Modeli
Meni

ME3.7 programska posodobitev

Podatki o vožnji na digitalni instrumentni plošči

Digitalna instrumentna plošča zdaj prikazuje naslednje podatke:

  • povprečna hitrost,
  • povprečna poraba energije,
  • prevožena razdalja,
  • čas vožnje.

Možnost preklopa med 3 načini:

  • od začetka
  • dolgoročno
  • od polnjenja

ME3.7 programska posodobitev

Spletni uvoz poti

Nova storitev v paketu Infotainment Online

  • Z novo dostopno storitvijo Spletni uvoz poti (Online Route Import) lahko preprosto pripravite svojo pot v aplikaciji MyŠkoda.
  • V aplikaciji MyŠkoda lahko načrtujete potovanje z največ tremi postanki pred končno destinacijo. Postanke polnjenja - do največ 5 - bo sistem samodejno načrtoval.
  • Vaša shranjena pot bo nato sinhronizirana z vašim vozilom. Samo vnesti jo morate in začeti svoje potovanje.

Več

ME3.7 programska posodobitev

Funkcija Plug & Charge

Plug & Charge omogoča samodejno in varno preverjanje pristnosti na javnih polnilnih postajah.

  • Plug & Charge je dodatna metoda avtentikacije, ob že  obstoječih metodah z RFID in aplikacijo.
  • Za avtorizacijo javne polnilne postaje morate svoje vozilo le povezati s polnilno postajo preko konektorja za polnjenje. Za preverjanje pristnosti in začetek polnjenja ni potrebno nič drugega!
  • Plug & Charge deluje samo z združljivimi javnimi polnilnicami. Katere so združljive z vašim vozilom, lahko preverite v aplikaciji MyŠkoda ali v aplikaciji Powerpass Map vašega infozabavnega sistema.

ME3.7 programska posodobitev

Deaktivacija sistema Lane Assist

Poenostavljena deaktivacija funkcije Lane Assist 

  • Če želite deaktivirati to funkcijo, preprosto uporabite ikono v zgornjem drsnem meniju ali ikono v spodnji vrstici Priljubljenih elementov

ME3.7 programska posodobitev

Razporejanje servisnih terminov

Nova storitev v paketu Proaktivne storitve.

  • Če ste izbrali želenega servisnega partnerja, lahko aktivirate razporejanje servisnih storitev z novo programsko opremo ME3.7.
  • S funkcijo servisnega razporeda lahko vaše vozilo obvesti izbranega servisnega partnerja, če pride do kakršne koli napake ali če je potrebno redno vzdrževanje.
  • Servisni partner vas bo kontaktiral na način, ki ga želite (telefon ali e-pošta), in lahko se boste dogovorili za termin. Lažje kot kadar koli doslej!

Več

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran