Modeli
Meni

Vse podrobnosti, ki ste jih iskali za model

Škoda Enyaq Coupé tehnični podatki

Dimenzije avtomobila

Zunanje in notranje dimenzije ter prostornina prtljažnika.

Varnost

› Pritrdišča Isofix in Top Tether za pritrditev otroškega sedeža na stranske sedeže druge vrste in alternativno na sovoznikov sedež.

› Za razliko od tempomata, ki ohranja nastavljeno hitrost, omejevalnik hitrosti vozniku omogoča vožnjo s poljubno hitrostjo do vnaprej določene vrednosti.

› ABS preprečuje blokiranje koles med zaviranjem v sili ali pri zaviranju na spolzkih površinah.

S povečanjem zavornega tlaka pomoč pri zaviranju HBA pomaga voznikom v situacijah, ko je potrebno zaviranje v sili. To lahko privede do občutnega zmanjšanja potrebne zavorne poti.

› EBD samodejno optimizira zavorni tlak in splošno zavorno ravnotežje vozila ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles.

› RBC (regenerativni nadzor zaviranja) preprečuje blokiranje pogonskih koles, do katerega lahko pride, ko voznik hipno zmanjša hitrost na gladki podlagi.

› ASR zagotavlja gladko speljevanje in pospeševanje brez vrtenja koles v prazno na spolzkih površinah.

› EDL pomaga pri pospeševanju ali vožnji navkreber z nizkim oprijemom pod enim od pogonskih koles.

› TSA deluje, ko je vozilo opremljeno z originalno vlečno napravo z lastno krmilno enoto. Sistem deluje na principu zaviranja enega ali več koles in hkratnega zmanjšanja navora elektromotorja po potrebi. Sistem TSA posreduje in pomaga stabilizirati avtomobil in prikolico.

› XDS+ pomaga vozniku med ostrimi zavoji in zagotavlja nevtralno obnašanje vozila med dinamično vožnjo v zavoju. Krmilna elektronika v bistvu simulira prisotnost samozapornega diferenciala za izboljšanje oprijema in vozne dinamike med zavoji. Posledično bo vozilo ovinke prevozilo veliko bolj samozavestno in naravno.

› Nadzor tlaka v pnevmatikah TPM+ voznika ves čas obvešča o tlaku v pnevmatikah.

› Funkcija Autohold preprečuje nenamerno premikanje vozila (ne glede na naklon cestišča) pri ustavljanju ali speljevanju, ne da bi bilo treba pritisniti zavorni pedal. Zavore se samodejno sprostijo, ko voznik pritisne na stopalko za plin. S funkcijo Autohold delujejo zavore na obe osi.

Vožnja in krmiljenje

Pogon na vsa kolesa

Elektromotor, nameščen na zadnji osi, je mogoče dopolniti z drugim elektromotorjem na sprednji osi. To spremeni model Enyaq Coupé v avtomobil s štirikolesnim pogonom. 

Pogon na sprednja kolesa se vklopi in izklopi povsem samodejno, voznik pa lahko do določene mere vpliva na delovanje sistema štirikolesnega pogona z izbiro načina vožnje - Sport, Eco, Comfort, Normal, Individual ali Traction.

Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnja kolesa. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem večji teži vozila zaradi dodatnega sprednjega motorja. Ta zasnova štirikolesnega pogona je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sklopko pred zadnjim diferencialom in kardansko gredjo.

Štirikolesni pogon je na voljo samo z največjo (82 kWh) baterijo.

Dinamični nadzor blaženja z izbiro načina vožnje

Za največji užitek v vožnji je model Enyaq Coupé lahko opremljen z dinamičnim nadzorom podvozja, ki vključuje izbiro načina vožnje. Kot tak avtomobil ponuja več načinov, ki spreminjajo tako togost blažilcev kot druge nastavitve vozila. Prekonfiguracija avtomobila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je preprosta kot pritisk na gumb.

Dynamic Chassis Control nenehno spremlja, ocenjuje in se odziva na trenutno vozno obnašanje (zaviranje, pospeševanje, zavijanje) in nenehno prilagaja lastnosti blaženja glede na nastavljeni način za vsako kolo posebej in neodvisno.

Športno podvozje

Športno podvozje  ima trše vzmeti, ki jih dopolnjujejo posebni športni blažilniki, ki nudijo izjemno odzivnost in dinamične vozne lastnosti. Na sprednji osi je oddaljenost od tal nižja za 15 mm, na zadnji osi pa za 10 mm.

Regenerativno zaviranje

Regenerativno zaviranje je proces, pri katerem se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostnem akumulatorju. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem baterije na poti.

Regenerativno zaviranje poteka v različnih voznih situacijah in ima več načinov, ki jih je mogoče kadar koli spremeniti. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko ročno nastavi voznik ali samodejno nadzorna enota pogona avtomobila.

Progresivno krmiljenje

Ta funkcija omogoča modelu Enyaq Coupé boljšo vodljivost in okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerje v krmilnem mehanizmu glede na to, kako daleč je zasukano volanski obroč.

Samozatesnitvene pnevmatike

Avto je serijsko opremljen s kompletom za popravilo pnevmatik ali s pnevmatikami, ki so zasnovane tako, da takoj zatesnijo poškodovane tekalne površine brez kakršne koli izgube tlaka, kar je standardno za 20 in 21 palčna kolesa.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran