Modeli
Meni

Naj bo vsak km doživetje

o

Škoda ni le avto. Je sopotnik, ki bo z vami odkrival svet. Partner, ki bo z vami pogumno vozil skozi življenje. Naj kilometri ne bodo le številke na odometru. Naj vsak kilometer šteje.

 

Naj bo vsak km doživetje

Kilometri na Škodinem odometru ne merijo razdalje, ki ste jo prevozili. Odometer pravzaprav razdalje sploh ne meri. Meri izkušnje, ki ste jih pridobili, priložnosti, ki ste jih pograbili, radovednost, ki ste ji sledili. Meri čustva, trenutke, zgodbe. Vse, kar ste se naučili, vsa vprašanja, na katera ste našli odgovor. Meri življenje. Kajti Škoda želi ljudem pomagati pri raziskovanju sveta okoli sebe. Pri raziskovanju lastne radovednosti. Da bo vsak kilometer doživetje.

Let's Explore

To je poziv vsem nam, da počnemo to, kar nas zaznamuje že od začetka: da raziskujemo in stremimo za novim in boljšim. Vse, kar počnemo, bo odraz tega. Naši izdelki s samozavestnim videzom in poudarkom na trajnostnosti. Naša komunikacija, kjer bomo dali besedo navdihujočim zgodbam o radovednosti. Naše brihtne nove Simply Clever rešitve. Naše storitve, ki bodo raziskovanje sveta okoli sebe omogočale vsem. Kajti bolj ko raziskujemo, pametnejši postajamo.

Naš namen

Svetu bomo pomagali živeti pametneje.

 

Kot podjetje, ki deluje že več kot 120 let, se vsak hip zavedamo sveta, v katerem živimo. Sveta, v katerem preveč izbire pogosto pripelje do prevelike zmede. Edina pot naprej je ponujanje rešitev, ki življenje poenostavljajo. To je pametna pot. A ta pametna pot ni kup nespremenljivih rešitev. To je pot, ki raziskuje  pametnejše načine za ustvarjanje izdelkov, za vodenje podjetja, za iskanje novih odgovorov na stara vprašanja.

Naša vloga

Vaš pogumni sopotnik pri raziskovanju sveta.

 

Potovanja, pa naj bodo velika ali majhna, so vedno prijetnejša, ko imaš ob sebi partnerja, na katerega se lahko zaneseš. Naša vloga bo zatorej vloga pogumnega sopotnika, ki bo z vami raziskoval svet. Vloga tistega, ki vas vzpodbuja, vas navdihuje, v vas budi radovednost in vas zanesljivo pripelje na cilj.

Naša misija

Sodobna dostopna mobilnost z vsem, kar potrebujete, in s presenečenji, ki jih obožujete.

 

Naša misija je našo vizijo pretvoriti v nekaj oprijemljivega. Pot od točke A do točke B bi morala biti enostavna, učinkovita in na vsakem kilometru polna užitkov. Naša naloga bi morala biti, da vam omogočimo izživeti radovednost, ki jo imate v sebi, in raziskovati vse, kar vas obdaja. Naša misija je torej zagotavljanje sodobnih mobnilnostnih rešitev z vsem, kar potrebujete, in s presenečenji, ki jih obožujete.

Naše vrednote

Vrednote znamke Škoda določajo, kdo smo in kam smo namenjeni. So del vsega, kar počnemo, vsak dan.

Smo človeški

Da smo človeški, pomeni, da se zavedamo, da smo vsi enaki, in to ravno zato, ker smo si tako različni. To pomeni tudi, da se nasmehnemo ne le ljubljenim, ampak včasih tudi popolnim neznancem. To pomeni, da zadovoljujemo potrebe ljudi, še preden se te sploh pojavijo. In to pomeni živeti za velike trenutke. Ter praznovati majhne.

 

Poenostavljamo

Da so stvari lahko enostavne, ni tako enostavno. Kako nam torej uspe? Najprej odstranimo vse, kar ni pomembno. Na koncu nam ostane le to, kar zares šteje. Nato ustvarimo prostor za vse to in vse to tudi postavimo na svoje mesto. Ker vemo nekaj zelo preprostega: manj ko imaš razlogov za skrb, več razlogov za življenje imaš.

 

Presenečamo

Obožujemo pozitivna presenečenja, tako kot vi. Ko dobiš več kot pričakuješ. Ko nekaj lepega hkrati počne nekaj koristnega. Ali ko doživiš več, ne da bi tudi plačal več. Presenečenja niso le stvar domiselnih filmskih scenarijev. So tudi ključna sestavina filma, v katerem igramo vsak dan. Življenja.

Naš oblikovalski jezik

 

Oblika, ki jo dobiva znamka Škoda, se bo odražala tudi na naših vozilih. Močne, ostre linije vam bodo dajale samozavest za svobodna raziskovanja in hkrati občutek varnosti. Materiali in oblike bodo dajali vtis preprostosti in enostavnosti, združene v značilen videz. To je t.i. Modern Solid, naš edinstven pristop k mobilnostnim rešitvam, ki so videti trdno, stabilno in zanesljivo, delujejo pristno in ostajajo funkcionalne.

 

Naša korporativna podoba

 

Ne le naša vozila, tudi znamka je doživela vznemirljivo preobrazbo. Imamo nov logotip in posodobljena komunikacijska orodja, ki skupaj odražajo našo usmerjenost v prihodnost.

 

Naša prihodnost

Naprej v prihodnost: Škoda v letu 2030

 

Kako napovedati prihodnost znamke, ki je tako ambiciozna kot Škoda? Tako, da jo izumi sama. To pomeni, da ustvari strateški zemljevid, ki odraža spreminjajoče se potrebe spreminjajočega se sveta. Elektrifikacija in digitalizacija sta zato v jedru naše strategije Škoda Next Level, ki prinaša najmanj polovico električnih vozil v našem portfelju.