Vse podrobnosti, ki ste jih iskali

Tehnične specifikacije modela Elroq

Dimenzije avtomobila

Zunanje in notranje mere, prostornina prtljažnika.

Varnost

Varnostne funkcije

Škoda Elroq se osredotoča na varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo tudi naslednji elementi:

  • Pritrdila ISOFIX in Top Tether za pritrditev otroškega sedeža na zunanja sedeža druge vrste. Sistem ISOFIX je na voljo tudi za sprednji sovoznikov sedež.
  • Za razliko od tempomata, ki vzdržuje določeno hitrost, lahko voznik z omejevalnikom hitrosti vozi s poljubno hitrostjo do vnaprej določene vrednosti, vendar ne hitreje od nje.
  • ABS preprečuje blokiranje koles med zaviranjem v sili ali pri zaviranju na spolzkih površinah.
  • Zavorna asistenca HBA s povečanjem zavornega tlaka pomaga voznikom v primerih, ko je potrebno zaviranje v sili. To lahko privede do znatnega skrajšanja potrebne zavorne poti.
  • Sistem EBD samodejno optimizira zavorni tlak in celotno ravnovesje zaviranja ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles.
  • Sistem ASR zagotavlja nemoten zagon in pospeševanje, ne da bi se kolesa na spolzkih površinah vrtela.
  • EDL pomaga pri pospeševanju ali vožnji v klanec s slabim oprijemom pod enim od pogonskih koles.
  • TSA deluje, če je vozilo opremljeno z originalno vlečno napravo z lastno krmilno enoto. Sistem deluje po načelu zaviranja enega ali več koles in hkratnega zmanjšanja navora motorja po potrebi. Sistem TSA posreduje in pomaga pri stabilizaciji vozila in prikolice.
  • XDS+ vozniku pomaga pri ostrih zavojih in poskrbi za nevtralno obnašanje vozila med dinamičnim zavijanjem. Nadzorna elektronika v bistvu simulira prisotnost samozapornega diferenciala in tako izboljša oprijem in vozno dinamiko med zavoji. Posledično bo vozilo zavoje premagovalo veliko bolj samozavestno in naravno.
  • Nadzor tlaka v pnevmatikah TPM+ voznika ves čas obvešča o tlaku v pnevmatikah.
  • Opcijski sistem Hill-Hold Control voznikom pomaga pri varnem speljevanju v klanec. Sistem se aktivira sam pri naklonu pet stopinj ali več ter zagotavlja enostaven in varen zagon v klanec brez uporabe ročne zavore. Sistem preprečuje, da bi se vozilo zavrtelo nazaj ali se ustavilo.
  • Utripajoče zavorne luči zmanjšujejo tveganje trka od zadaj, zlasti ko se približujete zastojem na avtocestah ali nenadno zavirate pred nepričakovano oviro.

Pogon in krmiljenje

Pogon na vsa kolesa

Elektromotor, nameščen na zadnji osi, lahko dopolnjuje drugi elektromotor na sprednji osi. S tem se Elroq spremeni v vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.

Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnji kolesi. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo ima vozilo zaradi dodatnega motorja spredaj. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.

Pogon na vsa kolesa je na voljo le z največjo baterijo (82 kWh).

Izbira voznega načina

Za največji užitek v vožnji je Elroq lahko opremljen z možnostjo izbire voznega načina (Driving Mode Select). Tako je v vozilu na voljo več načinov, ki spreminjajo togost blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preoblikovanje vozila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako enostavno kot pritisk na gumb.

Regenerativno zaviranje

Pri regenerativnem zaviranju se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostni akumulator. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem baterije na poti.

Regenerativno zaviranje poteka v različnih voznih razmerah in ima več načinov, ki jih lahko kadar koli spremenite. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko voznik nastavi ročno ali pa jo samodejno nastavi pogonska enota vozila.

Progresivno krmiljenje

Ta lastnost zagotavlja Elroqu boljšo vodljivost in okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerja glede na to, kako močno je obrnjen volan.