Modeli
Meni

Enyaq RS

Pripravljeni uresničiti vsako vašo željo

Napredek v razvoju pomeni, da je pogon, ki se uporablja v električnih vozilih, do nedavnega še vedno veljal za futurističnega, zdaj pripravljen za vsakodnevno uporabo. Ne samo to, povsem novi Enyaq RS bo narisal nasmeh na obraz vsakega navdušenega voznika. Baterija je shranjena pod tlemi, zato zagotavlja nizko težišče in višji položaj sedenja, ki je potreben za odličen pregled nad dogajanjem okoli avtomobila. Dva elektromotorja, po en za vsako os, dajeta modelu Enyaq RS štirikolesni pogon in moč do 220 kW*. Serijske funkcije vključujejo športno podvozje in izbiro načina vožnje preko izbire voznega profila, ki ustreza vašim trenutnim želkjam in potrebam. Na voljo so tudi prilagodljivi blažilniki (DCC). Vse to pomeni, da se lahko Enyaq RS prilagodi vsakemu slogu vožnje in se z lahkoto spopade s katero koli cesto.

Enyaq RS

Prefinjen in zaupanje vzbujajoč

Ne samo, da je Enyaq RS opremljen z dvema elektromotorjema, ampak je vsak od njiju povezan z lastnim enostopenjskim menjalnikom. Sinhroni elektromotor zadnje osi vedno deluje, električni motor sprednje osi pa varčuje z energijo tako, da se vklopi le, ko je to potrebno. Spredaj je nameščen indukcijski (asinhroni) elektromotor, saj je tovrstni pogon bolj primeren za tako nalogo. Zveni zapleteno? Ne skrbite, Enyaq RS poskrbi za vse in uživali boste brez stresa v njegovi samozavestni vožnji.

Enyaq RS

Športen, a še vedno varčen

Enyaq RS je morda športen, vendar to ne pomeni, da izpred oči izgubi svoje poslanstvo, da namreč služi kot okolju prijazen avtomobil. Poleg tega, da si prizadeva varčevati z energijo, kjer koli je to mogoče, lahko celo ustvari dodatno energijo, ki se shrani v bateriji. Ta process se imenuje regeneracija (rekuperacija) in uporablja pretvorbo kinetične energije avtomobila v električno energijo. Avto lahko ob primernem času deluje kot generator električne energije: električna energija se proizvaja s pretvorbo kinetične energije, ki se sprosti med zaviranjem. To je samodejen process, voznik pa ima tudi možnost izbire intenzivnosti rekuperacije z uporabo ročic na zadnji strani volana.

Enyaq RS

Nabit s čisto energijo

Pogonska baterija z zmogljivostjo 82 kWh povsem novega modela Enyaq RS je shranjena pod dnom avtomobila. S tem se zniža težišče avtomobila, kar je pomembno pri vožnji skozi ovinke in za ohranitev največjega možnega prostora za potnike. V normalnih okoliščinah priporočamo polnjenje baterije z izmeničnim tokom. Tukaj lahko Škoda iV Charger zagotovi do 11 kW polnilne moči. Seveda bo to polnjenje počasnejše, vendar je bolj prijazno do baterije. Iz istega razloga priporočamo, da baterijo med običajno vsakodnevno uporabo ne napolnite do več kot 80 %. Če se vam mudi ali ste na daljšem potovanju, na primer, če se vozite na oddaljeno počitniško destinacijo, lahko polnite tudi z enosmernim tokom z močjo do 135 kW. In če za polnjenje avtomobila uporabljate elektriko iz obnovljivih virov, ne boste pomagali zmanjšati samo lokalnih emisij ampak bo učinek širši.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran