Modeli
14.06.2018

Rekordni krog Kodiaqa RS na Nordschleife!

Škoda je še pred svetovno premiero svojega najbolj športnega SUV-a dokazala, da se ta sedemsedežni model odlično odreže tudi na najbolj zahtevnem dirkališču na svetu. Profesionalna dirkačica Sabine Schmitz je s Kodiaqom RS s časom 9:29:84 postavila rekord v kategoriji sedemsedežnih SUV-jev na Nordschleife.

Lisičji rov, Švedski križ in Vrtiljak - odseke legendarne dirkalne steze Nordschleife (Severna zanka) Nürburgring poznajo ljubitelji avtomotošporta z vsega sveta. Nobeno drugo dirkališče ni bolj zahtevno, nikjer drugje niso vozniki in avtomobili tako blizu svojih zmogljivosti kot na 20,832 kilometra dolgi stezi v nemški pokrajini Eifel. Škoda Kodiaq RS je bil kos pogojem na progi v "zelenem peklu"  in je s časom 9:29,84 minute dosegel rekord Severne zanke v kategoriji 7-sedežnih SUV-jev.

Med rekordnim krogom je za volanom Škode Kodiaqa RS sedela Sabine Schmitz. Schmitzova redno tekmuje na dirkah za prvenstvo na dolge proge (VLN) in na 24-urni dirki na Nürburgringu: leta 1996 je kot prva ženska zmagala na klasični dirki na tem dirkališču, uspeh pa je ponovila tudi takoj naslednje leto. Kot dolgoletna voznica Ring-Taxija in kot moderatorka različnih avtomobilističnih oddaj je postala znana širokemu občinstvu. Do danes je, tako ocenjuje Schmitzova, na Severni zanki odpeljala že več kot 30.000 krogov.

"Škoda Kodiaq RS je na dirkalni stezi res pravi užitek," je povedala Sabine Schmitz. "Škoda je s Kodiaqom RS v polni meri izkoristila potencial tega velikega športnega terenca. Popolnoma si lahko predstavljam, da bom Kodiaq RS v prihodnje večkrat srečevala pri dirkanju po Severni zanki," jo dodala Schmitzova in ob tem pomežiknila.

František Drábek, vodja serije kompaktnih modelov pri Škoda Auto, je bil odgovoren tudi za razvoj Kodiaqa RS in je spremljal naskok na rekord. Poudaril je: "Kodiaq RS združuje vsestranskost in prostornost družine SUV z dinamičnostjo in emocionalnostjo."

Novi motor 2.0 BiTDI razvije moč 176 kW (239 KM) ter zagotavlja dinamičen razmah moči in neposredno odzivnost, tudi pri nizkih vrtljajih. Za prečiščevanje izpušnih plinov skrbi katalizator SCR. 2,0-litrski dizelski agregat je pri Kodiaqu rezerviran ekskluzivno za izvedbo RS, sistem Dynamic Sound Boost pa omogoča, da moč energičnega dizelskega motorja občutimo še bolj neposredno.
S prilagodljivim podvozjem (DCC) z izbiro voznega profila (Driving Mode Select) in progresivnim krmiljenjem je bil štirikolesno gnani model, ki je bil na Nürburgringu še zamaskiran, več kot dobro opremljen za rekordno vožnjo.

Svetovno premiero bo Škoda Kodiaq RS doživel letos oktobra. Na pariškem avtomobilskem salonu 2018 se bo prvič predstavil javnosti.

Na spodnji povezavi si lahko ogledate video intervju s Sabine Schmitz (v angleščini).

 

Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj