Pri modelu Škoda Enyaq gre za varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo naslednje funkcije:
Štirikolesni pogon
Električni motor, nameščen na zadnji premi, lahko dopolnjuje drugi elektromotor na sprednji premi.
Pogon 4×4 porabi le malo več energije kot pogon na zadnji kolesi. To dodatno porabo energije je mogoče pripisati predvsem dodatni teži, ki jo ima vozilo zaradi dodatnega motorja spredaj. Ta zasnova pogona na vsa kolesa je energetsko učinkovitejša od običajne ureditve s sredinskim medosnim diferencialom in kardanskim zglobom.
Pogon na vsa kolesa je na voljo le z največjo baterijo (82 kWh).
Izbira voznega profila
Za največji užitek v vožnji je Enyaq serijsko opremljen z možnostjo izbire voznega profila. Tako je v vozilu na voljo več profilov, ki spreminjajo togost blažilnikov in druge nastavitve vozila. Preoblikovanje vozila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je tako enostavno kot pritisk na gumb.
Regenerativno zaviranje
Pri regenerativnem zaviranju se kinetična energija vozila pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostno baterijo. Zato učinkovito izkorišča energijo in pomaga povečati doseg električnega vozila z delnim polnjenjem baterije med vožnjo.
Regenerativno zaviranje poteka v različnih voznih razmerah in ima več načinov, ki jih lahko kadar koli spremenite. Intenzivnost regenerativne zavorne sile lahko voznik nastavi ročno ali pa jo samodejno nastavi pogonska enota vozila.
Progresivno krmiljenje
Ta funkcija omogoča, da je Enyaq bolje vodljiv in okreten v ovinkih. Progresivno krmiljenje spreminja razmerje glede na to, koliko je volan obrnjen.