Informacije za stranke 16.3.2016

Spoštovani,

verjetno ste v zadnjem času slišali, da koncern Volkswagen intenzivno preiskuje okoliščine glede programske opreme, ki je bila vgrajena v nekatere dizelske motorje. 

Za to je bil potreben čas - čas za analizo okoliščin in čas za izvedbo tehničnih ukrepov.

V juniju 2016 bomo začeli izvajati servisno akcijo. Čeprav intenzivno pripravljamo tehnične ukrepe in se ukvarjamo z organizacijo servisne akcije, bo zaradi ogromnega števila različic programske opreme, ki jih je treba razviti in testirati, posodabljanje programske opreme po posameznih modelih vozil potekalo v več valovih najmanj vse leto 2016.

Da bi ugotovili, ali je bila v vaše vozilo vgrajena omenjena programska oprema, vas prosimo, da se obrnete na vašega pooblaščenega ŠKODA partnerja, pokličete ŠKODA klicni center ali izpolnite obrazec za spletno povpraševanje na povezavi ŠKODA Diesel Campaign app.

Če želite izvedeti, v katerem mesecu* bo pripravljena programska oprema za vaše vozilo, se obrnite na ŠKODA partnerja. Na podlagi teh informacij boste lahko okvirno načrtovali obisk servisne delavnice. Priporočamo vam, da ta obisk na servisu združite z rednim servisnim pregledom ali kakšnim drugim servisnim opravkom pri vašem pooblaščenem ŠKODA partnerju.

Ko bo pripravljena različica programske opreme za vaše vozilo, vas bomo povabili, da se dogovorite za servisni termin pri pooblaščenem ŠKODA partnerju.

Zagotavljamo vam, da zaupanje naših strank in javnosti je in še vedno ostaja naša najpomembnejša vrednota.

Pomembno je, da naše stranke vedo, da so vsa vozila varna in primerna za vožnjo. Prevzeli bomo polno odgovornost in krili stroške izvedbe potrebnih tehničnih ukrepov.

 

 

 

* Družba ŠKODA AUTO si pridržuje pravico do spremembe časovnega načrta.

Porsche Slovenija d.o.o.,
Kontaktni center
Bravničarjeva 5
1000 Ljubljana

E-mail: podpora.strankam(kwfat)porsche(kwfdot)si 

Telefon: 080 8846 (8.00 - 16.00)