Modeli

ŠKODA ENYAQ iV – vrhunski električni SUV

SUV S POGONOM NA VSA ŠTIRI KOLESA ALI NA ZADNJI KOLESNI PAR

Pogon na zadnji kolesni par se z vsemi prednostmi vrača k znamki ŠKODA. Za volanom boste najprej opazili izboljšan oprijem pri speljevanju. Druge prednosti so manjši obračalni krog (od robnika do robnika 2,3 m v primerjavi z modelom KODIAQ) in vožnja z večjim občutkom umirjenosti. Elektromotor, nameščen na zadnji osi, lahko dopolni še en elektromotor na prednji osi. S tem se ENYAQ iV spremeni v model s pogonom na vsa kolesa.

ŠKODA ENYAQ iV – vrhunski električni SUV

NAČINI VOŽNJE IN PRILAGODLJIVO PODVOZJE

Kot je v navadi pri drugih modelih znamke ŠKODA, bo tudi ENYAQ iV na voljo s funkcijo Driving Mode Select. Na voljo bo šest načinov vožnje (Eco +, Eco, Comfort, Normal, Sport in Individual), s katerimi lahko voznik nadzoruje ne le odziv vozila na 'plin', temveč tudi razpoložljiv navor, največjo hitrost in intenzivnost delovanja klimatske naprave. V kombinaciji z opcijskim DCC (dinamičnim nadzorom podvozja) bo izbrani način vožnje vplival tudi na nastavitve podvozja.

ŠKODA ENYAQ iV – vrhunski električni SUV

IZBERITE BATERIJO, KI VAM BO NAJBOLJ USTREZALA

Baterijske celice so vgrajene v dno vozila. To zniža težišče avtomobila, kar je pomembno pri vodljivosti in seveda odlično za ohranjanje največjega prostora za potnike. Na voljo so tri zmogljivosti baterij: 55, 62 in 82 kWh. To je tudi osnova za imena različic tega vozila (50, 60 in 80) ter določajo njegovo moč in doseg. Da bi zmanjšali zahteve, ki jih postavljajo baterije, smo za model ENYAQ iV pripravili tudi toplotno črpalko za zagotavljanje ogrevanja in hlajenja.

ŠKODA ENYAQ iV – vrhunski električni SUV

POLNJENJE

ENYAQ iV je opremljen z vtičem CCS oziroma vtičem kombiniranega polnilnega sistema. Baterijo lahko polnite iz različnih virov - z izmeničnim tokom (AC) do polnilne moči 11 kW ali z enosmernim tokom (DC) do polnilne moči 125 kW. Alternativa običajnemu polnjenju iz omrežja je regeneracija zavorne energije. To je postopek, pri katerem se kinetična energija vozila pri zaviranju pretvori v električno energijo, ki se nato shrani v visokonapetostno baterijo.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran