Kot podjetje, ki deluje že več kot 120 let, se zavedamo, v kakšnem svetu živimo. Svet, v katerem velika izbira pogosto povzroči veliko zmedo. Ena od rešitev iz te situacije je ponujanje produktov, ki naredijo življenje lažje. To je pametni način. Ampak ta ne sledi strogim pravilom. To je način, ki raziskuje pametne poti do razvoja produktov, vodenja podjetja in iskanja novih odgovorov na ista stara vprašanja.
Vsako potovanje, pa če še tako kratko, je vedno lepše, če imate ob sebi nekoga, na katerega se lahko zanesete. Zato je naša vloga vloga zanesljivega spremljevalca, ki vam bo pomagal pri raziskovanju sveta. Nekdo, ki vas bo spodbujal in navdihoval, vzbujal radovednost ter vas varno in elegantno pripeljal do cilja.
Naše poslanstvo nam bo pomagalo spremeniti našo vizijo v nekaj konkretnega. Vožnja od točke A do točke B mora biti enostavna, učinkovita in prijetna na vsakem kilometru. Naša naloga je, da prebudimo vašo radovednost in vam damo priložnost, da spoznate, kaj vse lahko odkrijete. Naše poslanstvo je ponujati sodobne in dostopne rešitve za mobilnost z vsem, kar potrebujete, in s presenečenji, ki jih imate radi.
Oblika, ki jo bo znamka Škoda ubrala na svoji poti naprej, se bo odražala tudi v oblikovanju vozil. Ostre, markantne linije vam bodo dale samozavest, da boste neovirano raziskovali in se hkrati počutili varno. Materiali in oblike se združijo, da ustvarijo občutek lahkotnosti in preprostosti ter edinstvenega videza. Dobrodošli v oblikovalskem slogu »Modern Solid« – našem edinstvenem pristopu k rešitvam za mobilnost, ki so suverene, avtentične in funkcionalne.
Privlačne prenove ne bodo deležna le naša vozila, temveč tudi naša znamka. Našo celostno identiteto bomo osvežili z novim logotipom, novim besednim znakom in posodobljenim naborom pomočnikov za komuniciranje. Skupaj bodo izražali miselnost Škoda, usmerjeno v prihodnost.
Pri tako ambiciozni znamki, kot je Škoda, lahko prihodnost napovemo le tako, da jo ustvarjamo sami. To pomeni, da moramo pripraviti strateški načrt, ki odraža potrebe spreminjajočega se sveta. Elektrifikacija in digitalizacija sta v središču strategije »Next Level« znamke Škoda, kjer bodo električna vozila predstavljala vsaj polovico naše ponudbe. Ta strategija pomeni zmanjšanje vrednosti CO₂, večjo donosnost in pristop »Expand, Explore and Engage« za povečanje obsega in angažiranosti znamke.