Modeli

Sistemi za stabilnost vozila

EBD

EBD (Electronic Brakeforce Distribution) samodejno optimizira zavorni tlak in splošno zavorno ravnovesje ter preprečuje prekomerno zaviranje zadnjih koles. Obremenitev zadnje osi je v polno obremenjenem vozilu seveda večja kot takrat, ko je v avtomobilu le voznik. Tako lahko sistem na zadnja kolesa pošlje večjo zavorno silo kot v neobremenjenem vozilu. Podobno je pri prednji osi - večja kot je obremenitev prednje osi, večji del zavorne sile ji je lahko dodeljen.

Sistemi za stabilnost vozila

EDL

Na cesti z različno oprijemljivimi površinami na vsaki strani, na primer suhim asfaltom na eni in ledom ali snegom na drugi strani, boste še kako cenili EDL (simulacija zapore diferenciala). Če sistem zazna, da eno kolo zdrsne, uporabi zavorni tlak, da hitrost le-tega prilagodi drugemu kolesu, ki je na podlagi z več oprijema. EDL tako preusmerja navor na kolo z boljšim oprijemom, ki lahko prenese več moči, da lahko vozilo brez težav odpelje.

Sistemi za stabilnost vozila

ESC

ESC (računalniški nadzor stabilnosti) pomaga vsakemu vozniku obvladovati kritične situacije, in to predvsem takrat, ko avto začne bočno drseti. Krmilna enota nenehno primerja podatke o željenem obnašanju vozila s trenutnimi vrednostmi številnih seznorjev v avtomobilu. Če se vrednosti ne ujemajo, krmilna enota izda ukaz za stabilizacijo vozila. Na ta način sistem preprečuje drsenje avtomobila.

Sistemi za stabilnost vozila

HBA

HBA (Hydraulic Brake Assist) pomaga vozniku ustvariti največji zavorni tlak v kritičnih situacijah, da s tem skrajša zavorno pot. Intervencija zavorne asistence poveča zavorni tlak do te mere, da se aktivira sistem ABS. To omogoča maksimalni zavorni učinek in izrazito skrajša zavorno pot.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran