180 km/h. 

Koncept ponuja tudi najvišjo stopnjo avtonomne vožnje, torej tretjo stopnjo, kar pomeni, da lahko na avtocesti sam pospešuje, zavira, krmili in se celo izogiba nenadnim oviram. Opremljen je tudi s sistemom Car Park Autopilot, ki v garažni hiši sam najde parkirno mesto in tam samostojno parkira, obenem pa se tam lahko tudi brezžično (induktivno) polni.   

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj