Pri modelu Škoda Enyaq je vse povezno z varnostjo brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so standardno ali kot dodatna oprema na voljo tudi naslednje funkcije:
› Pritrdilni točki Isofix in Top Tether za pritrditev otroškega sedeža na zunanje sedeže druge vrste in alternativno na sovoznikov sedež.
› Za razliko od tempomata, ki ohranja nastavljeno hitrost, omejevalnik hitrosti vozniku omogoča vožnjo s katero koli hitrostjo, vendar ne več, kot je vnaprej določena vrednost
›ABS preprečuje blokiranje koles med zaviranjem v sili ali pri zaviranju na spolzki podlagi.
› S povečanjem zavornega tlaka pomoč pri zaviranju HBA pomaga voznikom v situacijah, ko je potrebno zaviranje v sili. To lahko povzroči znatno zmanjšanje potrebne zavorne poti.
› EBD samodejno optimizira zavorni tlak in ravnoivesje v zavornem sistemu ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles.
› RBC (regenerativni zavorni nadzor) preprečuje blokiranje pogonskih koles, ki se lahko pojavi, ko voznik na gladki površini popusti pedal plina.
› ASR zagotavlja nemoteno speljevanje in pospešek brez vrtenja koles na spolzki podlagi.
› EDL pomaga pri pospeševanju ali vožnji navkreber, ko je pod enim od pogonskih koles podlaga s slabim oprijemom.
› TSA deluje, če je vozilo opremljeno z originalno vlečno napravo z lastno krmilno enoto. Sistem deluje na principu zaviranja enega ali več koles in hkrati po potrebi zmanjša navor elektromotorja. TSA sistem tako pomaga stabilizirati avto in priklopnik.
› XDS+ pomaga vozniku v ostrih zavojih in zagotavlja, da se vozilo med pospeševanjem v zavoju obnaša nevtralno. Krmilna elektronika v bistvu simulira prisotnost samozapornega diferenciala za izboljšanje oprijema in vozne dinamike med ovinki. Posledično bo vozilo veliko bolj zanesljivo in naravno prevozilo ovinke.
› Nadzor tlaka v pnevmatikah TPM+ voznika ves čas obvešča o tlaku v pnevmatikah.
› Funkcija Autohold preprečuje nenamerno premikanje vozila (ne glede na nagib ceste) med ustavljanjem ali speljevanjem, ne da bi bilo treba pritisniti na zavorni pedal. Zavore se samodejno sprostijo, ko voznik pritisne na stopalko za plin. S funkcijo Autohold zavore delujejo na obeh oseh.
Elektromotor, nameščen na zadnji osi, je mogoče dopolniti z drugim elektromotorjem na sprednji osi. S tem se model Enyaq spremeni v model s pogonom na vsa kolesa.
Pogon na sprednja kolesa se samodejno vklopi in izklopi, voznik pa lahko z izbiro načina vožnje -Sport, Eco, Comfort ali (popolnoma novim) Traction - do določene mere vplivajo na obnašanje sistema štirikolesnega pogona.
Pogon 4 × 4 porabi le nekoliko več energije kot pogon na zadnja kolesa. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo na vozilo doda motor na prednji osi. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne izvedbe s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.
Pogon na vsa kolesa je na voljo le z najzmogljivejšo (82 kWh) baterijo.
Za največji užitek v vožnji je lahko model Enyaq opremljen z dinamičnim nadzorom blažilcev, ki vključuje izbiro načina vožnje. Tako avtomobil ponuja več načinov, ki spreminjajo tako togost blažilcev kot tudi druge nastavitve vozila. Sprememba načina avožnje iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako preprosta kot pritisk na gumb.
Dynamic Chassis Control (DCC) nenehno spremlja, ocenjuje in se odziva na trenutne razmere med vožnjo (zaviranje, pospeševanje, obračanje) ter prilagaja lastnosti blaženja glede na nastavljen način za vsako kolo posebej in neodvisno eno od drugega.
Športno podvozje ima trše vzmetenje, dopolnjeno s posebnimi športnimi blažilci, ki ponujajo izjemno odzivnost in dinamične vozne lastnosti. Na sprednji osi je vozilo bliže podlagi za 15 mm, na zadnji osi pa za 10 mm.
Regenerativno zaviranje je proces, pri katerem se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, shranjeno v visokonapetostni bateriji. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem pogonske baterije med vožnjo.
Regenerativno zaviranje poteka v različnih situacijah vožnje in ima več načinov, ki jih lahko kadar koli spremenite. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko ročno nastavi voznik ali samodejno pogonska enota avtomobila.
Ta funkcija zagotavlja modelu Enyaq boljšo vodljivost in predvsem okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerje v volanskem mehanizmu glede na to, kako intenzivno je volanski obroč obrnjen.