Podrobnosti
Škoda Kodiaq
Dimenzije avtomobila
Varnost
Varnostni elementi
Pri modelu Škoda Kodiaq gre za varnost brez kompromisov. Poleg že opisanih varnostnih sistemov so serijsko ali opcijsko na voljo naslednje funkcije:
- Pritrdišča Isofix in Top Tether za pritrditev otroškega sedeža na stranske sedeže druge vrste. Isofix je na voljo tudi za sovoznikov sedež.
- Za razliko od tempomata, ki ohranja nastavljeno hitrost, omejevalnik hitrosti vozniku omogoča vožnjo s poljubno hitrostjo, vnedar le do vnaprej določene vrednosti.
- ABS preprečuje blokiranje koles med zaviranjem v sili ali pri zaviranju na spolzkih površinah.
- S povečanjem zavornega tlaka pomoč pri zaviranju HBA pomaga voznikom v situacijah, ko je potrebno zaviranje v sili. To lahko pomeni tudi občutno zmanjšanje potrebne zavorne poti.
- EBD samodejno optimizira zavorni tlak in zavorno ravnovesje ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles.
- MSR preprečuje blokiranje pogonskih koles, do katerega lahko pride, ko voznik zavira na gladki podlagi.
- ASR zagotavlja gladko speljevanje in pospeševanje brez vrtenja pogonskih koles v prazno na površinah s slabšim oprijemom.
- EDL pomaga pri pospeševanju ali vožnji v klanec takrat, ko je oprijem pod enim od pogonskih koles slabši.
- TSA deluje, ko je vozilo opremljeno z originalno vlečno napravo z lastno krmilno enoto. Sistem deluje na principu zaviranja enega ali več koles in po potrebi hkrati zmanjša navor motorja. Sistem TSA lahko posreduje in tako pomaga stabilizirati avtomobil in priklopnik.
- XDS+ pomaga vozniku med ostrimi zavoji in zagotavlja nevtralno obnašanje vozila med dinamičnim zavijanjem in pospeševanjem. Krmilna elektronika v bistvu simulira prisotnost samozapornega diferenciala za izboljšanje oprijema in vozne dinamike med zavoji. Posledično bo avtomobil peljal skozi zavoje veliko bolj samozavestno in naravno.
- Nadzor tlaka v pnevmatikah TPM+ voznika ves čas obvešča o tlaku v pnevmatikah.
- Izbirni sistem Hill-Hold Control pomaga voznikom pri varnem speljevanju navkreber. Sistem se sam aktivira na nagibih pet ali več stopinj in poskrbi za enostavno in varno speljevanje navkreber brez uporabe ročne zavore. Sistem preprečuje, da bi avtomobil zdrsnil nazaj ali obstal.
Vožnja in krmiljenje
Štirikolesni pogon
Škoda Kodiaq je na voljo z računalniško krmiljeno lamelno sklopko pogona pred zadnjo osjo. Najsodobnejši štirikolesni pogon zagotavlja optimalno vozno dinamiko, najvišji standard aktivne varnosti in varčno porabo.
Porazdelitev navora na vsa štiri kolesa je avtomatska in odvisna od voznega okolja. Idealen navor za zadnjo os hipno izračuna krmilna enota. Nastavitve oziroma razmerje je potem odvisno od spremenljivega pritiska na lamele sklopke.
DCC sistem dinamičnega nadzora blažilcev (Dynamic Chassis Control) z izbiro voznih programomv (Driving Mode Select)
Za največji možni užitek v vožnji je Kodiaq mogoče opremiti z dinamičnim nadzorom podvozja, ki vključuje izbiro načina vožnje. Kot tak ponuja avtomobil več načinov, ki spreminjajo tako togost blažilcev kot druge nastavitve vozila. Prekonfiguracija avtomobila iz udobnega, sproščenega načina v dinamično, športno nastavitev je preprosta, saj gre le za pritisk na gumb.
Sistem DCC nenehno spremlja, ocenjuje in se hipno odziva na trenutno vozno obnašanje (zaviranje, pospeševanje, zavijanje) in glede na nastavljen način prilagaja lastnosti blaženja za vsako kolo posebej in neodvisno eno od drugega.
Progresivno krmiljenje
Ta funkcija zagotavlja boljšo vodljivost in okretnost v ovinkih. Progresivno krmiljenje namreč spreminja razmerje na krmilni letvi glede na to, kako daleč je zasukan volanski obroč.
Rezervno kolo
Standardni komplet za popravilo pnevmatik lahko po želji nadomestite s prostorsko varčnim jeklenim rezervnim kolesom.
Kodiaq ima ravno dno prtljažnika brez prostora za rezervno kolo. Zaradi prostorsko varčnega jeklenega rezervnega kolesa je tako dno prtljažnika nekoliko višje.
Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.
Nazaj na začetno stran