Modeli
Meni

Tehnologija vozila Škoda Superb

Bogata izbira motorjev

Škoda Superb ponuja učinkovite dizelske in bencinske štirivaljne motorje različnih moči, ki so vedno povezani s samodejnim menjalnikom DSG, pogonom na sprednji dve ali na vsa štiri kolesa in izpolnjujejo najnovejše emisijske standarde. Na voljo sta dva povsem bencinska motorja, blagohibridna različica in dva povsem dizelska motorja. Za različico Combi je na voljo tudi priključnohibridni bencinski motor.

Tehnologija vozila Škoda Superb

Štirikolesni pogon

Superb še naprej omogoča izbiro med bencinskim in dizelskim motorjem, pri čemer sta najmočnejši različici obeh vrst motorjev z notranjim zgorevanjem vedno povezani s pogonom na vsa kolesa. Sistem štirikolesnega pogona z elektronsko krmiljeno večploščno sklopko se v milisekundah spopade z najmanjšo spremembo pod kolesi vozila Superb. To izboljša vodljivost in poveča varnost.

Tehnologija vozila Škoda Superb

Dinamično uravnavanje podvozja Plus (DCC Plus)

Superb je opremljen z novo generacijo sistema Dynamic Chassis Control Plus (DCC Plus) z možnostjo izbire voznega načina. DCC Plus vozniku omogoča, da prilagodi vožnjo svojim osebnim željam na lestvici možnosti od Sport do Comfort - nastavitev podvozja po izbiri. Nova generacija ponuja hitrejše krmiljenje blažilnikov in širši razpon značilnosti blaženja, kar boste opazili v obliki izboljšane vozne dinamike in udobja.

Tehnologija vozila Škoda Superb

Progresivno krmiljenje

Progresivno krmiljenje združuje dinamično upravljanje vozila, tako da vozniku ni treba ves čas premikati rok po volanu, z enostavnim manevriranjem (v mestnem prometu ali pri parkiranju) pri večjem kotu zasuka volana.

Tehnologija vozila Škoda Superb

Samodejni menjalnik DSG

Avtomatizirano menjavanje zobnikov je bistvenega pomena za lažje upravljanje. 7-stopenjski samodejni menjalnik DSG z dvojno sklopko je serijsko povezan z vsemi motorji, razen s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki je povezan s 6-stopenjskim DSG-jem. Ključna prednost je možnost bliskovito hitrega gladkega prestavljanja, pri čemer je treba upoštevati nizko porabo goriva.

Ta stran je dodatek k začetni strani. Pritisnite na gumb za dostop do strani.

Nazaj na začetno stran