Modeli
Meni

Škoda Enyaq – vrhunski električni SUV

SUV s pogonom na vsa štiri kolesa ali na zadnji kolesni par

Pogon na zadnji kolesni par se z vsemi prednostmi vrača k znamki Škoda. Za volanom boste najprej opazili izboljšan oprijem pri speljevanju. Druge prednosti so manjši obračalni krog (od robnika do robnika 2,3 m v primerjavi z modelom Kodiaq) in vožnja z večjim občutkom umirjenosti. Elektromotor, nameščen na zadnji osi, lahko dopolni še en elektromotor na prednji osi. S tem se Enyaq spremeni v model s pogonom na vsa kolesa.

Škoda Enyaq – vrhunski električni SUV

Načini vožnje in prilagodljivo podvozje

Kot je v navadi pri drugih modelih znamke Škoda, bo tudi Enyaq na voljo s funkcijo Driving Mode Select. Na voljo bo šest načinov vožnje (Eco +, Eco, Comfort, Normal, Sport in Individual), s katerimi lahko voznik nadzoruje ne le odziv vozila na stopalko za pospeševanje, temveč tudi razpoložljiv navor, največjo hitrost in intenzivnost delovanja klimatske naprave. V kombinaciji z opcijskim DCC (dinamičnim nadzorom podvozja) bo izbrani način vožnje vplival tudi na nastavitve podvozja.

Škoda Enyaq – vrhunski električni SUV

Izberite baterijo, ki vam bo najbolj ustrezala

Baterijske celice so vgrajene v dno vozila. To zniža težišče avtomobila, kar je pomembno pri vodljivosti in seveda odlično za ohranjanje največjega prostora za potnike. Na voljo so tri zmogljivosti baterij: 55, 62 in 82 kWh*. To je tudi osnova za imena različic tega vozila (50, 60 in 80) ter določajo njegovo moč in doseg. Da bi povečali učinkovitost, smo Enyaq opremili s toplotno črpalko za ogrevanje in ohlajanje.

*Razpoložljivost največje moči je lahko omejena. Količina moči, ki je razpoložljiva v posameznih voznih situacijah, je odvisna od različnih dejavnikov, kot so temperatura okolice in nivo napolnjenosti ali dejanska starost visokonapetostne baterije.

 

Škoda Enyaq – vrhunski električni SUV

Polnjenje

Enyaq je opremljen s priključkom CCS, v katerega je možno priključiti vtič type 2 za polnjenje z enosmernim in izmeničnim električnim tokom ter kombinirani vtič CCS za hitro polnjenje z enosmernim električnim tokom. Baterije je mogoče polniti z izmeničnim električnim tokom največje moči 11 kW, preko vtiča CCS pa z enosmernim električnim tokom največje moči 130 kW. Baterije se polnijo tudi med vožnjo z regeneracijo zavorne energije. Pri pojemkih, toliko bolj pa pri zaviranju, se namreč kinetična energija avtomobila pretvarja v električno energijo in shrani v visokonapetostno baterijo.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran