Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj
Modeli
14.01.2019

Prodaja modelov znamke Škoda spet rekordna

Škoda je že peto leto zapored zabeležila nov prodajni rekord. Češki proizvajalec je svoj obseg prodaje v svetovnem merilu leta 2018 povečal za 4,4 odstotka, na 1.253.700 vozil (2017: 1.200.500). V Evropi (826.800 vozil; +4,9 %) ter na rastočih trgih, tj. na Kitajskem (341.000 vozil; +4,9 %) in v Rusiji (81.500 vozil; +30,7 %), je bila rast še posebej izrazita. Športna terenca Kodiaq in Karoq sta še naprej pomembna gonilna sila rasti, Škoda Octavia pa ostaja prodajna uspešnica znamke.

Predsednik uprave družbe Škoda Auto Bernhard Maier je dejal: "Leta 2018 smo znova prodali več vozil kot kdajkoli prej. Pokazalo se je, da je naša Strategija 2025 prava, produktna ofenziva po vsem svetu vedno bolj kaže svojo moč. Škoda raste vztrajno in obvladljivo, čeprav je leto 2018 celotni industriji prineslo številne izzive, kot je bil na primer prehod na postopek WLTP. Leta 2019 se bo naša produktna ofenziva sistematično nadaljevala s številnimi novimi modeli, kot so Scala, serijska različica študije Vision X, ter še mnogi drugi. Poleg tega bomo letošnje leto s prvim priključnim hibridom in prvim modelom z izključno električnim pogonom pri Škodi vstopili v svet električne mobilnosti - to bo prav poseben trenutek v 124-letni zgodovini našega podjetja."

Alain Favey, direktor prodaje in marketinga pri družbi Škoda Auto, je dodal: "Prodajni rekord potrjuje, da smo s privlačno, sodobno modelsko paleto tudi leta 2018 za naša vozila uspeli navdušiti nove skupine kupcev. Še posebej lepo bi se rad zahvalil vsem Škodinim trgovcem. Ti so tudi to leto odlično opravili svoje delo, s svojimi prizadevanji pa dan za dnem pomembno prispevajo k uspehu podjetja."

 

Zahodni Evropi se je prodaja leta 2018 povečala za 1,8 odstotka, na 486.400 vozil (2017: 
477.700 vozil). V Nemčiji, drugem najmočnejšem posamičnem svetovnem trgu, je Škoda zabeležila rahlo rast, prodanih je bilo 176.600 vozil (2017: 173.300 vozil; +1,9 %). S tem je proizvajalec uspešno utrdil svoj položaj med najpomembnejšimi volumenskimi znamkami. Dvomestno rast je Škoda dosegla v Franciji (32.000 vozil; +17,5 %), Španiji (27.000 vozil; +11,5 %), na Nizozemskem (17.000 vozil; +11,6 %) in v Grčiji (3.700 vozil; +17,6 %).

Srednji Evropi je Škoda leta 2018 kupcem skupno dobavila 212.900 vozil (2017: 207.100 vozil; +2,8 %). Na domačem češkem trgu je podjetje prodalo 93.600 vozil (2017: 95.000 vozil; -1,5 %), na Poljskem pa mu je uspelo povečati prodajo za 6,7 odstotka, na 71.100 vozil (2017: 66.600 vozil). Škoda je rast prodaje zabeležila tudi na Slovaškem (21.900 vozil; +4,2 %), Madžarskem (13.800 vozil; +9,1 %), v Sloveniji (7.300 vozil; +2,4 %) in na Hrvaškem (5.300 vozil; +11,5 %).

Vzhodni Evropi brez Rusije je prodaja leta 2018 zrasla na 46.100 vozil, kar v primerjavi z enakim obdobjem leto poprej predstavlja 11,5-odstotno rast (2017: 41.300 vozil). Rast je podjetje doseglo 
tudi v Romuniji (13.200 vozil; +13,4 %), baltskih državah (8.000 vozil; +7,4 %), Srbiji (7.400 vozil; +10,2 %), Bolgariji (3.900 vozil; +21,9 %), Bosni (1.800 vozil; +13,7 %) in Kazahstanu (800 vozil; +105 %).

Še posebej močno se je obseg prodaje leta 2018 povečal v Rusiji: 81.500 vozil v primerjavi s prejšnjim letom predstavlja 30,7-odstotno rast (2017: 62.300 vozil).

Na Kitajskem, največjem svetovnem trgu, so se prodajne številke češkega proizvajalca leta 2018 povečale na 341.000 vozil (2017: 325.000 vozil, +4,9 %).

Indiji je Škoda dosegla malenkostno boljši rezultat in je s 17.200 vozili presegla uspeh iz lanskega leta (2017: 17.100 vozil; +0,8 %).