Škoda Elroq se osredotoča na varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo tudi naslednji elementi:
Pogon na vsa kolesa
Elektromotor, nameščen na zadnji osi, lahko dopolnjuje drugi elektromotor na sprednji osi. S tem se Elroq spremeni v vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnji kolesi. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo ima vozilo zaradi dodatnega motorja spredaj. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.
Pogon na vsa kolesa je na voljo le z največjo baterijo (82 kWh).
Izbira voznega načina
Za največji užitek v vožnji je Elroq lahko opremljen z možnostjo izbire voznega načina (Driving Mode Select). Tako je v vozilu na voljo več načinov, ki spreminjajo togost blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preoblikovanje vozila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako enostavno kot pritisk na gumb.
Dinamično uravnavanje podvozja z izbiro voznega profila
Za kar največji užitek v vožnji je Škoda Karoq lahko opremljen s sistemom dinamičnega uravnavanja podvozja(DCC), ki vključuje tudi izbiro voznega profila. Vozilo ponuja več profilov vožnje, ki prilagodijo trdoto blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preklop iz udobnega, sproščenega načina v dinamičnega in športnega je preprost – le pritisniti morate na gumb.
Sistem DCC neprestano spremlja in ocenjuje trenutni slog vožnje (zaviranje, pospeševanje, zavijanje) ter – glede na izbrani način – prilagaja karakteristike blaženja za vsako kolo posebej.
Progresivno krmiljenje
Ta lastnost zagotavlja Elroqu boljšo vodljivost in okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerja glede na to, kako močno je obrnjen volan.