Serijsko vgrajena funkcija izbire voznega profila ponuja tri dodatne profile, s katerimi lahko v celoti izkoristite vse zmogljivosti priključnega hibrida. Po pritisku na gumb E bo vozilo poganjala izključno elektrika. V hibridnem načinu elektronika samodejno uravnava interakcijo med bencinskim motorjem in električnim motorjem. Športni način se uporablja za dinamično vožnjo, pri tem pa izkorišča največjo možno moč bencinskega motorja in elektromotorja.
Električni motor in zmogljiva litij-ionska baterija s kapaciteto 25,7 kWh omogočata električni doseg brez emisij, ki znaša več kot 100 km v ciklu WLTP. To je več kot dovolj ne le za vse vaše vsakodnevne vožnje po mestu ter vožnjo v mesto iz bližnjih naselij, temveč tudi za lagoden družinski izlet. Če želite aktivirati izključno električni pogon, preprosto izberite način E.
Na daljših potovanjih ali počitnicah boste cenili 45-litrski rezervoar za gorivo in bencinski motor 1.5 TSI z dosegom več sto kilometrov in skupno močjo 150 kW. Za vaše največje udobje pri vožnji je na voljo 6-stopenjski avtomatski menjalnik DSG. Dodatna prednost je varčnejša vožnja z manjšo porabo in nižjimi emisijami CO2.
Superb Combi iV je pripravljen na vsakodnevne situacije, v katerih boste kar najbolje izkoristili priključnohibridni pogon. Želite baterijo napolniti na poti, preden se pripeljete v mesto? Preprosto nastavite zahtevano stopnjo napolnjenosti in baterija se bo zaradi regenerativnega zaviranja napolnila kar med potjo.
Generator zvoka E-noise je vgrajen v sprednji del vozila, tako da s tem Superb Combi iV nase opozori udeležence v prometu, kot so pešci in kolesarji.