Škoda Elroq se osredotoča na varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo tudi naslednji elementi:
Pogon na vsa kolesa
Elektromotor, nameščen na zadnji osi, lahko dopolnjuje drugi elektromotor na sprednji osi. S tem se Elroq spremeni v vozilo s pogonom na vsa štiri kolesa.
Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnji kolesi. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo ima vozilo zaradi dodatnega motorja spredaj. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.
Pogon na vsa kolesa je na voljo le z največjo baterijo (82 kWh).
Izbira voznega načina
Za največji užitek v vožnji je Elroq lahko opremljen z možnostjo izbire voznega načina (Driving Mode Select). Tako je v vozilu na voljo več načinov, ki spreminjajo togost blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preoblikovanje vozila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako enostavno kot pritisk na gumb.
Regenerativno zaviranje
Pri regenerativnem zaviranju se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostni akumulator. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem baterije na poti.
Regenerativno zaviranje poteka v različnih voznih razmerah in ima več načinov, ki jih lahko kadar koli spremenite. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko voznik nastavi ročno ali pa jo samodejno nastavi pogonska enota vozila.
Progresivno krmiljenje
Ta lastnost zagotavlja Elroqu boljšo vodljivost in okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerja glede na to, kako močno je obrnjen volan.