Vse podrobnosti, ki ste jih iskali

Škoda Enyaq tehnične lastnosti

Dimenzije

Varnost

Varnostne funkcije

Pri modelu Škoda Enyaq gre za varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo naslednje funkcije:

  • Pritrdišča ISOFIX in Top Tether za pritrditev otroškega sedeža na zunanja sedeža v drugi vrsti. Sistem ISOFIX je na voljo tudi za sovoznikov sedež.
  • Za razliko od tempomata, ki ohranja nastavljeno hitrost, lahko voznik z omejevalnikom hitrosti vozi s poljubno hitrostjo do vnaprej določene vrednosti, vendar ne hitreje.
  • ABS preprečuje blokiranje koles med zaviranjem v sili ali pri zaviranju na spolzkih površinah.
  • Zavorna asistenca HBA s povečanjem zavornega tlaka pomaga voznikom v primerih, ko je potrebno zaviranje v sili s polno močjo. To lahko privede do znatnega skrajšanja potrebne zavorne poti.
  • Sistem EBD samodejno optimizira zavorni tlak in celotno ravnovesje zaviranja ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles.
  • Sistem ASR zagotavlja nemoteno speljevanje in pospeševanje brez vrtenja koles na spolzkih površinah.
  • EDL pomaga pri pospeševanju ali vožnji v klanec s slabim oprijemom pod enim od pogonskih koles.
  • TSA deluje, če je vozilo opremljeno z originalno vlečno napravo z lastno krmilno enoto. Sistem deluje po načelu zaviranja enega ali več koles in hkratnega zmanjšanja navora motorja po potrebi. Sistem TSA posreduje in pomaga pri stabilizaciji vozila in prikolice.
  • XDS+ vozniku pomaga pri ostrih zavojih in poskrbi za nevtralno obnašanje vozila med dinamičnim zavijanjem. Nadzorna elektronika v bistvu simulira prisotnost samozapornega diferenciala in tako izboljša oprijem in vozno dinamiko med zavoji. Posledično bo vozilo zavoje premagovalo veliko bolj samozavestno in naravno.
  • Nadzor tlaka v pnevmatikah TPM+ voznika ves čas obvešča o tlaku v pnevmatikah.
  • Utripajoče zavorne luči zmanjšujejo tveganje trka od zadaj, zlasti ko se približujete zastoju na avtocesti ali nenadno zavirate pred nepričakovano oviro.

Pogon in krmiljenje

Štirikolesni pogon

Električni motor, nameščen na zadnji premi, lahko dopolnjuje drugi elektromotor na sprednji premi.

Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnji kolesi. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo ima vozilo zaradi dodatnega motorja spredaj. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.

Pogon na vsa kolesa je na voljo le z največjo baterijo (82 kWh).

Izbira voznega profila

Za največji užitek v vožnji je Enyaq serijsko opremljen z možnostjo izbire voznega profila. Tako je v vozilu na voljo več profilov, ki spreminjajo togost blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preoblikovanje vozila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako enostavno kot pritisk na gumb.

Regenerativno zaviranje

Pri regenerativnem zaviranju se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostno baterijo. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem baterije med vožnjo.

Regenerativno zaviranje poteka v različnih voznih razmerah in ima več načinov, ki jih lahko kadar koli spremenite. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko voznik nastavi ročno ali pa jo samodejno nastavi pogonska enota vozila.

Progresivno krmiljenje

Ta funkcija omogoča, da je Enyaq bolje vodljiv in okreten v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerje glede na to, koliko je volan obrnjen.