Škoda Kodiaq iV je Škodin prvi priključno hibridni SUV. Njegov pogonski sklop združuje bencinski motor 1.5 TSI z močjo 110 kilovatov (150 konjskih moči) in elektromotor s 85 kW. Njuna sistemska moč je 150 kilovatov (204 konjske moči). Menjalnik je vedno šeststopenjski DSG, litij-ionska baterija z zmogljivostjo 25,7 kilovatne ure pa zadostuje za električni doseg več kot sto kilometrov. Ko je baterija izpraznjena, jo je mogoče polniti z močjo 11 (AC) ali 50 kilovatov (DC). Hibridni Kodiaq iV ima prostornino prtljažnika 745 litrov, kar je 165 litrov manj kot običajni model s petimi sedeži.
Tudi v drugi generaciji je Škoda Superb Combi na voljo kot priključni hibrid Škoda Superb Combi iV. Njegov pogonski sklop sestavljata 1,5-litrski motor TSI z močjo 110 kilovatov (150 konjskih moči) in elektromotor s 85 kW. Njuna sistemska moč je 150 kilovatov (204 konjske moči). Kapaciteta baterije je 25,7 kilovatne ure, z enim polnjenjem pa je mogoče prevoziti dobrih sto kilometrov. Moč polnjenja je od 11 (AC) do 50 kilovatov (DC).
Cenik obeh modelov si lahko ogledate na povezavi spodaj.
Za premikanje po mestu in bližnji okolici je v večini primerov dovolj zaloga energije iz kompaktnejše (v glavnem litij-ionske) baterije, ki napaja električni motor, ko pa te energije zmanjka ali pa voznik želi oziroma potrebuje vso razpoložljivo moč, pri pogonu sodelujeta oba agregata – tako električni kot motor z notranjim zgorevanjem. Seveda pa se v hibridnem načinu delovanja oba vseskozi dopolnjujeta in pomagata, da lahko vsak od njiju (posebej pa motor z notranjim zgorevanjem) deluje v čim bolj optimalnem območju vrtljajev. Tako za opravljanje dela porabljata najmanj energije. Prihranki so lahko očitni in občutni.
Sistem nikoli ne dovoli popolne izpraznitve baterije, tako da je električne energije vedno dovolj za osnovno pomoč elektromotorja, hkrati pa priključni hibrid takrat deluje kot učinkovit polni hibrid, torej še vedno izkorišča večino prednosti dvojnega pogona. Za izkoristek vsega potenciala teh modelov pa je smiselno in logično sprotno polnjenje baterije.
Elektromotor ima že v prvih nekaj vrtljajih izjemen navor, kar se kaže, ko je treba odločno pospešiti ob prehitevanju, brez zadržkov speljati ali pa le uživati ob pospešku.
Med prednostmi električnega pogona so tudi tiho delovanje v električnem načinu ter možnost ogrevanja in ohlajanja notranjosti na mestu.
Odpravite se na testno vožnjo in se prepričajte o številnih prednosti izbranega modela Škoda.
V konfiguratorju sestavite vozilo po svojih željah in potrebah, preverite ceno, takoj pa lahko dobite tudi informativno ponudbo trgovca.
Nakup priključnega hibrida Škoda iV je lažji s financiranjem 1%, ki vam omogoča nakup vozila za 1% njegove maloprodajne vrednosti. Doba odplačevanja in višina pologa vplivata na višino ostanka vrednosti ob koncu financiranja. To, kar je v vseh primerih enako, pa je višina mesečnega obroka. Ta ves čas financiranja znaša natanko en odstotek maloprodajne cene vozila na mesec, in to brez sprememb in skritih številk, brez drobnega tiska in presenečenj. Na povezavi spodaj lahko z enim samim klikom pridobite informativno ponudbo za nakup vozila pri izbranem trgovcu Škoda.
Svoje vozilo Škoda iV lahko polnite tako v udobju svojega doma kot na javnih polnilnicah.
Priključni hibrid Škoda iV lahko polnite na več načinov, in sicer na domači polnilni postaji, s pomočjo univerzalne prenosne polnilne postaje, prek industrijske vtičnice CEE ali prek Šuko vtičnice s polnilnim kablom MODE 2. Polnjenje doma je stroškovno najučinkovitejši način polnjenja vašega priključnega hibrida Škoda iV.
S kartico Powerpass lahko dostopate do večine javnih polnilnih postaj in tako svoje vozilo polnite praktično povsod. Vsi podatki o polnjenju in plačilih so v pregledni obliki na voljo v eni sami aplikaciji.
Preverite pogoje podaljšenega jamstva za visokonapetostne baterije baterijskih vozil in priključnohibridnih vozil Škoda.
1PHEV = priključno hibridno električno vozilo/hibridni pogon.
2BEV = baterijsko električno vozilo/električni pogon