Modeli

Okolju prijazna tehnologija

VARČNI MOTORJI

Sodobni prisilno polnjeni motorji z neposrednim vbrizgom - bencinski TSI in dizelski TDI - imajo nizko porabo goriva in izpuste, ne da bi to vplivalo na dinamično vožnjo.

Motorji s prisilnim polnjenjem in neposrednim vbrizgom goriva imajo ravno navorno krivuljo v širokem območju vrtljajev. Prisilno polnjenje zagotavlja veliko moč pri nizkih vrtljajih, torej v najpogostejšem območju vrtenja. V nizkem območju vrtljajev je motor tudi tišji, porabi manj goriva in ima nižje izpuste.

Okolju prijazna tehnologija

SISTEM START-STOP

Ko vozilo miruje, delujoč motor še vedno porablja gorivo in ustvarja izpuste, brez kakršnega koli učinka. Sistem Start-Stop samodejno zaustavi motor, ko je avtomobil ustavljen, s čimer prispeva k prihranku goriva.

Sistem ne zahteva sodelovanja voznika in ne moti voznega udobja, ker ponovno brez zamude zažene motor, ko nastopi čas za speljevanje. Sistem Start-Stop se aktivira samodejno po zagonu motorja. 

Okolju prijazna tehnologija

REKUPERACIJA ZAVORNE ENERGIJE

Med zaviranjem se kinetična energija pretvori v toploto, ki se nekoristno izgublja v okolju. V pomoč pri ohranjanju te energije smo razvili sistem za rekuperacijo zavorne energije, ki s pomočjo inteligentnega alternatorja shranjuje energijo v akumulator med upočasnjevanjem in jo potem uporablja za zmanjšanje potrebe po energiji iz alternatorja, kar zmanjšuje porabo goriva.

Okolju prijazna tehnologija

PRIPOROČILO ZA PRESTAVLJANJE

Pravilna izbira prestavnega razmerja lahko hkrati vpliva na porabo goriva in vozno udobje. Vrtenje motorja v nižjem območju se odraža v nižji porabi goriva in tišjem delovanju.

Priporočilo za prestavljanje se prikaže na zaslonu na instrumentni plošči. Simbol v desnem zgornjem kotu zaslona potrjuje pravilnost izbire prave prestave ali priproča prestavljanje navzgor oziroma navzdol.

Okolju prijazna tehnologija

PNEVMATIKE Z NIZKIM KOTALNIM UPOROM

Pnevmatike z nizkim kotalnim uporom prispevajo k nižji porabi in hkrati k nižjim izpustom.

Pnevmatike dosegajo nižji kotalni upor z uporabo drugačne zmesi, posebno oblikovanega profila in višjega pripročenega tlaka. Vse to pripomore k daljši življenjski dobi in manj pogostim menjavam, to pa ugodno vpliva na okolje in stroške. 

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran
Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj