Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj
Modeli

06.07.2018

Čas je za Tour de France!

Škoda je že 15. leto zapored uradni sponzor dirke Tour de France. Tako bo tudi letos direktor dirke Christian Prudhomme uporabljal svoj rdeči Superb kot komandni center, iz katerega bo upravljal celotno dirko vse od začetka 7. julija na atlantskem otoku Noirmoutier-en-Ile do sklepne etape 29. julija v Parizu. 

Škoda je vnovič - četrtič zapored - tudi sponzor zelene majice, ki jo nosi najboljši šprinter dirke, za vse zanesenjake pa je pripravila tudi aplikacijo Tour de France (na voljo v nemškem, angleškem in češkem jeziku, in sicer za iOS in Android), ki prinaša zanimive statistike, rezultate in informacije iz ozadja. Na Touru bo skupaj sodelovalo več kot 320 Škodinih vozil. Poleg modela Octavia sta tu še modela Kodiaq in Karoq ter seveda Superb, ki bo kot najpomembnejše vozilo Toura na čelu dirke.

Direktor Christian Prudhomme bo rdečo limuzino uporabljal kot mobilni komandni center, kjer bo prejemal vse informacije o najnovejšem dogajanju na progi in od koder bo dajal za varno izvedbo dirke potrebna navodila. Z zadnje klopi »rdečega avta«, kjer sedi, lahko s pritiskom na gumb odpre tudi panoramsko strešno okno in vstane. Vozilo mu torej pred znakom za start vsake etape omogoča pregled nad pelotonom iz optimalnega položaja. 

Med 3-tedensko dirko po Franciji bo 176 kolesarjev odpeljalo 21 etap in prevozilo skupaj kar 3351 kilometrov. Meje svojih zmogljivosti bodo preizkušali na gorskih etapah, saj jih čakajo vzponi na Col de Colombiere, Col de la Madeleine in zloglasni Alpe d'Huez, preden bodo končno lahko zapeljali na pariške Elizejske poljane. 

Škoda, ki poleg Toura sponzorira tudi špansko Vuelto in nekatere druge kolesarske dirke, ima sicer v ponudbi tudi kolesa in opremo, saj sta ustanovitelja, Vaclav Laurin in Vaclav Klement, Škodino zgodbo začela pisati - na kolesu. Leta 1895 sta namreč ustanovila podjetje Laurin & Klement za izdelavo koles, ki je nato izdelovalo tudi motocikle, prvi avtomobil pa predstavilo leta 1905. Leta 1925 se je podjetje združilo s Škodo.