Modeli
27.09.2017

20.000.000 avtomobilov

V Škodini tovarni v Kvasinyju je konec septembra letos s proizvodne linije zapeljal 20-milijonti avto. Jubilejno vozilo je Škoda Karoq.

Aktualni proizvodni jubilej potrjuje uspeh Škodine strategije rasti. Še zlasti odkar je v družbo Škoda Auto leta 1991 vstopil koncern Volkswagen, lahko njen razvoj brez dvoma služi za vzor. "Z 20 milijoni izdelanih vozil je bil dosežen poseben mejnik v zgodovini našega podjetja," je povedal predsednik uprave družbe Škoda Auto Bernhard Maier. "Prizadevamo si, da bi letošnje leto znova dosegli proizvodni in prodajni rekord. To je cilj, ki bo naše vodilo tudi v prihodnjih letih. Osnova za to je naša Strategija 2025, s katero se bo družba Škoda Auto dolgoročno pripravila na procese uvajanja sprememb v družbi in avtomobilski industriji," je še dodal Maier.

"Imamo 20 milijonov razlogov za to, da smo lahko ponosni," je kot član Škodine uprave, odgovoren za proizvodnjo in logistiko, povedal Michael Oeljeklaus ter nadaljeval: "Ta jubilej je odličen dokaz za proizvodno zmogljivost naših tovarn na Češkem in drugod po svetu ter za usposobljenost naših zaposlenih."

Škoda Auto sodi med najstarejše avtomobilske proizvajalce na svetu. Avtomobilska proizvodnja se je v Mladi Boleslav začela že leta 1905, in sicer z modelom Voiturette A, ki sta ga razvila ustanovitelja podjetja Laurin in Klement. Do danes je družba Škoda Auto v tovarnah na Češkem in drugod po svetu izdelala že 20 milijonov vozil. Pri tem se je v tistih časih individualna mobilnost prav tako kot danes znašla pred prelomnico. V začetku 20. stoletja je avtomobil povsem prevladal nad drugimi oblikami individualnega prevoza, nekoliko pozneje je sledila množična motorizacija. Tudi danes se avtomobilska industrija sooča s korenitim preobratom, ki ga kot poglavitne teme zaznamujejo električna mobilnost, avtonomna vožnja in povezljivost.

S Strategijo 2025 se je češka tradicionalna znamka optimalno pripravila na nove izzive. Škoda Avto tako znotraj svoje prodajne palete sistematično razvija električne modelske različice in bo do leta 2025 v svoji ponudbi imela pet modelov z izključno električnim pogonom v različnih segmentih. S študijo Škoda Vision E je proizvajalec na avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu predstavil svojo vizijo električne in avtonomne vožnje.

Ponovni vzpon med volumenske znamke

Še zlasti odkar je v družbo Škoda Auto pred 26 leti vstopil koncern Volkswagen, je njen razvoj doživel razcvet, ki je brez primere. Izjemno hitro se je znova povzpela med mednarodno uspešne volumenske znamke in trenutno je v njeni prodajni paleti sedem modelskih serij in več kot 40 modelskih različic.

Pri trendu rasti ima seveda nadvse pomembno vlogo mednarodna in zmogljiva mreža proizvodnih obratov. Trenutno proizvodnja Škodinih vozil poteka v skupno 15 tovarnah v osmih državah. V preteklih letih je češki avtomobilski proizvajalec nenehno širil svoje proizvodne kapacitete. Znamka je pri tem samo na Češkem po letu 1991 investirala več kot 300 milijard čeških kron v proizvodne procese in tovarne.

Leta 2014 je družba Škoda Auto prvič izdelala več kot en milijon vozil v enem koledarskem letu. Decembra 2016 je s proizvodne linije matične tovarne v Mladi Boleslav zapeljal 19-milijonti avto češke tradicionalne znamke.

Družba Škoda Auto bo nadaljevala s trendom rasti. Trenutno je ključna gonilna sila pri tem ofenziva športnih terencev, ki se je začela preteklo leto. Najnovejši član modelske palete je Škoda Karoq, ki bo postavil nova merila v dinamično rastočem segmentu športnih terenskih vozil. Vstop na trg je načrtovan za konec letošnjega oktobra. V Škodino družino športnih terencev sodi tudi model Kodiaq, ki je prišel na trg februarja letos.

 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj