Modeli
Meni

Enyaq Coupé RS

Pripravljen uresničiti vsako vašo željo

Napredek v razvoju pomeni, da je pogon v električnih vozilih, ki je še do nedavnega še veljal za futurističen, zdaj pripravljen za vsakodnevno uporabo. Ne samo to, povsem novi model Enyaq Coupé RS bo narisal nasmeh na obraz vsakemu navdušenemu vozniku. Baterija je shranjena v dnu, zato zagotavlja nizko težišče in višji položaj sedenja, ki je potreben za odličen pogled na dogajanje okoli avtomobila. Dva elektromotorja, po en nameščen na vsako os, zagotavljata modelu Enyaq Coupé RS pogon na vsa kolesa in moč do 220 kW*. Serijske funkcije vključujejo športno podvozje in izbiro načina vožnje (Driving Mode Select), ki ustreza vašim trenutnim potrebam. Na voljo so tudi dodatni prilagodljivi blažilci (DCC). Vse to pomeni, da se model Enyaq Coupé RS lahko prilagodi vsakemu slogu vožnje in se z lahkoto spopade s kakršno koli cesto.

Enyaq Coupé RS

Prefinjen in samozavesten

Ne samo, da je model Enyaq Coupé RS opremljen z dvema elektromotorjema, ampak je vsak od njiju povezan s svojim enostopenjskim samodejnim menjalnikom. Sinhroni elektromotor na zadnji osi vedno deluje, vendar elektromotor na sprednji osi varčuje z energijo tako, da se vklopi le, ko je to potrebno. Na sprednji osi je nameščen indukcijski (asinhroni) elektromotor, saj je tovrstna pogonska enota bolj primerna za takšno nalogo. Zveni zapleteno? Ne skrbite, Enyaq Coupé RS sam poskrbi za vse in vi boste brez stresa le uživali v njegovih samozavestnih voznih lastnostih.

Enyaq Coupé RS

Športen, a kljub temu ekonomičen

Enyaq Coupé RS je morda športen, vendar to ne pomeni, da ne spoštuje svojega poslanstva in ne deluje kot okolju prijazen avtomobil. Poleg tega, da si prizadeva za varčevanje z energijo, kjer koli je to mogoče, lahko celo ustvarja dodatno energijo, ki se shrani v bateriji. Ta proces se imenuje rekuperacija ali regeneracija in deluje s pretvorbo kinetične energije avtomobila v električno energijo. Avto tahko ob primernem času deluje kot generator električne energije: ta nastane s pretvorbo kinetične energije, ki se sprosti med zaviranjem. To je povsem samostojen postopek, vendar ima voznik možnost izbire intenzivnosti rekuperacije z lopaticami na zadnji strani volana.

Enyaq Coupé RS

Poln čiste energije

Popolnoma nova pogonska baterija v modelu Enyaq Coupé RS z zmogljivostjo 82 kWh je shranjena v dnu avtomobila. S tem se zniža težišče avtomobila, kar je pomembno pri vožnji v ovinkih in za ohranjanje kar največjega možnega prostora za potnike. V normalnih okoliščinah priporočamo polnjenje baterije z izmeničnim tokom. Tukaj lahko polnilna postaja Škoda iV zagotovi do 11 kW polnilne moči. Seveda bo to polnjenje počasnejše, vendar je prijaznejše do baterije. Iz enakega razloga priporočamo, da baterijo med običajno vsakodnevno uporabo napolnite na največ 80 %.

Če se vam mudi ali ste na daljši poti, na primer, če se vozite na oddaljeno počitniško destinacijo, lahko polnite tudi z enosmernim tokom z močjo do 135 kW.

In če za polnjenje avtomobila uporabljate električno energijo iz preverjeno obnovljivih virov, ne boste pomagali zmanjšati le lokalnih emisij, pač pa tudi globalne.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran