Za pravilno delovanje in preprostejšo uporabo te strani uporabljamo piškotke.
Sprejmi in nadaljuj
Modeli

NAJBOLJŠI MOŽEN OPRIJEM

Elektronska zapora diferenciala je ključen del sistema 4x4 in deluje na prednji ter zadnji osi. Pri nižjih hitrostih preprečuje vrtenje koles v prazno. Sistem zavira drseče kolo in tako prenese večji del navora na kolo z več oprijema. Tudi na cesti z različnima podlagama na levi in desni, na primer s suhim asfaltom na eni in snegom na drugi strani, boste še kako cenili pomoč sistma EDL, ki zazna zdrs kolesa na eni strani in zato zdrsajoče kolo takoj zavre, da bi 'ujel' hitrost kolesa na podlagi z boljšim oprijemom, ki ne zdrsuje. Tako preusmeri tok navora na kolo z boljšim oprijemom in zato lahko to prenese več navora in vzdržuje gibanje.

S SISTEMOM XDS+ VARNEJE SKOZI ZAVOJE

Ta sistem pravzaprav simulira delovanje delne zapore diferenciala. V kombinaciji s sistemom EDL reagira takrat, ko se obremenitev na notranjem kolesu v zavoju zaradi prenosa sil toliko zmanjša, da bi lahko prišlo do zdrsa. Sistem potrem zavira notranje kolo s slabšim oprijemom in preprečuje njegov zdrs. Tako je tudi lega vozila med zavoji bistveno boljša.

S sistemom računalniške simulacije zapore diferencialov XDS+, ki omogoča lažje speljevanje na vsaki podlagi, hkrati pa varno vožnjo tudi skozi hitreje odpeljane zavoje, sta opremljeni prednja in zadnja os. XDS+ deluje tako, da s ciljanimi zavornimi impulzi nežno upočasnjuje notranja kolesa in tako več navora preusmerja na zunanji par koles. Na ta način zagotavlja več agilnosti med zavoji, saj pomaga zanašati avto v zavoj.  

 

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran