Modeli
Meni

MOJA Škoda. NAREJENA ZA ŽiVLJENJE.

o

Kaj bi v življenju brez pomoči? Kaj brez nasmeha, ki razblini naš strah? Kako bi odraščali, napredovali, premagovali ovire, če ne bi bilo nikogar, ki bi verjel v nas in nam z drobnimi iskrami grel  srce? 

 

 

Škoda rešuje življenja, ko gre zares Del ekipe nujne medicinske pomoči Zdravstvenega doma Kamnik je tudi Kodiaq, avtomobilski specialist urgentne medicine.

 

Ni rešilec, a kljub temu rešuje življenja, saj je prav on tisti, ki se z urgentnim zdravnikom, reševalcem in nujno opremo požene v bitko za življenje, kadar je stanje pod kolesi preveč zahtevno za klasično reševalno vozilo.

 

Škoda pomaga, ko potrebujete pomoč Gasilski Kodiaq: sevniški gasilci računajo nanj.

 

"Bistveno razliko v primerjavi z drugimi avtomobili, ki jih imamo, opazimo pri izvleku čolna iz Save. S tem avtom je to tako lahkotno opravilo, da sploh nimam besed!" je zadovoljen poveljnik sevniških gasilcev, Gašper Janežič. Zanje najtežja izkušnja, priznava, je bila nesreča na Savi. "Vzela je 13 življenj. Samo eno osebo smo pravočasno uspeli iztrgati iz vrtincev reke." 

 

Škoda vas uči voziti Na vožnji z inštruktorjem Andražem iz avtošole Šmarca.

 

V Avtošoli Šmarca so s tremi avtomobili Škoda Scala izjemno zadovoljni. »Cenovno je relativno dostopna, veliko dobiš za ta denar in ni okvar. Tudi kandidati radi vozijo na teh avtih.« Pomembno je namreč, da se v avtomobilu, s katerim nabira svoje prve vozniške izkušnje, kandidat dobro počuti, da je pregleden, enostaven, varen, se strinja inštruktor Andraž Kolar, ki je preveril tudi vozniško znanje Cirila Komotarja. Kako mu je šlo?

 

Škoda vas vozi, ko se sami ne morete Z električnim taksistom Mirsadom po ljubljanskih ulicah. Vstopite v njegov Enyaq iV!

 

»Kava se pije, avto se polni, jaz pa imam počitek. In to je za taksista pomembno. V 15 minutah na kavi napolnim za vožnjo z rekuperatorjem baterijo za 50 kilometrov po Ljubljani,« je zadovoljen Mirsad, glavna faca med ljubljanskimi taksisti.

 

Z Markom v lovu na nevihto

 

Običajni ljudje lovimo "štempljanje" v službi, oddajo otroka v vrtcu ali tiste zadnje minute, ko je pošta še odprta. On je drugačen. Lovi tisto, od česar vsi bežimo: je namreč lovec na nevihte in svojega početja si ne predstavlja brez svojega avtomobila. Marko Korošec vozi Superb Combi.  

 

Z Laznikovimi v breg

 

Nenna pravi, da sta s Tomasom hribovca. Zato sta rabila tudi hribovski avto - in ni bilo dileme, da bo to vlogo pri njima odigrala Škoda. Zdaj, ko je dvojina postala množina in je njun Kodiaq postal njihov Kodiaq, se v njem prevažajo še medvedek Kodi, nekajmesečni sin Bor, občasno pa tudi družinski pes. "Kodiaq je pač res del naše družine," pravijo Laznikovi. Registrsko ste pa tako ali tako že opazili, mar ne?

 

Na zmenku s Petrom in njegovo Julijo

 

Ko je on prvič pomežiknil v življenje, je imela ona za seboj že več kot četrt stoletja. 25-letni Peter Vojaković ni Romeo, a z vsem srcem ljubi svojo 53-letno avtomobilsko muzo, Julijo. Škoda 1000 MB iz očetove garaže je namreč Petru ostala v spominu, iskal jo je, našel dobro ohranjen primerek iz leta 1968 - in ga leta 2016 tudi kupil.  

 

Z Veroniko in njenim modrim dirkačem

 

Skupaj živita, posebnega imena ji ni namenila. Tudi pri barvi ni imela izbire, pa vendar bi se sama odločila enako. Pri eni stvari pa nikoli ni bilo dileme: njena Fabia je oplemenitena s športnim paketom opreme Monte Carlo. Spoznajte Veroniko Vaner - in odpeljimo skupaj kak dirkaški krog!

 

Drugačna od drugih: Jurij in njegova Octavia

 

Octavia je bila njegov avto enajst let. Potem jo je zamenjal za še eno in jo predelal po svojih željah. Kadar ne igra vloge družinskega avtomobila, tako Tepeševa Octavia svojega lastnika Jurija brez težav odpelje nekaj zares hitrih krogov po dirkališču.