Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj
Modeli

ŠKODA CONNECT Katere storitve vsebuje?

INFOTAINMENT ONLINE

Paket Infotainment Online ponuja široko paleto storitev: razmere v prometu, novice, vremensko napoved … Za več informacij o tem, kaj  je na voljo, si poglejte video.

Storitve Infotainment Online

Google Earth ™

Spletno posodabljanje zemljevidov

Spletne prometne informacije

Moje interesne točke (POI)

Parkirni prostori

Bencinski servisi

Prenos izbrane poti

Spletno iskanje interesnih točk (POI)

Prenos ciljev

Dodatno gretje prek spleta

Gracenote

Zasebni način

Care Connect

Paket storitev Care Connect ponuja dva tipa storitev: proaktivni servis in oddaljen dostop do avtomobila.

Poglejte si več v kratkem videu.

DOSTOP NA DALJAVO

Ta funkcija vam omogoča oddaljen dostop do nekaterih funkcij v vašem avtomobilu preko aplikacije ŠKODA Connect App. V kraju, ki ga ne poznate, boste tako enostavno našli svoj parkiran avtomobil, obenem pa ga boste imeli vedno pod nadzorom. Življenje je tako vendarle postalo malce bolj enostavno.

Položaj parkiranega avtomobila

Podatki o vožnji

Spletni protivlomni alarm

Obvestilo o vožnji v prepovedanem območju

Status vozila

Obvestilo o hitrosti

Potrobi & posveti

Dodatno gretje z vklopom prek spleta

PROAKTIVNI SERVIS

Ta servisna usluga vam omogoča natančen vpogled v tehnično stanje avtomobila in v prihajajoč servisni interval. S povezavo z izbranim pooblaščenim serviserjem vam ta sistem zagotavlja, da bo vaš avtombil ostal v odličnem stanju in tehnični kondiciji, ne glede na okoliščine.

Naročanje na servis

Samodejno obvestilo o nesreči

Klic v primeru okvare

Poročilo o stanju vozila

Informativni klic

KLIC V SILI

Če nadzorna enota zračne blazine zazna silo večjega trka, avtomobil samodejno vzpostavi povezavo s številko 112. Sistem prenese do klicnega centra tudi podatke o tem, kje se vozilo nahaja, o smeri vožnje, o številu potnikov in o resnosti trka. Voznik ali potnik pa lahko seveda tudi ročno vzpostavita povezavo s številko 112 s pritiskom na stikalo klica v sili na strešnem modulu, kar je uporabno v primeru, če je bil voznik recimo le priča hujši nezgodi drugega vozila. Ta funkcija omogoča hitro profesionalno pomoč v sili. Kontakt s centrom ostane vzpostavljen do prihoda reševalnih vozil.

Opomba: Razpoložljivost jezikov, v katerih poteka komunikacija, se razlikuje glede na državo.

PORTAL ŠKODA CONNECT

Na tem portalu lahko v miru upravljate svoj račun tudi doma, s pomočjo računalnika. Ravno tako si lahko naložite mobilno aplikacijo ŠKODA Connect na svoj pametni telefon in tako upravljate s svojim avtomobilom preko pametnega telefona. Pred začetkom uprabe pa se morate registrirati in aktivirati servisne storitve preko portala ŠKODA Connect.

Registracija

Naročanje na servis

NAROČANJE NA SERVIS

Naročanje na servis sodi med proaktivne storitve paketa Care Connect. Prek sistema ŠKODA Connect aktivirajte izbranega pooblaščenega servisnega patnerja in vaše vozilo bo nato servis samo obvestilo, ko bodo potrebna popravila ali vzdrževalna dela. Preprosto in udobno!

videu si lahko ogledate, kako to storitev aktivirate prek sistema ŠKODA Connect.

Vozilo s sistemom ŠKODA Connect bo vašemu izbranemu servisnemu partnerju informacije poslalo 14 dni pred servisnim intervalom (vzdrževanje, menjava olja) ter v primeru, če se bodo na instrumentni plošči prižgale določene opozorilne oziroma kontrolne lučke. Servis vas bo nato kontaktiral prek vašega izbranega komunikacijskega kanala (telefon, e-pošta).

Od tedna 31/2018 bo lahko vaše vozilo servisu pošiljalo podatke, povezane s spodaj navedenimi lučkami*.

Opise opozorilnih oziroma kontrolnih lučk lahko najdete v Navodilih za uporabo

ŠKODA Connect App

Mobilna aplikacija za Android naprave

Mobilna aplikacija za Apple naprave